toenlytje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 718
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 40kg
grappig man, laat de boodschap duidelijk zijn..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarschijnlijk hetzelfde als de link tussen jullie antwoorden en autisme.
Btw die grappen over autisme mag je de volgende keer ergens anders posten anders fl**ker je maar op uit dit topic, geldt ook voor dat eiwitten knulletje
Maak je niet dik man, overmorgen komt de paashaas langs. Daar geloof je ook wel in he.
Ik maak er geen grappen over, maar je antwoorde zelf op de vraag over autisme en vaccinatie. En je antwoord daarop is toch wel de grootste grap.
Steks is leaving this log.
Maak je niet dik man, overmorgen komt de paashaas langs. Daar geloof je ook wel in he.
Niemand heeft ergens een grap over gemaakt r*tard. Vaccinatie en autisme is een andere verzonnen correlatie die door kanslozen zoals jij worden geloofd.weetje waar je me aan doet denken?
dat kleine kind op de basisschool die elke keer ging klikken bij de leraar als je iets had gedaan wat niet mocht, misschien kan jij ook beter vertrekken.
Ik heb netjes gezegd dat ik daar niks over wil horen, had het ook anders kunnen doen maar ik gedraag me naar mijn leeftijd, misschien een goede tip voor jou om aan te werken.
Niemand heeft ergens een grap over gemaakt r*tard. Vaccinatie en autisme is een andere verzonnen correlatie die door kanslozen zoals jij worden geloofd.
Je lijkt wel getriggered omdat er niet 1 letter wetenschappelijk bewijs of logica zit achter het ' bloedgroependieet ' en je zelf ook geen argumenten kan geven.verzonnen correlatie wat jij wil, ben duidelijk geweest. Ben wel benieuwd of je in het echt ook zo'n bijdehand kut ventje bent of gewoon zo doet omdat je achter je toetsenbord lekker veillig bent.
Je lijkt wel getriggered omdat er niet 1 letter wetenschappelijk bewijs of logica zit achter het ' bloedgroependieet ' en je zelf ook geen argumenten kan geven.
Geloof maar lekker alles wat je in een random boekje hebt gelezen, jij komt er wel man.

Thanks, ik kom er zeker wel ja. Gaat goed komen met dit bloedgroep dieet en training. Vraag me af of je een idee hebt hoe dat dieet eruit ziet, zoveel anders als een 'normaal' bodybuilding/sporters dieet is het niet, maargoed verspilde moeite om dat te gaan uitleggen.
Kleine relnicht
Groot gelijk heb je hoor, HET IS VRIJDAG!!!!!
Komt ook gewoon goed met dieet en training hoor.
Ik volg het vertical diet. Ik eet alleen producten die verticaal in de schappen liggen bij de supermarkt en blijf weg bij de horizontaal geplaatste producten.
ik haat je ook niet, maar jouw individuele geval, of dat van je maat gaan me ook niet overtuigen.
Ik kan niet tegen zuivel..desondanks stond dat dieet er bol van..los van dat denk ik dat het er wat mee te maken heeft ja, zou wel erg toevallig zijn dat mensen die niet goed tegen zuivel kunnen vaak dezelfde bloedgroep hebben, is dat de enigste reden? vast niet.
HIEEEER!

Daarom!! Ik trigger/schoffeer niemand...maak niemand belachelijk. Zit alleen heerlijk rustig met een bakkie whey popcorn mee te lezen. Fijne Goede Vrijdag zo...
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Veeg me opIk volg het vertical diet. Ik eet alleen producten die verticaal in de schappen liggen bij de supermarkt en blijf weg bij de horizontaal geplaatste producten.