vandaag getraind lekkere training ondanks
het gezever
SQ
10x20
10x20
6x60
4x80
2x10
1x120
3x135
3x135
3x135 laatste rep echt zwaar
3x135 PR
SLDL
8x60
8x90
8x110
8x120
calve raise
8x140
8x180
8x200
14x160
en nu het gezever, een maat me was aan het DLen, en er kwam geluid bij kijken als de schijven de grond raken. Onder de schijven leggen we altijd buikspier matjes zodat het wat minder hard klinkt. Komt er een instructeur naar ons toe en hij zegt dit is nu al de 5e keer dat hij op de grond knalt in 5 minuten. We raakte erover in discussie en hij begon allemaal over dat schijven er kapot van gaan, en dat het geen training is als je hem op de grond laat rusten. hij moest gelijk hebben maar ik gaf het hem niet.
Nou gaf hij ons twee opsies
1 niet de grond raken met het deadliften
2 met twee man aan de zijkant gaan staan en dan mee helpen bij het zakken zodat het niet te horen is en de schijven niet beschadigen

3 dikke rubberen matten aanschaffen en die meenemen.
het lastige is dat ik een contract heb samen met me broertje en dat het nog 2 jaar geldig is, is hier onderuit te komen want anders wil ik een andere sportschool wil wel gewoon optimaal kunnen trainen.
nog iets er werd ook al geklaagd over dat we alle schijven in bezit namen door een stel van die beachkneuzen
Maar extra meteriaal aanschaffen willen ze niet ze denken dat de spullen eeuwig meegaan de gierige apen en wel dik betalen voor het abonoment.