- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maargoed, squatten in de smith. Ik ben benieuwd. Zal er morgen eens een 1rm proberen uit te knallen.

Tis alweer een jaartje of 4 geleden sinds ik voor het laatst serieus benen heb getraind. Begrijp me niet verkeerd. Ik besef het belang van benen trainen maar al te goed. Maar basketbal is altijd op de eerste plaats gekomen. In vorige jaren stond ik in mijn vrije tijd ook altijd op het pleintje. Heb nog eredivisie gespeeld, maar mijn leven als beginnend alcholist kon volgens m'n coach niet samengaan met spelen in de eredivisie. Nu maak ik me verder geen illusies. Want "het maken" in de basketbal wereld is voor zeer weinig mensen weggelegd. Ik had denk ik ook gewoon te weinig talent om een topper in de eredivisie te worden. Daarnaast mis ik lengte.
Nu probeer ik zo goed mogelijk te ballen om mijn vereniging zo hoog mogelijk te laten eindigen, maar eigenlijk wil ik me meer richten op bodybuilding. Daar heb ik immers meer aan. Met basketbal krijg je namelijk geen breezersletjes in je bed. Met een monsterchest wel.
Maargoed, squatten in de smith. Ik ben benieuwd. Zal er morgen eens een 1rm proberen uit te knallen.
Niveau van Hollands basket trekt op geen fl**ker.
squatten in een smith ??
...............ben je gek geworden of............?
![]()
Train je nog steeds bij Fitline?
Zet anders gewoon twee bankjes rechtop en leg daar het halter op. Ze zijn er niet echt blij mee, maar je kunt mooi gewoon los squaten.
)Laatste keer dat ik dat probeerde kreeg ik gelijk commentaar van die homofiele negroide persoon. En niet een beetje ook. Waar train jij tegenwoordig eigenlijk?