XXL Nutrition

Sticky Tips & tricks om snel en makkelijk veel kcal binnen te krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aardappelen vind ik lekker maar kost zoveel meer tijd om klaar te maken. Ik eet nu dit op trainingsdagen:

500gr havermout
70gr whey

350gr zilvervliesrijst
300gr kipfilet
300gr broccoli
10gr olijfolie

500gr kwark


en dan zit ik al aan mn kcal:mad:

Eet amper vetten want anders kan ik nog minder volume eten.(zit nog wel rond de 60gr) Als ik rustdag heb verhoog ik mn vetten wel door 10 eieren te eten en wat minder havermout maar dan leidt ik nog meer honger helaas.:o
<3 oats
 
Aardappelen vind ik lekker maar kost zoveel meer tijd om klaar te maken. Ik eet nu dit op trainingsdagen:

500gr havermout
70gr whey

350gr zilvervliesrijst
300gr kipfilet
300gr broccoli
10gr olijfolie

500gr kwark


en dan zit ik al aan mn kcal:mad:

Eet amper vetten want anders kan ik nog minder volume eten.(zit nog wel rond de 60gr) Als ik rustdag heb verhoog ik mn vetten wel door 10 eieren te eten en wat minder havermout maar dan leidt ik nog meer honger helaas.:o
Valt wel mee omdat klaar te maken. Kan je meer van eten. Ben je wat meer aan het kauwen.
 
stampot lepel je zo weg .. iig ik wel
 
Ik wou dat ik moeite had met veel eten.. ik eet 4000kcal clean en heb de hele dag nog steeds honger..fuck dat

Sinds ik niet meer rook is 4000kcal ook weinig geworden en ik eet aardig clean.
Dus als je nog niet rookt kan je dat gaan doen tegen de honger.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Sinds ik niet meer rook is 4000kcal ook weinig geworden en ik eet aardig clean.
Dus als je nog niet rookt kan je dat gaan doen tegen de honger.
net 6 weken gestopt :rolleyes:
 
net 6 weken gestopt :rolleyes:

Merk je ook dat je veeeel meer kan eten? ik ben 3 maand gestopt en hou nu al ongeveer een jaar m'n kcals bij. Ik begon in januari rond de 3700 waar ik moeite mee had en 3 maand geleden zat ik op 4000 wat mij echt veel moeite kostte. Maar sinds ik niet meer rook zit ik soms ineens op 4200-4300 en heb ik nog geen verzadigd gevoel.

Als ik myfitnesspal niet had gebruikt was ik nu een vetzak geweest want voor mijn gevoel eet ik zelfs minder???
 
ben gestopt na me cut.. tijdens me cut zat ik op 2800 cal (en T3) en had amper honger gevoel maar rookte wel als een ketter.. ben zelf van mening dat nicotine een prima middel is in de cut tegen honger gevoel :P

maar ot:

stampot andijvie/prei met spekjes en rundergehakt en gepureerde aardappels met volle melk en roomboter is een goede en vrij gezonde kcal bom
 
Aardappelen vind ik lekker maar kost zoveel meer tijd om klaar te maken.
Kan ook snel. Aardappel poffen in de magnetron.
Aardappel van 200-250 gr wassen (niet schillen) en rondom inprikken.
Keukenpapier eromheen wikkelen en nat maken.
op een bord even 6-7 min op vol vermogen in de magnetron.
 
Kan ook snel. Aardappel poffen in de magnetron.
Aardappel van 200-250 gr wassen (niet schillen) en rondom inprikken.
Keukenpapier eromheen wikkelen en nat maken.
op een bord even 6-7 min op vol vermogen in de magnetron.

de schil eet jij op?
Ik zou dat kunstje 4x moeten doen dan of kan je ook 4 van 200-250gr tegelijk?
 
Schil kan je gewoon eten. Wel ed aardappel dan even schoonboenen.
Ik maak ze meestal per 2 tegelijk. Dan doe ik ze eerst 6 minuten en keer ze even om en dan nog 5 minuten.
Dan even met een scherp mes erin prikken. Je voelt dan vanzelf of ze gaar genoeg zijn.
 
In de oven kan je gemakkelijk een paar kilo aardappelen kwijt. Medium aardappel heeft 35 minuten nodig op 200 graden. Aardappel niet schillen, enkel wassen en gaatjes met vork in prikken en klaar.
In Lidl heb je "friet aardappelen" en dat zijn stuks van gemiddeld 300-400 gram per stuk, gaat vooruit dan ;)
 
volle kwark, krijg het zo door me keel. gooi er eventueel nog een schep whey door heen voor nog meer eiwitten!
 
Een groot glas water naast m'n bord met rijst. Zodra ik de rijst niet meer op krijg giet ik het weg met slokken water. Wel ff de kip eerst los opeten, anders blijft die in je keel hangen :o
 
Chocolade vla
250 kcal - 250ml
Smaakt nog goed ook
 
volle kwark, krijg het zo door me keel. gooi er eventueel nog een schep whey door heen voor nog meer eiwitten!

Dit, easy 1200+ kcal.

voor de lazy bulkers: een zak tortellini koken en crème fraîche erbij doen en wat kruiden. Prima te eten en 2000 kcal bij genoeg crème fraîche. Wat kip erbij (kant en klaar gerookt als je echt lui bent).
 
Halve liter Smoothie bij je ontbijt. Drink je zo weg en is klaar in 2 minuten. 3 bananen, 300g frambozen, 200g blauwe bessen en een handje cranberries en je drinkt zo 600kcal weg. In de cut hetzelfde, maar je fruit bevroren laten ipv 's nachts laten ontdooien. Lekkere sorbet in 5 minuten als ontbijt en zeer verzadigend zo.
Mejool Dadels eten bij je postworkout is ook een goed idee als je voldoende budget hebt.

Pindakaas door je havermout doen en lekker eten klaarmaken zijn ook zeer goede tactieken.
 
Back
Naar boven