Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat je die kuiten nog wat extra aanpakt op rustdagen! Dat kan natuurlijk nooit kwaad!rustdagje
Cardio 35minuten
6x 20 calfpress
6x 20 seated calf raise
Goed dat je die kuiten nog wat extra aanpakt op rustdagen! Dat kan natuurlijk nooit kwaad!![]()
Dat is wel een goede, ik vergeet mijn kuiten eigenlijk de laatste tijd helemaal.zeker ik pak elke 4e dag een rustdag dus kuiten worden minimaal 2x per 8 dagen flink getraind. Meestal train ik ze om de dag met 1 dag hoog volume, andere dag laag volume hoge gewichten
Dat is wel een goede, ik vergeet mijn kuiten eigenlijk de laatste tijd helemaal.

Ik heb geen dunne kuiten maar dat wil niet zeggen dat ik ze dan maar helemaal niet meer moet gaan trainen.
Tuurlijk wel.

Huh..raar? Hoe voel je je nu?Vanochtend rond h6 wakker geworden en gelijk zitten overgeven, erg raar daarna voelde ik me weer beter. Momenteel nog niet helemaal 100% geen idee hoe het komt.
Hopelijk wel ready to train vanmiddag
Ik heb het idee dat er laat in maart nog een na-golf aan griep bijkomt. Hoop dat het bij jou mee valt.Vanochtend rond h6 wakker geworden en gelijk zitten overgeven, erg raar daarna voelde ik me weer beter. Momenteel nog niet helemaal 100% geen idee hoe het komt.
Vanochtend rond h6 wakker geworden en gelijk zitten overgeven, erg raar daarna voelde ik me weer beter. Momenteel nog niet helemaal 100% geen idee hoe het komt.
stuk beter weer, klein beetje hoofdpijn nog af en toe.

Ik heb het idee dat er laat in maart nog een na-golf aan griep bijkomt. Hoop dat het bij jou mee valt.