MuscleMeat

Toenlytje's log

• Topic Starter Topic Starter
Tijd om te trainen, leuk om deze agressie van dit kansloze gedrag van iemand die wat probeert lekker omlaag te halen. ik zal zo wel eens even kijken wat de verdere schade is

Ik heb het heus wel gelezen, die link waar jij het over hebt, is die er daadwerkelijk, of geloof je dat gewoon?

de link tussen aandoeningen en bloedgroep? heb ik net even zelf bedacht joh, ik denk dat een hbo studie gewoon gebaseerd is op een beetje onzin die iemand ff in een paar minuutjes bedacht heeft, eigenlijk de hele gezondheids zorg met betrekking tot voeding is bedacht door een kind van 2.

200w.gif

VRIJDAG! VRIJDAG! VRIJDAG!

En het is nog wel Goede Vrijdag....de heer zij geprezen!
upload_2018-3-30_12-17-35.png

Antwoord je bewust niet op het feit dat je net even de grond in ging met je eigen bron of probeer je even wat wijsheid uit te kramen door wat filosofische teksten te gebruiken?
In aziatische landen komt lactose tolerantie sowieso niet veel voor, ik zie niet in wat een bloedgroep daarmee te maken heeft. Als in Europa een land 5% AB heeft en in Azië een land 10% AB heeft en in Europa kan 80% tegen lactose en in Azië 20% dan is jouw conclusie dat dit door bloedgroep komt? Neem je pillen eens man.

de link tussen aandoeningen en bloedgroep? heb ik net even zelf bedacht joh, ik denk dat een hbo studie gewoon gebaseerd is op een beetje onzin die iemand ff in een paar minuutjes bedacht heeft, eigenlijk de hele gezondheids zorg met betrekking tot voeding is bedacht door een kind van 2.

Het verschilt kennelijk per hbo studie.

In aziatische landen komt lactose tolerantie sowieso niet veel voor, ik zie niet in wat een bloedgroep daarmee te maken heeft. Als in Europa een land 5% AB heeft en in Azië een land 10% AB heeft en in Europa kan 80% tegen lactose en in Azië 20% dan is jouw conclusie dat dit door bloedgroep komt? Neem je pillen eens man.

Waar haal je die cijfers vandaan?

los van dat denk ik dat het er wat mee te maken heeft ja, zou wel erg toevallig zijn dat mensen die niet goed tegen zuivel kunnen vaak dezelfde bloedgroep hebben, is dat de enigste reden? vast niet.

Het verschilt kennelijk per hbo studie.

Juist, mijn studie zal vast onzin zijn want ziekte gerelateerde dieten dat bestaat natuurlijk niet! En laten we het al helemaal niet hebben over dingen als gluten intolerantie en bloedgroepen, want daar weet de gemiddelde forumganger toch veel meer over dan leraren die al hun hele leven lesgeven op een hbo opleiding?

Jammer van je toontje, maar op grond van deze getallen is een associatie tussen lactose tolerantie bij volwassenen en bloedgroepen waar ik mee kwam, inderdaad niet het sterkste voorbeeld :D

Laten we het er over eens zijn dat we verschillen van mening.

Juist, mijn studie zal vast onzin zijn want ziekte gerelateerde dieten dat bestaat natuurlijk niet! En laten we het al helemaal niet hebben over dingen als gluten intolerantie en bloedgroepen, want daar weet de gemiddelde forumganger toch veel meer over dan leraren die al hun hele leven lesgeven op een hbo opleiding?

Hoe denken jouw docenten trouwens over de link tussen vaccinaties en autisme?

Dit is gofferdomme spannender dan de cliffhangers van Goede Tijden en Temptation Island bij elkaar...

Hoe denken jouw docenten trouwens over de link tussen vaccinaties en autisme?

waarschijnlijk hetzelfde als de link tussen jullie antwoorden en autisme.

Btw die grappen over autisme mag je de volgende keer ergens anders posten anders fl**ker je maar op uit dit topic, geldt ook voor dat eiwitten knulletje

Terug
Naar boven