Fitness Seller

Top 3 irritaties in de Gym

1: Mensen die stinken.
2: mensen die alle gewichten onnodig claimen
3: Mensen die stinken

Trouwens ook een hekel aan dumbells, barbells en schijven. Weet de wereld nu onderhand nog niet dat alleen echte gains gemaakt worden op apparaten, liefst waarbij houding niet verstelbaar is. Of van die gasten die echt serieus trainen, schijtziek wordt je er van.

1. Drukte
2. Zoeken naar dumbells/schijven omdat niemand fatsoenlijk zn spullen re racked
3. Te harde kutmuziek

1.65m zijn en geen pull ups kunnen uitvoeren omdat die stangen te hoog hangen :p:p

Ik zit al een tijdje op de zelfde gewichten

Hallo, Ik ben jeroen ik ga al een paar maanden naar de sportschool maar elke keer als ik mijn biceps train
kan ik bij bijvoorbeel hammercurls nooit mijn 2e set 12 reps volledig afmaken 3e set en 4e ook niet
en dat doe ik met 8kg, zou iemand mij tips kunnen geven???????

1. mensen die hard schreeuwen / kreunen bij isolatie oefeningen.
2. mensen die de legpress volhangen met 20 kilo schijven terwijl er speciaal 60 kilo schijven voor de legpress zijn. Wow, je doet je legpress met 10 schijven van 20, indrukwekkend hoor! (not).
3. Iedereen die in een GymShark tanktop traint.

2. mensen die de legpress volhangen met 20 kilo schijven terwijl er speciaal 60 kilo schijven voor de legpress zijn. Wow, je doet je legpress met 10 schijven van 20, indrukwekkend hoor! (not).

Weet je hoe zwaar 60kg is jonguh??!!

Zie je mij al schijven van 60 kg tillen :o ?

Anabolenflikkers die claime natty te zijn vochtophoopjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je maar niet zo klein zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
-"hoeveel sets moet je nog ? "
-"nog 5 minuten ".......

Gewoon vooral schijt hebben aan mensen. Je komt immers toch voor jezelf.

Terug
Naar boven