Fitness Seller

Tips voor platte buik?

• Topic Starter Topic Starter
nu ja;. dan snap ik er geen reet van..

Dit is geen voedingsschema, dit is een lijst met producten.

Daarnaast:

Voeg IEDERE maaltijd een lean-eiwit product toe (dierlijke bron dus). Tussendoortjes bestaan niet meer, zijn gewoon maaltijden. Stem het af op je behoefte en op je doelen.

Lees de stickies nou eens.

Ik lees lees lees, maar ik begrijp gewoon die termen niet allemaal...

Lees sticky over het cutten o.a. daar kun je al veel in vinden. En natuurlijk in de overige sticky's. En kijk eens hoe anderen een schema maken, natuurlijk niet overnemen want niet iedereen heeft hetzelfde nodig.

2.7kg op 1 week en -3cm buikomtrek.
Weet niet waaraan het ligt, maar volgens mij gaat het goed!

Wat over de "beruchte" pindakaas??? Helpt dat nu echt?

Heb je al een goed voedingsschema gemaakt?

sochtends eet ik brinta, smiddags volkorenbrood met mager beleg (magere kaas, kip of mager vlees) en savonds vrij gezond met de pot mee.. Veel groenten, kip, .. weinig aardappelen en tussendoor fruit.

Ook drink ik heel veel water.
Vind wel dat ik mezelf beter voel, beter slaap snachts en meer energie heb. (ervoor was het altijd maar vettig eten)

Dit moet gewoon helpen, kan niet anders. En dat in combinatie met fitness.

Kga toch denk ik die pindakaas proberen :-) baat het niet, schaadt het niet :)

Wtf?

Vergeten dat ook jij ooit "beginner" was????

maak eens een voeding schema met Eiwitten koolhydraten calorien en bereken wat je onderhoud is. kan je zo zien of je meer, minder hetzelfde moet blijven eten.

succes!

Ik zou niet te snel naar pindakaas grijpen, beter doe je het naturel.
Als je dan toch aan de pindakaas gaat, dan wel maar 10 weken en nakuren met groene thee. Baat het niet, dan schaadt het niet haha:D

Volgens mij heeft TS nog geen eens de stickie's doorgelezen. Beter begint hij daar eerst mee.

Jaa je moet je hele buik ondersmeren met pindakaas zodat de huidplooien vet loslaten waardoor je afvalt

Terug
Naar boven