Fitness Seller

Top 3 irritaties in de Gym

1 Die een heel levensverhaal hebben tegen mij wanneer ik bezig ben met mijn oefening en muziek luister.
2 Mensen die een pre-deoderant vergeten.
3 Die mij aanstaren.

ja vind het ook vreselijk al die vrouwen die staren :cool:

1. Rowen curl en in squatrek als ik wil Squatte
2. Geklaag over deadlift drops
3. Lui die morren bij 170 kg squats

Zowat een exacte kopie van wat mijn top 10 zou zijn. :o.

Mijn gym heeft nu ook van die dumbells met fucking dikke handvaten in ze vorm van een american football. Nutteloos gewoon.
die dumbels zijn kut he, beter gewoon rechte met een agressieve knurling

drukke kleedkamers

- Dat elke keer dat ik iets vergeet dat het met 100% zekerheid gejat is. Te veel paupers.
- Mensen die het squat rek gebruiken voor oefeningen waarbij dat niet nodig is.

1. Groepen scholieren die met zijn 5en bankjes en gewichten bezet houden en ondertussen alleen maar ouwehoeren.

2. Mensen die hun zooi niet opruimen.

3. Te zwaar trainen met slechte vorm en halve reps en vervolgens heel stoer om je heen kijken

Bijna een jaar geleden waren dit mijn grootste irritaties..
En eigenlijk nu nog steeds wel. Gelukkig zijn die groepen jongetjes al bijna allemaal weg, maar daarvoor in de plaats hebben we nu de kletsende huis-tuin-en-keuken sportdames...lekker ongeïnteresseerd op je adductor zitten en halve bewegingen maken terwijl je aan het ouwehoeren bent.

1: drukte
2: legday skippers die vet vies vol afgunst naar je kijken als je meer dan 60 kilo sqaut of deadlift.
3: dat dumbels zwaarder dan 40 kilo een aoort mythisch fenomeem

• Like
Waarderingen: mat
Van die 40/50 jarige paupers die rondlopen alsof ze alles hebben uitgevonden, altijd op dezelfde apparaten zitten en tussendoor telefoongesprekken voeren die je achterin de gym hoort.

Geen tree om de platen op te hangen
Geen water met smaakje
De stang niet kunnen laten vallen omdat het je eigen is

Ik heb altijd een gruwelijke hekel aan de douches in de sportschool waarop je constant moet drukken.
Zit je net lekker ingezeept, gaat dat ding uit en ontvang je een ijslucht vanuit alle hoeken..

Geen tree om de platen op te hangen
Geen water met smaakje
De stang niet kunnen laten vallen omdat het je eigen is

Vroeger hadden wij een slushpuppie machine in de gym :cool: Alleen dan zonder ijs maar met kapot goed drinken. is jammer genoeg weg :(

Me druk maken in de gym is niet van toepassing. Ben vrij "autistisch" als ik aan het trainen ben. Op dat moment staat de wereld stil, zalig gevoel.

Terug
Naar boven