AndroidHealthClinic

Toenlytje's log

• Topic Starter Topic Starter
28/03/2018

Legday (hamstrings)

lying leg curl
1x50 20kg

RDL (barbel)
1x12 30kg
1x12 60kg
1x12 80kg
2x12 100kg

lying leg curl
3x25 50kg

high wide stance legpress (zonder gewicht van de press)
1x20 40kg
1x20 80kg
1x20 120kg
1x20 160kg ging behoorlijk goed, wou nog voor 200kg maar ging bijna over me nek

cable pull trough
3x20 37kg

paar sets kuiten nog

20 reppers op de legpress is echt dood gaan!:eek!:

20 reppers op de legpress is echt dood gaan!:eek!:

ja zeker, merk dat ik hier ook erg goede progressie op pak, zowel kracht als massa. vorige keer dat ik die wide stance deed was 80 beide kanten echt strijden, nu was het gewoon aan een stuk door naar de 20. Volgende keer sws 200kg:cool:

Nieuw training en voedingschema kan er niet teveel over zeggen ivm de copyrights:D

bloedgroep dieet, ben benieuwd hoe ik erop reageer.

een maat van me die begleid word door sibill peeters heeft wat in elkaar gezet voor me. De gainz die hij in 2 maand heeft gemaakt liegen er niet om, dat zou al een prestatie zijn als je dat in een jaar/1,5 jaar pakt.
Dat dacht ik al. Heb je het dieet wel op jou eigen bloadgroep gezet?

Vergeet niet dat sibil niet vies is van fijne doseringen compounds..die werkelijk ieder dieet laten werken.

Ik heb ooit ook een dergelijk dieet gehad of eigenlijk gewonnen. Ben het nooit gaan volgen, omdat ik werkelijk door mijn hele log en DBB belachelijk werd gemaakt om dat idiote dieet.

Ik hoop niet dat jij dezelfde bloedgroep hebt als ik, want ik zou eigenlijk nagenoeg geen vlees meer mogen eten en een kilo aan supps moeten gaan gebruiken:roflol:

Maar desalnietteplus, ben ik benieuwd wat het doet voor je.

een maat van me die begleid word door sibill peeters heeft wat in elkaar gezet voor me. De gainz die hij in 2 maand heeft gemaakt liegen er niet om, dat zou al een prestatie zijn als je dat in een jaar/1,5 jaar pakt.

Laten we een natty/niet natty discussie beginnen :woot:

Hoe heeft 'ie die gains gemaakt dan? Met of zonder ondersteuning? :D

Nieuw training en voedingschema kan er niet teveel over zeggen ivm de copyrights:D

bloedgroep dieet, ben benieuwd hoe ik erop reageer.
tenor.gif

Dat dacht ik al. Heb je het dieet wel op jou eigen bloadgroep gezet?

Vergeet niet dat sibil niet vies is van fijne doseringen compounds..die werkelijk ieder dieet laten werken.

Ik heb ooit ook een dergelijk dieet gehad of eigenlijk gewonnen. Ben het nooit gaan volgen, omdat ik werkelijk door mijn hele log en DBB belachelijk werd gemaakt om dat idiote dieet.

Ik hoop niet dat jij dezelfde bloedgroep hebt als ik, want ik zou eigenlijk nagenoeg geen vlees meer mogen eten en een kilo aan supps moeten gaan gebruiken:roflol:

Maar desalnietteplus, ben ik benieuwd wat het doet voor je.

Dan vraag ik me wel af welke bloedgroep je hebt haha want ik heb er een beetje in verdiept en zou niet weten bij welke je geen vlees mag.

Ik snap je reactie omdat veel mensen er niet in geloven, want het is niet officieel vastgelegd. Echter studeer ik voeding en dietetiek en met alle info die ik daar momenteel heb opgedaan vind ik het zelf wel logisch klinken en wil ik het zeker een kans geven. Mede door de resultaten van anderen,

Dan vraag ik me wel af welke bloedgroep je hebt haha want ik heb er een beetje in verdiept en zou niet weten bij welke je geen vlees mag.
Ik zoek het op..

Pics or it did'nt happen..
Ik snap je reactie omdat veel mensen er niet in geloven, want het is niet officieel vastgelegd. Echter studeer ik voeding en dietetiek en met alle info die ik daar momenteel heb opgedaan vind ik het zelf wel logisch klinken en wil ik het zeker een kans geven. Mede door de resultaten van anderen,
Ik blijf het onzin vinden..

Maar tof dat je het wilt proberen..ik ben daar te autistisch voor om plotseling mijn hele leef en eetstyle om te gooien

elke bloedgroep heeft producten waar ze niet goed tegen kunnen, zo zou bloedgroep A meer een groente eter zijn hier zul je dus veel dierlijke eiwitten uit bijv peulvruchten halen maar ook andere soorten vlees. bloedgroep o is een vleeseter waarbij veel mager vlees moet worden gegeten, ook de koolhydraat bron zou erg verschillen per persoon.

Ik zoek het op..

Pics or it did'nt happen..
Ik blijf het onzin vinden..

Maar tof dat je het wilt proberen..ik ben daar te autistisch voor om plotseling mijn hele leef en eetstyle om te gooien

nou neem maar van mij aan dat die gegroeit is haha, heb er geen fotos van maar het verschill is echt niet te missen.

ik volg eigenlijk elke dag hetzelfde schema dus voor mij is het gewoon een kwestie van even wennen en dan strijden, je weet tenslotte waar je het voor doet.

Bloedgroep A:

Met dit dieet:roflol: #zuivelisdeduivel:devil:

(voor het ontbijt)

1 bidon LAUW warme water, 1 hele limoen leegpersen en een vleugje zout erbij (detox)

Ontbijt
Paar stukjes verse ananas + 75gr havermout + 10gr BCAA (mixen in de blender met havermout en 0,7L
water)
1 multivitamine + 5 vitamine C1000 + vitamine D3 5000iu + 1 visolie + 1 selenium + 1 magnesium citraat
+ 2 zinc

Tussendoor

1 wraps + verse ananas + sla + 70gr cottage cheese

Lunch
2 sneedjes gekiemd tarwebrood + dikke plak pindakaas op beide sneedjes
2 omega visolie + 2 vitamine C

Tussendoor
250gr griekse yoghurt + 50gr bosbessen of verse ananas
2x vitamine C

Avondeten
Combi vlees 200gr + combi carbs 150gr gekookt gewogen + groene groenten

Voor het slapen
250gr griekse yoghurt+ 1 gedroogde of verse vijgen
1 magnesium

#Tijdens het trainen

20 gr BCAA + 20gr aminozuren + 10gr glutamine

#Na het trainen
20 gr BCAA + + 20gr aminozuren + 10 gr glutamine
2 magnesium citraat + 2 vitamine C 1000 + 3 creatine HCL tabs + 2 zinc + vitamine D3 5000iu
1 abrikoos of 1 rode pruim + 3 hele eieren

*drink minstens 3-4liter water per dag
*krachttraining binnen 50min doen
*3 dagen trainen en 1 dag verplicht rust!
*3gram zout per dag. Verdeeld over je eten.

Bloedgroep A:

Met dit dieet:roflol: #zuivelisdeduivel:devil:

(voor het ontbijt)

1 bidon LAUW warme water, 1 hele limoen leegpersen en een vleugje zout erbij (detox)

Ontbijt
Paar stukjes verse ananas + 75gr havermout + 10gr BCAA (mixen in de blender met havermout en 0,7L
water)
1 multivitamine + 5 vitamine C1000 + vitamine D3 5000iu + 1 visolie + 1 selenium + 1 magnesium citraat
+ 2 zinc

Tussendoor

1 wraps + verse ananas + sla + 70gr cottage cheese

Lunch
2 sneedjes gekiemd tarwebrood + dikke plak pindakaas op beide sneedjes
2 omega visolie + 2 vitamine C

Tussendoor
250gr griekse yoghurt + 50gr bosbessen of verse ananas
2x vitamine C

Avondeten
Combi vlees 200gr + combi carbs 150gr gekookt gewogen + groene groenten

Voor het slapen
250gr griekse yoghurt+ 1 gedroogde of verse vijgen
1 magnesium

#Tijdens het trainen

20 gr BCAA + 20gr aminozuren + 10gr glutamine

#Na het trainen
20 gr BCAA + + 20gr aminozuren + 10 gr glutamine
2 magnesium citraat + 2 vitamine C 1000 + 3 creatine HCL tabs + 2 zinc + vitamine D3 5000iu
1 abrikoos of 1 rode pruim + 3 hele eieren

*drink minstens 3-4liter water per dag
*krachttraining binnen 50min doen
*3 dagen trainen en 1 dag verplicht rust!
*3gram zout per dag. Verdeeld over je eten.

nou die maat van me heeft ook A, dat ziet er toch wel echt compleet anders uit. hij eet nog steeds bijna 1kg vlees. Ik heb zelf O wat een hele voordelige is (vleeseter).

Ik geloof niet in God, maar moest hij bestaan, en het bloedgroependieet zou nog maar 1 woord waarheid bevatten, dan zou ik hem al als een sadist beschouwen.
Hoe kun je nu in godsnaam hier in trappen man. Wil niet negatief doen maar kijk er eens van puur biologisch en evolutionair standpunt naar. What the f**k heeft bloedgroep te maken met spijsvertering? De voorbije honderduizende jaren heeft dus elke mens verkeerd gegeten want tot voor kort wisten ze niet eens wat bloedgroep was. Is gewoon pure geldklopperij dit.

Terug
Naar boven