XXL Nutrition

Top 3 irritaties in de Gym

1. Groepen scholieren die met zijn 5en bankjes en gewichten bezet houden en ondertussen alleen maar ouwehoeren.

2. Mensen die hun zooi niet opruimen.

3. Te zwaar trainen met slechte vorm en halve reps en vervolgens heel stoer om je heen kijken

Dan hangen ze banden aan het squat rek.
doen ze hun armen in gaan hangen.
en trekken hun benen op.
geen grap gebeurt echt

QUOTE=Flippie22;8885413]In het squatrek? :eek:

Damn, dat gaat ver...[/QUOTE]

1. Mensen die ongevraagd foutief advies geven. Laatst wilde iemand dat ik op een verhoging ging staan met het deadliften want anders zou mijn ROM niet groot genoeg zijn :o
2. Extreme drukte
3. Mensen die apparaten bezet houden met hun handdoek en dan aan de andere kant van de gym met mensen gaan praten en vervolgens boos worden als je hun handdoek even weghaalt om tussendoor te kunnen trainen

1. Mensen die zwaar uit hun bek stinken, terwijl je hen spot bij bench press.
2. Broscience.
3. Ecto form police.

1: Mensen die zichzelf non-stop lopen te bewonderen voor de spiegel, flexen, shirt optillen enzo.
2: Mensen die hun fucking gewicht niet terughangen (nekschot)
3: Mensen met halve ROM die daarna opscheppen over hoe zwaar ze oefeningen doen.

dit:

+ Mensen die een squat rack 30+ minuten lang in gebruik nemen in een stampvolle gym met maar 1 rek. De ergenis is nog groter omdat ze zelden indrukwekkende gewichten squatten.

dit:

+ Mensen die een squat rack 30+ minuten lang in gebruik nemen in een stampvolle gym met maar 1 rek. De ergenis is nog groter omdat ze zelden indrukwekkende gewichten squatten.

Ik ben vaak ook wel een uur in het squatrack bezig, en squat ook niet veel, nu ben ik irritant?

dit:

Hihi :o neem squatrack uur in gebruik hier.. Geen andere plek om sq, dl, shrugs en bor te doen. Daarbij nog 5x5

Ik ben vaak ook wel een uur in het squatrack bezig, en squat ook niet veel, nu ben ik irritant?

Zit een groot verschil of je dat op een maandagavond in een F4F doet waar elk apparaat bezet wordt of in een vrij rustige gym.

Erger me ook aan mensen die niet intensief trainen en zich dan gaan ergeren aan mensen die dat wel doen. Beetje gebrul en gebrom moet kunnen in mijn ogen. Wat ben je nou voor zeikwijf wanneer je je daaraan ergert. Ga dan lekker yoga doen man.

1. instructeur die zegt dat ik clipjes moet gebruiken (ook als ik opwarm met bv 40kg)
2. de benches die veel te laag glad en kut zijn
3. mensen die de beste halters gebruiken in de t-bar

stats: 182cm

sorry slecht nieuws. Je bent zelf een manlet

gr meaantje

Wat een autist ben jij ook.

---------- Post added at 18:08 ---------- Previous post was at 18:06 ----------

1. instructeur die zegt dat ik clipjes moet gebruiken (ook als ik opwarm met bv 40kg)
2. de benches die veel te laag glad en kut zijn
3. mensen die de beste halters gebruiken in de t-bar

Dit, vroeger hadden we een goeie bench waar je voeten op kon zetten en daardoor arch. Nu rip mane

:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Ik bedoelde meer: wat doe je daar een uur lang? Dineren tussen het squatten door of wat?

3 a 4 setjes warmup, 5 working sets, daarna frontsquats oid. Als je zwaar tegen je max squats neem je meer dan een minuut rust...

en ik ben nog vergeten te melden , 16 hoekige platen.

1. Niet opruimen
2. Haantjes gedrag
3. Punthoofd zijn kleine p**mel

Terug
Naar boven