Sneeuwvlokje
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sneeuwvlokje zei:Ritaline is in ieder geval zeker niet aan te raden. Het word voorgeschreven aan kindertjes met ADHD omdat ze hier inderdaad rustig van worden. Maar bij een 'normaal' persoon zónder ADHD heeft het medicijn juist een tegenovergestelde werking. Je word er onrustig en zenuwachtig van.

altijd moeilijk om je in gang te trekken
Enkel 2 dagen niets gedaan (kerst en nieuwjaar) (1ste semester)Ik heb weten voorkomen dat ik van school geschopt werd door het gebruiken van cocaine, rithalin en paar pilletjes... Dus voor mij een red middel...olav zei:altijd moeilijk om je in gang te trekken
![]()
Alle weken een stukje doen.
Zorgen dat je de leerstof begrijpt (en indien niet, vroeg genoeg zorgen dat je het wel begrijpt en niet wachten).
Aangeraden wordt om om het uur een rustpauze in te lassen (ik zelf deed het om de 2 uur).
Indien je maar op het laatste moment van plan bent te beginnen :
Studeren tot je erbij neervalt en hopen dat je op tijd klaar geraakt![]()
Laatste eventuele redmiddel of faalmiddel (wie zal het zeggen) :
Amfetamines
Je moet ook geen schrik hebben om eens zot te doen.
Ikzelf heb eens 4 dagen aan een stuk door zitten studeren met telkens maar 3 uren slapen (alleen aan te raden bij laatste examen)
Mijn gemiddelde in de blokperdiode was 10 uren studeren per dag ongeveer 7 weken langEnkel 2 dagen niets gedaan (kerst en nieuwjaar) (1ste semester)

methyl amfetamine...RobertHosper zei:ik ken onderhand wel alle soorten dope..maarre...wat de hell is Crystal meth![]()

bartp zei:Ik heb weten voorkomen dat ik van school geschopt werd door het gebruiken van cocaine, rithalin en paar pilletjes... Dus voor mij een red middel...![]()