AndroidHealthClinic

Tractortje gaat loggen!

ik wil verhalen :D

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, ik heb nog een log. Dat was ik bijna vergeten!

Vandaag weer een heerlijke training gehad. De t*ring. Ben gisteren gaan stappen in Rotterdam en was dus helemaal brak vanochtend. Toch besloot ik om de zwaarste spiergroep te gaan trainen. Ik was misselijk, moe en had he-le-maal geen zin. Maar om een of andere reden vind ik trainen in de hitte echt heerlijk. Misschien iets te maken met mijn Egyptisch roots, hehe. Gewapend met vier heerlijke bruine boterhammen met kip in de maag, ging aan de slag beginnen.

Gekleed in een korte broek, gescheurd, gerafeld hemdje en straps ging ik mijn ondergang tegemoet. Na twee minuten fietsen, gutste het zweet al van m'n voorhoofd en begon alles al te glinsteren. Ik vond het wel best. Eerst m'n onderrug even opwarmen, voordat ik begon aan de deadlift.

Man man man, de deadlift is zo'n k*t oefening. Je wordt er zo moe van. Ik moest meteen denken aan al die positieve verhalen op DBB. Iedereen verkondigt hier altijd dat ze na een flink weekend allemaal PR's breken. Bullshit!, ik bakte er helemaal niks van!
Na twee setjes (120kg, 140kg) was ik echt ontiegelijk aan het zweten. Ik was echt keimisselijk. En m'n keel was zo droog als peper in de woestijn. Slokje hier, slokje daar en klaar om te gaan. 160kg ging ook nog makkelijk, maar na één herhaling met 180kg was het echt klaar. Dus maar wat gewicht teruggeschroefd en wat lichter gegaan tijdens het laatste setje. Weet niet meer precies hoeveel, maar indrukwekkend was het niet.

Terwijl ik de schijven er langzaam afhaal, druipt het zweet aan alle kanten van me af. Ik ben nu al kapot. En ik moet nog zoveel. Na het schijven sjouwen, ga ik even op een bankje kapot zitten zijn. Langzaam maar zeker besef ik dat ik toch echt verder moet en verzamelijk al mijn energie om nog even te knallen. Voorover gebogen, zie ik een heerlijk plasje zweet op de grond wat uit mijn voorhoofd is gekomen tijdens de deadlift setjes. Ik voel me zo hardcore, mijn kleding, mijn trainingsintensiteit. Jammer dat mijn zuipgedrag waarschijnlijk flink wat vooruitgang in de weg zit. Maargoed, beginnen aan de bent over rows. Wonder boven wonder ga ik redelijk goed. Terwijl de meest gaye shit ooit uit de speakers van de sportschool knalt (Alphabeat - 10.000 nights of thunder), trek ik in mijn vierde setje gewoon 90kg omhoog. PR baby, inpakken, wegwezen, stoppen op je hoogtepunt, lights out, game gewonnen, ofzo.

De rest van de rugtraining was niet zoveel bijzonders. Maar gelukkig had ik de triceps nog! Ik heb twee weken geleden voor het eerst flink m'n buik getraind. Na in twee jaar ongeveer honderd situps gedaan te hebben. Daar heb ik nu dus gewoon nog steeds ontiegelijke last van :roflol: - Ik begon met wat ruig kabelwerk. Een cable pushdown. Man man man, m'n buik werd gek. Het deed echt pijn gewoon. En ik lag helemaal dubbel daar, dat ik die shit niet eens kon handelen. Maargoed, gewoon doorgebikkeld en m'n triceps weer lekker opgepompt.

Uiteraard naar buiten met lange natten manen, opgepompte armen en een schitterend zonlicht waarin ik een shredded beast leek. Helaas was ik zo kapot dat ik nog met me straps omliep. Helaas, weg impress-effect.

En ik ben morgen jarig, dus ik ga weer 3kg pure spiermassa wegzuipen! Genieten!

Dit zijn nog eens log berichten:cool:

Van harte alvast! Lekker naar de kachel gaan morgen;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben officieel 20. De t*ring. Ik ben bijna dood!!!11

Leuk geschreven, en gefeliciteerd Tractor. :D

Gefeliciteerd kerel! Leuke logberichten.:D

Terug
Naar boven