MuscleMeat

Toenlytje's log

waarschijnlijk hetzelfde als de link tussen jullie antwoorden en autisme.

Btw die grappen over autisme mag je de volgende keer ergens anders posten anders fl**ker je maar op uit dit topic, geldt ook voor dat eiwitten knulletje

Ik maak er geen grappen over, maar je antwoorde zelf op de vraag over autisme en vaccinatie. En je antwoord daarop is toch wel de grootste grap.

Steks is leaving this log.

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak er geen grappen over, maar je antwoorde zelf op de vraag over autisme en vaccinatie. En je antwoord daarop is toch wel de grootste grap.

Steks is leaving this log.

ik maak er geen grappen over. Jammer dat het zo moest gaan maargoed, zal waarschijnlijk beter zijn.

Maak je niet dik man, overmorgen komt de paashaas langs. Daar geloof je ook wel in he.

weetje waar je me aan doet denken?

dat kleine kind op de basisschool die elke keer ging klikken bij de leraar als je iets had gedaan wat niet mocht, misschien kan jij ook beter vertrekken.

Ik heb netjes gezegd dat ik daar niks over wil horen, had het ook anders kunnen doen maar ik gedraag me naar mijn leeftijd, misschien een goede tip voor jou om aan te werken.

weetje waar je me aan doet denken?

dat kleine kind op de basisschool die elke keer ging klikken bij de leraar als je iets had gedaan wat niet mocht, misschien kan jij ook beter vertrekken.

Ik heb netjes gezegd dat ik daar niks over wil horen, had het ook anders kunnen doen maar ik gedraag me naar mijn leeftijd, misschien een goede tip voor jou om aan te werken.
Niemand heeft ergens een grap over gemaakt r*tard. Vaccinatie en autisme is een andere verzonnen correlatie die door kanslozen zoals jij worden geloofd.

Niemand heeft ergens een grap over gemaakt r*tard. Vaccinatie en autisme is een andere verzonnen correlatie die door kanslozen zoals jij worden geloofd.

verzonnen correlatie wat jij wil, ben duidelijk geweest. Ben wel benieuwd of je in het echt ook zo'n bijdehand kut ventje bent of gewoon zo doet omdat je achter je toetsenbord lekker veillig bent.

verzonnen correlatie wat jij wil, ben duidelijk geweest. Ben wel benieuwd of je in het echt ook zo'n bijdehand kut ventje bent of gewoon zo doet omdat je achter je toetsenbord lekker veillig bent.
Je lijkt wel getriggered omdat er niet 1 letter wetenschappelijk bewijs of logica zit achter het ' bloedgroependieet ' en je zelf ook geen argumenten kan geven.
Geloof maar lekker alles wat je in een random boekje hebt gelezen, jij komt er wel man.

Getting better by the minute.... @Skatermarvin, where the f*ck ben je?

giphy.gif

Je lijkt wel getriggered omdat er niet 1 letter wetenschappelijk bewijs of logica zit achter het ' bloedgroependieet ' en je zelf ook geen argumenten kan geven.
Geloof maar lekker alles wat je in een random boekje hebt gelezen, jij komt er wel man.

ik word getriggerd om iets heel anders, verder heb ik niks in een random boekje gelezen hoor. Heb in het begin al gezegd dat er geen wetenschappelijk bewijs is, is de wetenschap alles of brengt ervaring ook een deel mee? dan ga ik toch voor het laatste.

wel erg raar trouwens dat haar atleten het zo goed doen op dat bloedgroepen dieet want dat dieet slaat natuurlijk nergens op he

Thanks, ik kom er zeker wel ja. Gaat goed komen met dit bloedgroep dieet en training. Vraag me af of je een idee hebt hoe dat dieet eruit ziet, zoveel anders als een 'normaal' bodybuilding/sporters dieet is het niet, maargoed verspilde moeite om dat te gaan uitleggen.

giphy.gif

Kleine relnicht :P

Groot gelijk heb je hoor, HET IS VRIJDAG!!!!!

Thanks, ik kom er zeker wel ja. Gaat goed komen met dit bloedgroep dieet en training. Vraag me af of je een idee hebt hoe dat dieet eruit ziet, zoveel anders als een 'normaal' bodybuilding/sporters dieet is het niet, maargoed verspilde moeite om dat te gaan uitleggen.

Komt ook gewoon goed met dieet en training hoor, hoef je niet akelig te gaan doen door er bloed bij te betrekken.

Kleine relnicht :P

Groot gelijk heb je hoor, HET IS VRIJDAG!!!!!

Komt ook gewoon goed met dieet en training hoor.

Daarom!! Ik trigger/schoffeer niemand...maak niemand belachelijk. Zit alleen heerlijk rustig met een bakkie whey popcorn mee te lezen. Fijne Goede Vrijdag zo...

Ik volg het vertical diet. Ik eet alleen producten die verticaal in de schappen liggen bij de supermarkt en blijf weg bij de horizontaal geplaatste producten.

Ik volg het vertical diet. Ik eet alleen producten die verticaal in de schappen liggen bij de supermarkt en blijf weg bij de horizontaal geplaatste producten.

ik weet dat je het sarcastisch bedoeld maar goed van jou kan ik het hebben aangezien het niet op een hatende toon is.

Ik ga het hoedan ook volgen en kijken hoe ik erop reageer, wel ben ik benieuwd waarom iedereen er zoveel haat op heeft terwijl toch een van de betere trainers van nederland dit principe bij elke atleet toepast en er goede resultaten op haalt. En hoe kan het dan dat een maat van me er zo verschrikkelijk goed op reageerd?

ik haat je ook niet, maar jouw individuele geval, of dat van je maat gaan me ook niet overtuigen.

ik haat je ook niet, maar jouw individuele geval, of dat van je maat gaan me ook niet overtuigen.

Weet ik hoor, je hoeft er ook niet in te geloven. Echter de toon die sommige zetten is een beetje overdreven naar mijn mening, ik weet zeker dat ik het tegendeel ga bewijzen.

Als je in jezelf geloofd ben je al op de helft.

los van dat denk ik dat het er wat mee te maken heeft ja, zou wel erg toevallig zijn dat mensen die niet goed tegen zuivel kunnen vaak dezelfde bloedgroep hebben, is dat de enigste reden? vast niet.
Ik kan niet tegen zuivel..desondanks stond dat dieet er bol van..

giphy.gif
HIEEEER!:woot:

Daarom!! Ik trigger/schoffeer niemand...maak niemand belachelijk. Zit alleen heerlijk rustig met een bakkie whey popcorn mee te lezen. Fijne Goede Vrijdag zo...

[afbeelding niet meer beschikbaar]
:heart:

Veeg me op:roflol:

Gewoon je ding doen. :)

In elke dieet (voedingsschema) zitten goede dingen die perfect bij de persoon passen. Het is gewoon heel verschillend hoe iemand erop reageert en op wat voor producten mensen goed of niet goed reageren. Wat voor de één goed werkt werkt voor de ander niet. Maar ik blijf erbij ervaar zelf wat een dieet voor je doet. Ergens niet in geloven en ook zeggen dat het niet werkt of onzin is kan je niet zeggen zonder proberen.

Ik weet inmiddels dat een lichaam heel raar kan reageren.. Dus waarom zou het niet werken denk ik dan vaak. Dus gewoon proberen.
Ben benieuwd wat het je oplevert. Succes! :thumb:

Terug
Naar boven