Fitness Seller

Top 3 irritaties in de Gym

1. mensen die hard schreeuwen / kreunen bij isolatie oefeningen.

2. mensen die de legpress volhangen met 20 kilo schijven terwijl er speciaal 60 kilo schijven voor de legpress zijn. Wow, je doet je legpress met 10 schijven van 20, indrukwekkend hoor! (not).

3. Iedereen die in een GymShark tanktop traint.

Hmm bij basicfit hebben ze die niet, misschien een vragen of dat mogelijk is. Legpress laden/afruimen met 8-10 plates per kant is al een oefening op zich :eek:

Hmm bij basicfit hebben ze die niet, misschien een vragen of dat mogelijk is. Legpress laden/afruimen met 8-10 plates per kant is al een oefening op zich :eek:

Legpress is gelukkig ook weer typisch zo'n oefening waarbij je wél gewoon een apparaat neer kan zetten dat instelbaar is, zonder met schijven te hoeven lopen sjouwen.

Mensen die curlen in het squatrack

Bankjes e.d. bezet houden om een praatje te slaan.

Mensen die hun reet afkuisen met mijn handdoek.

Mensen die hun shit niet opruimen.:army:
Verder irriteer ik mij niet. is slecht voor de gainzz.

1) Luidruchtige ectos die proberen grappig te zijn
2) Mensen die stinken
3) gasten die uuuuuuuuren op hetzelfde bankje zitten zonder te trainen

+1 ik snap niet dat iemand zich kan irriteren aan het feit dat iemand kleding draagt van merk x of merk y :roflol:

Mijn irritaties over het algemeen zijn;

1. Te druk en ik kan niks volgens planning doen
2. Mensen zonder manieren en fatsoen
3. Te koud of te warm in de gym

1: pauper temperatuur
2: mensen die in groepjes van 28 om de beurt gaan bankdrukken
3: mensen die meer poseren in de spiegel dan dat ze sporten

1.mensen onder de 90 kilo.
2.mensen boven de 10%
3. Eigenlijk nergens last van behalve dat er soms te weinig schijven zijn als iedereen aan het squat/bench/dl is.

Enige waar ik me aan irriteer is mensen die hun schijven of dumbbells niet of op de verkeerde plaats opruimen.

1. arrogante peeps
2. mensen die krom lopen
3. mensen die trainen zonder dat het zwaar is, dus gewoon weinig gewicht en dan 12 reps zonder enige moeite

1. drukte
2. als ze spullen niet opruimen
3. als mensen stinken
4. mensen die apparaten onnodig bezet houden omdat ze toch de oefening verkeerd uitvoeren...
5. mensen die voor je gaan staan curlen zodat je zelf niet meer in de spiegel kan kijken
6. mensen die incline bankjes gebruiken terwijl de flat liggen en de flat bankjes nog vrij zijn
7. sportschool uit komt je in een smok wolk loopt van de rokers die voor de deur staan
8. te dikke handvaten aan de dumbells zodat ik me grip verliest bij me 50 kg rows bij de 8e rep...
9. mensen die je dumbel pakken terwijl je de dumbel zoekt die erbij hoort...
10. idem met schijven

1 mensen die een barbell volhangen met schijven, 4 setjes kwarter reps doen en dan de volgende oefening gaan doen zonder op te ruimen ...
2 personal trainers die hun klanten laten deadliften met shitty techniek.
3 het gebrek aan begeleiding qua techniek in fitness centra, basic fit is een kweekplaats voor schouderproblemen en hernia's

Ben ik de enige die zich juist in de sportschool amper aan iets ergert? ???

1. drukte
2. als ze spullen niet opruimen
3. als mensen stinken
4. mensen die apparaten onnodig bezet houden omdat ze toch de oefening verkeerd uitvoeren...
5. mensen die voor je gaan staan curlen zodat je zelf niet meer in de spiegel kan kijken
6. mensen die incline bankjes gebruiken terwijl de flat liggen en de flat bankjes nog vrij zijn
7. sportschool uit komt je in een smok wolk loopt van de rokers die voor de deur staan
8. te dikke handvaten aan de dumbells zodat ik me grip verliest bij me 50 kg rows bij de 8e rep...
9. mensen die je dumbel pakken terwijl je de dumbel zoekt die erbij hoort...
10. idem met schijven

Zowat een exacte kopie van wat mijn top 10 zou zijn. :o.

Mijn gym heeft nu ook van die dumbells met fucking dikke handvaten in ze vorm van een american football. Nutteloos gewoon.

Terug
Naar boven