Fitness Seller

Tractortje gaat loggen!

Succes emo boy, nette lifts heb je al, had ik niet verwacht baas!

Maar je hebt dus echt nog nooit je benen getraind of wat? Je gaat voor het eerst in je leven squatten? :D

• Topic Starter Topic Starter
Tis alweer een jaartje of 4 geleden sinds ik voor het laatst serieus benen heb getraind. Begrijp me niet verkeerd. Ik besef het belang van benen trainen maar al te goed. Maar basketbal is altijd op de eerste plaats gekomen. In vorige jaren stond ik in mijn vrije tijd ook altijd op het pleintje. Heb nog eredivisie gespeeld, maar mijn leven als beginnend alcholist kon volgens m'n coach niet samengaan met spelen in de eredivisie. Nu maak ik me verder geen illusies. Want "het maken" in de basketbal wereld is voor zeer weinig mensen weggelegd. Ik had denk ik ook gewoon te weinig talent om een topper in de eredivisie te worden. Daarnaast mis ik lengte.

Nu probeer ik zo goed mogelijk te ballen om mijn vereniging zo hoog mogelijk te laten eindigen, maar eigenlijk wil ik me meer richten op bodybuilding. Daar heb ik immers meer aan. Met basketbal krijg je namelijk geen breezersletjes in je bed. Met een monsterchest wel.

Maargoed, squatten in de smith. Ik ben benieuwd. Zal er morgen eens een 1rm proberen uit te knallen.

ik zal Klus wel op dit topic wijzen, hij zit nu in een dip vanwege die Lauw..........

hij zal later wel kijken want ik snap er niks van
:o

Tis alweer een jaartje of 4 geleden sinds ik voor het laatst serieus benen heb getraind. Begrijp me niet verkeerd. Ik besef het belang van benen trainen maar al te goed. Maar basketbal is altijd op de eerste plaats gekomen. In vorige jaren stond ik in mijn vrije tijd ook altijd op het pleintje. Heb nog eredivisie gespeeld, maar mijn leven als beginnend alcholist kon volgens m'n coach niet samengaan met spelen in de eredivisie. Nu maak ik me verder geen illusies. Want "het maken" in de basketbal wereld is voor zeer weinig mensen weggelegd. Ik had denk ik ook gewoon te weinig talent om een topper in de eredivisie te worden. Daarnaast mis ik lengte.

Nu probeer ik zo goed mogelijk te ballen om mijn vereniging zo hoog mogelijk te laten eindigen, maar eigenlijk wil ik me meer richten op bodybuilding. Daar heb ik immers meer aan. Met basketbal krijg je namelijk geen breezersletjes in je bed. Met een monsterchest wel.

Maargoed, squatten in de smith. Ik ben benieuwd. Zal er morgen eens een 1rm proberen uit te knallen.

Het maken in de eredivisie is toch niet zo moeilijk.:p Niveau van Hollands basket trekt op geen fl**ker.:p

Suces, nette stats al:)

Damn als je echt 73cm hebt, ga dan squaten als een gek. Dan heb je monsteraanleg!

Oh ja, vanochtend was mijn middel 88cm. Daar kan ik op bouwen.

Train je nog steeds bij Fitline?

Zet anders gewoon twee bankjes rechtop en leg daar het halter op. Ze zijn er niet echt blij mee, maar je kunt mooi gewoon los squaten.

Zoek toch een ander gym op . Niet squatten is echt heel heel erg .

Train je nog steeds bij Fitline?

Zet anders gewoon twee bankjes rechtop en leg daar het halter op. Ze zijn er niet echt blij mee, maar je kunt mooi gewoon los squaten.

Laatste keer dat ik dat probeerde kreeg ik gelijk commentaar van die homofiele negroide persoon. En niet een beetje ook. Waar train jij tegenwoordig eigenlijk?

succes kerel ! je bench en deadlift zijn iig niet verkeerd man :thumb:

Haha, met benen van 73 cm zou ik ook niet gaan squatten:D

Goede stats sowieso hoor, kuiten zijn goed en bovenarmen zouden wat groter mogen ivh tot de rest. Netjes :thumbs:

Vandaag op het programma: Rug/triceps

Wat een paupertraining. Ik was zo futloos als KaLe z'n haar. Echt niet vooruit te branden. Toch maar aan de slag gegaan en geprobeerd m'n energieniveau omhoog te krikken met wat gore zoete energiedrank troep. Helaas.. het mocht niet baten.

DL
8x140
8x150
8x160
6x170
3x180

BOR
8x70
8x75
8x80 (PR :scratch:)
6x80

Lat pulldown (katrollen shizzle)
8x67
8x72
8x77
5x82

Hierna was ik helemaal opgebrand. Heb nog twee setjes kickbacks gedaan, maar het mocht allemaal lukken vandaag. K*ttraining. Weet wel waardoor het komt, dus in de toekomst komt het hopelijk niet meer voor.

Zal zometeen nog even wat fotootjes schieten.

Camera was leeg dus ik heb maar 1 foto kunnen schieten. Morgen meer, als de batterijen zijn opgeladen. Flits heeft de definitie een beetje weggevaagd en m'n borst lijkt ook op niks op deze foto, maar ach.. het gaat om het vergelijkingsmateriaal.

image01.jpg

Hier kun je ook redelijk goed zien dat je op flinke pootjes staat.

Laatste keer dat ik dat probeerde kreeg ik gelijk commentaar van die homofiele negroide persoon. En niet een beetje ook. Waar train jij tegenwoordig eigenlijk?

Haha, doe Patrick de groeten ;)

Heb een jaar bij Atlantis in Vlaardingen getraind. Is prima trainen daar, maar de reistijd was een beetje een beperking. Nu train ik in principe thuis. Hebben een honk in bruikleen van kenissen van m'n ouders waar ik een squatrack, verstelbaar bankje, 350kg aan gewichten en nog wat zooi hebben gestald.

Als je eens wilt maxen voor je squat, dan hoor ik het wel. Je kunt altijd PM-en ofzo om eens langs te komen.

succes kerel. en je hebt kk dikke poten op je foto! Respect!

Terug
Naar boven