AndroidHealthClinic

Toenlytje's log

Holy shit! Dat is nog eens een armen training!

Dat moet wel een zieke pomp opleveren:eek!:

1x6 91kg (max gewicht:D)moeilijk om op het stoeltje te blijven ivm gewicht dat je omhoog trekt

Zit je niet met je knieën ergens onder? Anders is dat voor sommigen inderdaad niet te doen. Ik ga met bijv. Vertical Traction ook altijd in de riem, anders word ik opgetild :D

Wij hebben hem ook staan zonder riem en met een schuine rugleuning, vind het maar een ding van niets..

• Topic Starter Topic Starter
Holy shit! Dat is nog eens een armen training!

Dat moet wel een zieke pomp opleveren:eek!:

Nou zeker, ben sinds kort met alles high reps gaan doen en jezus wat een pomp krijg je daarvan. Overigens voor massa ook zeker goed!

Zit je niet met je knieën ergens onder? Anders is dat voor sommigen inderdaad niet te doen. Ik ga met bijv. Vertical Traction ook altijd in de riem, anders word ik opgetild :D

Helaas niet, 91kg was eigelijk net te zwaar. Had meer moeite met blijven zitten dan op het gewicht focussen. Moet eigenlijk iemand hebben die op me voeten gaat staan dan ofso.

Wij hebben hem ook staan zonder riem en met een schuine rugleuning, vind het maar een ding van niets..

Ja ik denk dat we dezelfde hebben, dacht van technogym of matrix (big gym). Ik vind het echt een hele chille, ook voor borst vind ik hem persoonlijk fijner dan bench press. Enige wat mist is wel een riem of iets

23/02/2018

Cardio 30min fietsen +- 270 kcal.

Even high reps kuiten erbij gedaan, die kippenpootjes moeten deze zomer wel wat groter zijn anders ziet het er niet uit vergeleken met bovenbenen

Seated calf raise
5x20x10kg beide kant

Unilateral calf press (horizontal legpress)
3x15x47kg

Wij hebben voor triceps een plate loaded staan, waar je met je knieën onder steunen kunt klemmen. Zo kun je focussen op de beweging, zonder dat je jezelf in bedwang hoeft te houden :)

HTB1e_LHKFXXXXXuXpXXq6xXFXXXq.jpg

De Vertical Traction heeft een riem, die bij max gewicht echt wel nodig is. Gaat tot 90kg en dan word je opgetild :D

upload_2018-2-23_10-59-44.png

Nou zeker, ben sinds kort met alles high reps gaan doen en jezus wat een pomp krijg je daarvan. Overigens voor massa ook zeker goed!

Helaas niet, 91kg was eigelijk net te zwaar. Had meer moeite met blijven zitten dan op het gewicht focussen. Moet eigenlijk iemand hebben die op me voeten gaat staan dan ofso.

Ja ik denk dat we dezelfde hebben, dacht van technogym of matrix (big gym). Ik vind het echt een hele chille, ook voor borst vind ik hem persoonlijk fijner dan bench press. Enige wat mist is wel een riem of iets

Denk het niet, je kan hem namelijk niet voor borst gebruiken

Wij hebben voor triceps een plate loaded staan, waar je met je knieën onder steunen kunt klemmen. Zo kun je focussen op de beweging, zonder dat je jezelf in bedwang hoeft te houden :)

De Vertical Traction heeft een riem, die bij max gewicht echt wel nodig is. Gaat tot 90kg en dan word je opgetild :D

Die dip ziet er heel chill uit!

Bepaalde apparaten hebben bij ons ook we een riem, enige die ik gebruik is een back extension. Met die riem kan je leuk de hele stack voor high reps pakken, zonder die riem vlieg ik er bij de eerste rep al uit:D

Ik wil ook die apparaten!!!:heart:

Ben je geen 1 vergeten ergens? Dus 5x20x110? En 3x15x147? :p

Nope :D, Had gister kuiten zwaar gepakt dag erna high reps licht gewicht, merk dat dit behoorlijk goed werkt voor mij. Klinkt heel licht maar ik hou de pauzes hierbij ook erg kort (30seconde ongeveer).
Heb bij ons in de gym nog nooit iemand echt zwaarder dan 40kg beide kanten op die seated calf raise zien doen volgensmij. bovendien vind ik bij seated calf raise de contractie belangrijkst, bij een calfpress of standing calf raise kan je wel voor een lekker zware weighted stretch gaan.

ik heb nog nooit iemand 110kg beide kanten op een seated calf raise zien doen, dan kom je op zo'n 250kg. En 147kg unilateral calf press, 147kg doe ik met 2 benen tegelijk ongeveer. Als jij 250kg seated calf raise x 20 doet dan verdien je zeker wel een lintje:eek:.

Leuk! Een eigen log en al 4 blz vol na een half weekje (al gaat niet alles over trainen :) ).

Training 24/02/2018

Even met een vriend bij een andere gym, dus beetje andere dingen gedaan. Weet de reps niet precies meer, was iniedergeval goeie training met high reps en korte pauzes.

Decline Smithmachine bench
3x12x80k

Cable chest press
2x12x30kg
1x8x40kg

Low to high cable fly
3x12x 15kg

incline dummbel press (5sec negative)
2x10x20kg

Pullover superset plate press
2x12 24kg / tot fail met schijfje van 5 ofso

seated OHP
3x 8 x 50kg
1x dropset 50kg/40kg/30kg

incline lying side raise
2x6kg tot fail

seated side raise
2x12 6kg tot fail

10 min hiit cardio erachter aan

Ziet er uit als een lekkere training!!:thumbs:

Training 25/02/2018
Rug wijdte ipv benen ivm spierpijn

Rug (+-1min pauze)
V bar pulldown (onderkant borst)
3x12x45kg

Straight arm pushdown superset latt pulldown (onderkant borst)
3x8 36kg superset 3x +-10(fail) 44kg

Dumbell row (heup)
1x12 24kg
1x12 26kg
1x 10 28kg

Van 50kg x10 naar dit gewicht beide zonder momentum, dit werkt veel beter. Wat een beetje techniek allemaal kan doen

One arm cable row
2x12x36kg

Triset :
bent over rear delt fly
2x15 4kg
Wide grip bent over row naar borst
2x10 30kg
Dumbell shrugs
2x10 26kg

Biceps (+-45 sec pauze)
Incline dumbell curl
3x10x8kg

Ez bar curl
3x12 25kg

Cardio naar de gym :
12km heen en 12km terug, verschrikkelijke tegenwind.

Beste train! Fiets je altijd??

Terug
Naar boven