- Waardering
- 18.834
Nee, volgens mij kan jij beter naar het Fok! forum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hihineem squatrack uur in gebruik hier.. Geen andere plek om sq, dl, shrugs en bor te doen. Daarbij nog 5x5
Deadlift, shrugs en Bor heb je geen squat rek voor nodig.
ooit gehoord van om de beurt?? kan zelfs met max. 3 personen...Hihineem squatrack uur in gebruik hier.. Geen andere plek om sq, dl, shrugs en bor te doen. Daarbij nog 5x5
ooit gehoord van om de beurt?? kan zelfs met max. 3 personen...
ooit gehoord van om de beurt?? kan zelfs met max. 3 personen...
als iemand vraagt zeg ik wel ja natuurlijkNr.1 Mensen die zo nodig grote schijven op hun barbell willen hangen en dan de oefening half uitvoeren.. Nr.2 Mannen die hierin trainen en dan ook nog een muts op doen..Nr 3. "Fitness instructeurs" die nergens verstand van hebben.. en dus ook geen mensen helpen bij het daadwerkelijk goed uitvoeren van oefeningen.. vooral mensen waarvan je ziet dat ze nieuw en onervaren zijn![Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
Ga gewoon lekker hard trainen en je lacht driekwart van de sportschool al snel uit...

Waarom irriteren aan andermans kledij ? Ga gewoon lekker hard trainen en je lacht driekwart van de sportschool al snel uit...
Vandaag gedaan en ik moest helemaal niet lachen
Doe ik iets verkeerd![]()
Wat ergeren ? Het onderwerp gaat over irritaties en iemand begint over andermans kleding.
Jij bent me er