XXL Nutrition

tomorrowland 2014

craaaazy, livestream!!

ik ga zondag, meer mensen die op de bakermat, minus en dave clarke stages zullen te vinden zijn?

Volgende week een Full Madness pass:D

Heel weekend feesten en vooral gek doen:cool::cool

ehh skrillex mainstage....oke dan -.-

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

iedereen denkt: dafuck is this shit

ff nederlands vlaggetje erbij...dan is het net of je er echt bent:D

Zo'n groot festival hebben we in Nederland niet. ADE maar dat is net iets minder groot als Tomorrowland. Toch vreemd terwijl Nederland een leading role heeft in de dansmuziek. :)

wat een bagger man op de main

Zo'n groot festival hebben we in Nederland niet. ADE maar dat is net iets minder groot als Tomorrowland. Toch vreemd terwijl Nederland een leading role heeft in de dansmuziek. :)
teveel gedoe denk ik, er is altijd gezeik rond grote festivals hier in nederland

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

wacht ff...nervo bestaat uit 2 chicks?

Digiweed klinkt wel lekker:)

Het enige wat me tegen staat is dat een hoop grote dj's zoals Tiesto, Armin van Buuren en Afrojack hun playlist al van te voren hebben geprogrammeerd in hun usb key. Dan staan ze als robots te draaien, het is alleen maar een kwestie van mixen en klaar!
Het spontane van zo'n set is er dan wel een beetje van af.

Het enige wat me tegen staat is dat een hoop grote dj's zoals Tiesto, Armin van Buuren en Afrojack hun playlist al van te voren hebben geprogrammeerd in hun usb key. Dan staan ze als robots te draaien, het is alleen maar een kwestie van mixen en klaar!
Het spontane van zo'n set is er dan wel een beetje van af.
Boeiend

Terug
Naar boven