XXL Nutrition

Tips stappen in Amsterdam

Ga naar de Melkweg daar is de kans een stuk groter dat je binnenkomt. Meandercafe mag je ook vast wel naar binnen en die kroegjes daar in de straat ook. Gewoon zeggen dat je student bent.
Bij meander kwam ik niet in zonder studenten pas.:rolleyes:

Ik zou gewoon meerdere dingen proberen bij Rembrands- of Leidseplein. Moet altijd wel bij eentje lukken. :D

Paradiso + Melkweg > Al die breezertenten.

Kom jij daar wel eens dan?!

Die woont toch in Bloemendaal?

Nee, gelukkig niet.

Bij haar wil ik niet eens op bezoek :roflol:

Thnx voor de tips gasten. Melkweg is dus de beste plek voor mij om te zijn, maar zitten daar niet alleen maar alternatievelingen en hippie's?

:rolleyes:

:thumbs:

Ik ben zelf niet ontzettend veel wezen stappen, maar paradiso en melkweg zijn allebei leuke tenten waar je met je sausage fest en minderjarig wel binnenkomt. Beetje alternatief maar toch wel beter dan veel hippe tenten. Jammer dat Club 11 weg is, ben er nooit geweest maar dat was wel een coole club met toffe DJ's wat ik gehoord heb.

Jaa, zooo jammer dat 11 weg is. :(

Guyz,

vanaf 13 aug t/m 18 aug zit ik in het huis van me broer in A'dam. Nu heb ik wat vrienden uitgenodigd, en het plan is om daar te gaan stappen. Alleen het grote probleem is dat er 3 nog geen 18 zijn, waaronder ik. Nu gaan we wel proberen de powerzone binnen te komen, maar ik heb al vernomen dat daar een strenge ID controle is. Dus veel kans van slagen geef ik het niet. Iemand nog tips waar je leuk kan stappen in A"dam voor de minderjarige (hoeft niet perse -18 te zijn, kan ook 18+ zijn waar een minder streng ID beleid heerst) :D?

Alvast bedankt

Van wie heb je dat gehoord?
The Powerzone is nog de enige discotheek waar ik regelmatig kom. Ik ken de portiers; dus kom zoiezo binnen. Maar verder heb ik ze daar nog nooit om ID's zien vragen. Als je gewoon in kleine groepjes komt en je positief opsteld, zonder bijdehand te gaan doen, zou ik geen moeilijkheden verwachten. Behalve als die jongens echt een onwijze babyface hebben;)

Terug
Naar boven