toenlytje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 718
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou neem maar van mij aan dat die gegroeit is haha, heb er geen fotos van maar het verschill is echt niet te missen.
elke bloedgroep heeft producten waar ze niet goed tegen kunnen, zo zou bloedgroep A meer een groente eter zijn hier zul je dus veel dierlijke eiwitten uit bijv peulvruchten halen maar ook andere soorten vlees. bloedgroep o is een vleeseter waarbij veel mager vlees moet worden gegeten, ook de koolhydraat bron zou erg verschillen per persoon.
Ik geloof niet in God, maar moest hij bestaan, en het bloedgroependieet zou nog maar 1 woord waarheid bevatten, dan zou ik hem al als een sadist beschouwen.
Hoe kun je nu in godsnaam hier in trappen man. Wil niet negatief doen maar kijk er eens van puur biologisch en evolutionair standpunt naar. What the f**k heeft bloedgroep te maken met spijsvertering? De voorbije honderduizende jaren heeft dus elke mens verkeerd gegeten want tot voor kort wisten ze niet eens wat bloedgroep was. Is gewoon pure geldklopperij dit.
Dan is het met ondersteuning...zeker in dat korte tijdsbestek dat je noemt en al helemaal als dat 'normaal 1 a 1,5 jaar' duurt....Ik vind allemaal mooi!
Wat is de wetenschappelijk onderbouwing dat je bloedgroep bepaald hoe je het beste zou moeten eten?
Nice try, zoek eens de bloedgroepenverdeling per land op.als je in de geschiedenis krijgt het allen maar meer logica hoor. Westenaren hebben het meeste O, dit zijn vleeseters wat ook bekent is in de geschiedenis. weet zo niet hoe het met A en AB zat maar ook dit was vrij logisch.
je mag er van mij op haten, iemand die al een aantal jaar traint en in 2 maand tijd ineens gaint wat hij normaal niet in een jaar gaint dat geeft mij veer vertrouwen dan elke gast op dit forum die er niet in geloofd. en ja hij is nogsteeds natty
Nice try, zoek eens de bloedgroepenverdeling per land op.

Hij zit niet aan de ondersteuning haha, dat komt binnenkort pas.
het is nooit wetenschappelijk vastgelegd, echter zit er wel logica achter maar waarschijnlijk krijg ik toch alleen maar haat als ik het uitleg dus verspilde moeite.
Het leuke is dat ik jullie het tegendeel ga bewijzen en dan zullen we zien waar de haat is gebleven. Haat maakt je alleen maar sterker.
Blood type distribution by country - WikipediaDat heb ik laatst opgezocht... daar stond toch echt O bij westenaren.
in plaats van alles onderuit halen zou iedereen ook kunnen denken, hij probeert iets misschien hebben we er iets aan indien het niet lukt hebben jullie gelijk, indien het wel lukt volgt ineens iedereen het. We zullen zien hoe het gaat, ik heb er iniedergeval vertrouwen in, fijn dat dat wederzijds is![]()
Het leuke is dat ik jullie het tegendeel ga bewijzen en dan zullen we zien waar de haat is gebleven. Haat maakt je alleen maar sterker.

Het is geen haat, maar verbijstering, zeker omdat je voeding en dieetiek studeert.
Waarin verschillen de onderlinge dieeten per bloedgroep eigenlijk?
Blood type distribution by country - Wikipedia
Edit: Ik zie zelfs dat de meeste Westerse landen ronde de 30-40% zitten terwijl er belachelijk veel landen meer dan dat hebben.
Geloof je ook dat je van vaccinatie autisme krijgt en dat als je niet braaf bent de sint niet komt?
verschil in bron van koolhydraten, verschill in bron van eiwitten, verschill in groentes. A zal bijvoorbeeld andere soorten vlees eten als O, ook de groentes/fruit zijn anders. het opmerkelijk is nog dat de producten die ik eigenlijk goed verdraag/fijn vind en ook lekker vind juist bij mijn bloedgroep passen, toeval? ik denk het niet.
bepaalde ziektebeelden komen vaker voor bij bepaalde bloegroepen, zo heeft A meer hart en vaat ziekten. Ik zelf heb Bloedgroep O waar een overactief immuunsysteem een rol speelt, laat het nou net zo zijn dat ik een auto-immuun aandoening heb (psoriasis). Waarom zou voeding geen invloed hebben op een bepaalde bloedgroep? klinkt voor mij nogal kort door de bocht.
Heb er ook ooit over gelezen, als ik het nog goed voorheb is het iets in de trant van:
Vroeger was de mens jager -> vooral vleeseter = bloedgroep X
Daarna was hij jager/sedentair -> = vleeseter + eerste groenten/granen = bloedgroep ...
Daarna is hij volledig sedentair geworden, met de nadruk op granen/groenten gekomen = meest moderne mens = bloedgroep Y
En volgens of je een "oude" of "moderne" bloedgroep hebt, zou je je dieet er kunnen aanpassen...
, klinkt inderdaad logisch hoe je het zo vermeld. Ik lach me straks rot als ik er goed op groei.Als student in een evidence-based wetenschap zou je naar meer moeten zoeken dan 'logisch klinken'. Een studie waarbij mensen die hun 'eigen' bloedgroep dieet volgen vergelijken met een groep die juist precies het 'verkeerde' dieet volgen zou een goede studie zijn. Zou leuk zijn als dit ooit gedaan is....Ik snap je reactie omdat veel mensen er niet in geloven, want het is niet officieel vastgelegd. Echter studeer ik voeding en dietetiek en met alle info die ik daar momenteel heb opgedaan vind ik het zelf wel logisch klinken en wil ik het zeker een kans geven. Mede door de resultaten van anderen,
Ha ha, dit dieet maakt altijd een shitstorm aan reacties los.Ik geloof niet in God, maar moest hij bestaan, en het bloedgroependieet zou nog maar 1 woord waarheid bevatten, dan zou ik hem al als een sadist beschouwen.
Hoe kun je nu in godsnaam hier in trappen man. Wil niet negatief doen maar kijk er eens van puur biologisch en evolutionair standpunt naar. What the f**k heeft bloedgroep te maken met spijsvertering? De voorbije honderduizende jaren heeft dus elke mens verkeerd gegeten want tot voor kort wisten ze niet eens wat bloedgroep was. Is gewoon pure geldklopperij dit.