- Waardering
- 3.522
Zou best kunnen dat je hoody irriteert.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1: Mensen die zichzelf non-stop lopen te bewonderen voor de spiegel, flexen, shirt optillen enzo.
2: Mensen die hun fucking gewicht niet terughangen (nekschot)
3: Mensen met halve ROM die daarna opscheppen over hoe zwaar ze oefeningen doen.
dit:
+ Mensen die een squat rack 30+ minuten lang in gebruik nemen in een stampvolle gym met maar 1 rek. De ergenis is nog groter omdat ze zelden indrukwekkende gewichten squatten.
dit:
+ Mensen die een squat rack 30+ minuten lang in gebruik nemen in een stampvolle gym met maar 1 rek. De ergenis is nog groter omdat ze zelden indrukwekkende gewichten squatten.
neem squatrack uur in gebruik hier.. Geen andere plek om sq, dl, shrugs en bor te doen. Daarbij nog 5x5Ik ben vaak ook wel een uur in het squatrack bezig, en squat ook niet veel, nu ben ik irritant?
Ik ben vaak ook wel een uur in het squatrack bezig, en squat ook niet veel, nu ben ik irritant?

1. instructeur die zegt dat ik clipjes moet gebruiken (ook als ik opwarm met bv 40kg)
2. de benches die veel te laag glad en kut zijn
3. mensen die de beste halters gebruiken in de t-bar
---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------
Ik bedoelde meer: wat doe je daar een uur lang? Dineren tussen het squatten door of wat?