- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van het weekend Texas chainsaw massacre: the beginning gezien. Niet echt super smerig, ik hou totaal niet van horror maar hier kon ik wel naar kijken. Goorste die ik gezien heb was Hostel. Ben halverwege maar weg gelopen.
mietje 
Van het weekend Texas chainsaw massacre: the beginning gezien. Niet echt super smerig, ik hou totaal niet van horror maar hier kon ik wel naar kijken. Goorste die ik gezien heb was Hostel. Ben halverwege maar weg gelopen.
Vooral dat ene wijfie is GRUWELIJK .. lekker. (ff dr naam kwijt)
GEIL!! Helaas niet goed te zien op deze foto's 
Je geeft kritiek op een redelijke horror Wrong turn (5.8) en komt dan aan met een smaakloze crapfilm als "Evil Ed" (4.6/10) come onder komen hier echt films langs waarvan ik niet snap dat mensen die goed vinden, dan noem ik The Hills Have Eyes, The Grudge, Wrong Turn... come on...

Iemand enkele aanraders? Mogen er ook uit de oude doos zijn...
Heb trouwens zelf pas Feast en Ilsa She Wolf of the SS gezien. Beide aanraders![]()
Toen ik 15 was kreeg ik altijd nachtmerries van IT (nu nog steeds trouwens).
MIsschien een aanrader?
ja man ik ook. Mijn oudste vbroer had teven shet boek en toen ik die eensbegon te lezen durfde ik de pagina niet meer omdraaien maar ook niet meer over het boek heen te kijken omdat ik dacht dat ik It zou zien; Ik was dan ook maar een jaar of 9.