Fitness Seller

Tractortje gaat loggen!

Nette fysiek idd!

Goede fysiek! Je hebt precies wel een vrij breed middel, zodat je V-shape niet echt eruit komt.

• Topic Starter Topic Starter
Toch maar even een update op verzoek. Heb deze week niet kunnen trainen. Heb de hele week van 9.00 tot 18.30 op school gezeten. En aangezien ik een studentenabonnementje heb, waardoor ik alleen van 12.00 tot 18.00 kan trainen, beperkte dat het trainen nogal. Vandaag ga ik nog even knallen, later vandaag de update. Voordat het weekend er weer aankomt. Daarvan ook een uitgebreid verslag, dat beloof ik :D!

idd net fysiek dikke knoppen op de bovenbenen

Toch maar even een update op verzoek. Heb deze week niet kunnen trainen. Heb de hele week van 9.00 tot 18.30 op school gezeten. En aangezien ik een studentenabonnementje heb, waardoor ik alleen van 12.00 tot 18.00 kan trainen, beperkte dat het trainen nogal. Vandaag ga ik nog even knallen, later vandaag de update. Voordat het weekend er weer aankomt. Daarvan ook een uitgebreid verslag, dat beloof ik :D!

Klinkt bestwel bagger.

Aangezien ik 's avonds vaak basketbaltraining heb, 's ochtends naar school moet en dus over het algemeen alleen 's middags kan trainen, is dit de beste oplossing. Ook qua financieën.

Aangezien ik 's avonds vaak basketbaltraining heb, 's ochtends naar school moet en dus over het algemeen alleen 's middags kan trainen, is dit de beste oplossing. Ook qua financieën.

Dat geloof ik best, alleen jammer dat je dan in zo'n week als deze bijvoorbeeld helemaal niet kunt trainen. Maar suc6 straks!

Ach, rustweekje is af en toe ook goed :D

Het was een lekker zooitje. Zoals gezegd kon ik de hele week niet trainen en ik had zelfs vandaag weinig tijd. Heb dus zoveel mogelijk borst/armen gepakt. Ben zelfs begonnen met benen. Het moet allemaal niet gekker worden. Het voelde allemaal niet zo fijn aan, zo ongeorganiseerd en ongestructureerd trainen. Ik voelde me net zo'n breezerboy die maar wat aan het doen was.

Maargoed. Lijpe shit. Bij m'n eerste drie oefeningen had ik echt 0,0 last van m'n pols. Voor het eerst in drie ****ing maanden. Helaas begon het daarna weer pijn te doen. Hij houdt het gewicht denk ik gewoon niet. Want ik ging redelijk diep bij de BB presses. Flink wat gewicht (voor mijn doen). Blijkbaar heeft dat weekje "rust" hem goed gedaan, maar het was al gauw over met de pret.

BP
8x60
8x80
6x100
5x105 FAIL

Cable cross
8x4
8x4
8x3
8x3

Incline BP
8x50
8x60
8x70
7x80 FAIL

dumbbell curl
8x20
8x22
8x24
4x24 FAIL

Calf raises (smith)
15x40
15x40
12x60
12x60
10x80
10x80
6x100 FAIL

DB Shoulder Press
8x18
8x20
8x22
4x24 FAIL

Lateral Raise
8x11
8x12
8x12
8x11

Hierna vond m'n pols het wel genoeg. En eerlijkheidsgehalve moet ik zeggen dat ik best wel moe was. Toch ben ik nog even 30 minuten gaan hardlopen. En zometeen nog even anderhalf uur squashen. Man man man, ik ga kapot hier. Ik verheug me nu al op vanavond. Ik ga naar de klote en terug.

Verbeterpunten voor de komende tijd zijn schouders en natuurlijk borst. Extra veel op concentreren. Vooral op schouders, want die verwaarloos ik al sinds ik train zo ongeveer.

Van squashen ga je echt ZWETEN.

En nu is het potverdomme genoeg. Al dat gezonde gedoe. Tijd voor pils!

Het was een lekker zooitje. Zoals gezegd kon ik de hele week niet trainen en ik had zelfs vandaag weinig tijd. Heb dus zoveel mogelijk borst/armen gepakt. Ben zelfs begonnen met benen. Het moet allemaal niet gekker worden. Het voelde allemaal niet zo fijn aan, zo ongeorganiseerd en ongestructureerd trainen. Ik voelde me net zo'n breezerboy die maar wat aan het doen was.

Goh, waar dan? ;)

Je squat is zeker lager dan je bench?:p

Kuiten zijn ook onderdeel van je benen jongens. Even een opfriscursus. Daarnaast squatte ik de laatste keer het dubbele van mijn bench (180kg). Ik verwacht niet dat het erg veel minder is geworden.

Kuiten zijn ook onderdeel van je benen jongens. Even een opfriscursus. Daarnaast squatte ik de laatste keer het dubbele van mijn bench (180kg). Ik verwacht niet dat het erg veel minder is geworden.

klopt idd, maar doe je kuiten per been of met 2 benen tegelijk?
:thumbs:

wat bedoel je?
- je squat is 180, en je bench is 90
of
- je bench is 180, en je squat is 360
:eek:

Nee 180kg squat natuurlijk. Maar dat was in een smith, dus dat telt niet. En tis ook alweer andehralf jaar gleden ofzo. t*ring wat was ik dronkern.

Goede BP!

Vandaag eindelijk weer kunnen trainen, nadat m'n hand helemaal verdoet was. Ik kon niet eens meer een bezem beetpakken. Laat staan die brutal monsterweights vastpakken. Vandaag voor het eerst weer heel voorzichtig begonnen met borst/biceps. Alles ging goed. Woensdag rug/triceps.

Ben overigens aan het kijken voor een mooi schema om mijn vertical leap te verbeteren, die ik naast mijn huidige schema wil doen. Plyometrics heb ik al eens 18 weken volgehouden, nu dus tijd voor iets anders.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven