Fitness Seller

Toenlytje's log

ik weet dat je het sarcastisch bedoeld maar goed van jou kan ik het hebben aangezien het niet op een hatende toon is.

Ik ga het hoedan ook volgen en kijken hoe ik erop reageer, wel ben ik benieuwd waarom iedereen er zoveel haat op heeft terwijl toch een van de betere trainers van nederland dit principe bij elke atleet toepast en er goede resultaten op haalt. En hoe kan het dan dat een maat van me er zo verschrikkelijk goed op reageerd?
Omdat het dieet niets speciaal is. Ik zei toch al geldklopperij? De meeste mensen eten rotzooi dus of je nu zegt dat ze meer groenten en fruit moeten gaan eten of meer granen en zaden, hoe dan ook kan je niet verkeerd doen. Er is alleen geen enkele reden om dit aan bloedgroepen te linken alleen dat je domme mensen om de tuin leidt en hun geld in je zakken steekt.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het dieet niets speciaal is. Ik zei toch al geldklopperij? De meeste mensen eten rotzooi dus of je nu zegt dat ze meer groenten en fruit moeten gaan eten of meer granen en zaden, hoe dan ook kan je niet verkeerd doen. Er is alleen geen enkele reden om dit aan bloedgroepen te linken alleen dat je domme mensen om de tuin leidt en hun geld in je zakken steekt.

Juist, daarom heeft hij al meerdere trainers gehad, meerdere goede dieeten gevolgd en groeit die nu als een gek. Zal vast aan de richting van de wind liggen

Juist, daarom heeft hij al meerdere trainers gehad, meerdere goede dieeten gevolgd en groeit die nu als een gek. Zal vast aan de richting van de wind liggen
Ok dan. Van bloedgroependieet word je echt monsterlijk groot, je groeit harder dan arnold en ronnie te samen. Het is echt de shit. Persoonlijk eet ik net niet wat mijn bloedgroep aanbeveelt to confuse the body right babe?

Sommige mensen zoals ik zijn zo dom dat ze niet eens hun eigen bloedgroep weten.

Waarom tig pagina's discussie?

Ik zou zeggen... Laat Toenlytje gewoon zijn gang gaan. Elk dieet is persoonlijk en zo ook het resultaat.
Waar de een goed op gaat, gaat een ander slecht op. Zowel qua voeding als qua training.
Zo heeft ook elke trainer/coach zijn eigen ervaringen met zijn mensen die hij begeleidt.

@toenlytje wanneer begin je? Ben benieuwd wat het JOU oplevert.

Ik zou zeggen... Laat Toenlytje gewoon zijn gang gaan. Elk dieet is persoonlijk en zo ook het resultaat.
Waar de een goed op gaat, gaat een ander slecht op. Zowel qua voeding als qua training.
Zo heeft ook elke trainer/coach zijn eigen ervaringen met zijn mensen die hij begeleidt.

Omdat onjuiste informatie verspreiden zorgt voor onwetendheid. Maakt hij nu gains wat niet onwaarschijnlijk is aangezien het dieet niets speciaal is, gaat hij het doorvertellen aan anderen en zo gaat de cirkel rond. Net zoals ' vet omzetten in spieren '.

Laatst bewerkt:

Volgens mij ben je een professional.

Omdat onjuiste informatie verspreiden zorgt voor onwetendheid. Maakt hij nu gains wat niet onwaarschijnlijk is aangezien het dieet niets speciaal is, gaat hij het doorvertellen aan anderen en zo gaat de cirkel rond. Net zoals ' spieren omzetten in vet '.
Ach... wat is onjuiste informatie....
De een heeft ervaring dat spieren meer groeien op hogere rep range.. de ander op lagere... dat is ook al heel persoonlijk. Ja het gaat om volume in dat geval maar de ene methode kan beter voor de een werken en de andere voor de ander. Zo zie ik dat met voeding ook. Het gaat uiteindelijk om het totaal kcal en je macro's... maar of dat nu door een keto dieet is... gewoon eten .. IIFYM.... of een bloedgroepen dieet...

Ik denk dan ook dat er op dit vlak ook geen "onjuist informatie" is. Maar eerder heel veel persoonlijke informatie... waarvan op het ene dieet meer mensen goed gaan en op een ander dieet een enkeling.

Vet omzetten in spier is een andere categorie in mijn ogen... :o dat kan niet nee....
Volgens mij ben je een professional.
Sarcasme ?? :o

Het gaat uiteindelijk om het totaal kcal en je macro's... maar of dat nu door een keto dieet is... gewoon eten .. IIFYM.... of een bloedgroepen dieet...
Hier spreek je jezelf tegen..of althans..

Lijk je te zeggen dat het je geen extra gains gaat opleveren wanneer je voor een 'bloedgroepen' dieet gaat..:o

Maar ben net als jij erg benieuwd wat het gaat doen!:thumbs:

Hier spreek je jezelf tegen..of althans..

Lijk je te zeggen dat het je geen extra gains gaat opleveren wanneer je voor een 'bloedgroepen' dieet gaat..:o
Nee hoor.. wat ik zeg is dat het soort dieet niet uitmaakt voor bulken of cutten... het is net wat je het beste bevalt en wat jou en je lijf het beste voegt.
Het gaat uiteindelikj om het aantal kcal. Maar het kan wel zijn dat een bepaald product (wat bijvoorbeeld in jouw bloedgroepen dieet zit) net een beter effect op je lijf heeft dan een ander product. Snap je hoe ik het bedoel?

Er zijn mensen die heel goed gaan op hoog eiwit... maar in hun dieet geen zuivel hebben. ;) Terwijl anderen juist goed gaan met hoog eiwitten en juist wel zuivel en minder vlees. Je lijf is geen machine en niet ieder lijf reageert gelijk. Dat is meer wat ik bedoel. :)

Terug
Naar boven