AndroidHealthClinic

Tractortje-gaat-vlammen-log

Nummer 2 gaat ook sowieso door, dus da's allemaal niet zo belangrijk. In januari is het pas belangrijk. Als je nou trouwens een echte DBB-vriend bent, schop je Jaco z'n knieën kapot. Dat zou ik fijn vinden.

:roflol: Hahahahahah.. geef maar karma. Misschien dat ik dan wat doe.

Te mooi.

• Topic Starter Topic Starter
oooh tuurlijk. een paar oefeningen van de harde baas "de fysio" doen ****ing wonderen. volgende week kan ik weer knallen hoor. ja hoor, ja hoor. wat een makkie weer zeg..ooohh tuurlijk!!!

Vandaag langs de fysio geweest en die vertelde me dat eigenlijk heel me rug ****ed up is. Omdat ik altijd correct tilde (holle/rechte rug) heb ik de grote spieren getraind, maar niet de spieren die de wervelkolom in balans houden. Daar betaal ik nu de prijs voor. Dus ik moet nu gewichten tot 30kilo met een bolle rug gaan liften, om die stabiliteitsspieren te trainen.

Ondertussen nog maar 97kg, maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik hoop volgende week of de week erop weer zwaar te kunnen trainen. Dan ben ik allang blij.

Komt de pijntrein hier nog eens langs kerel? Of is het nog douchen op een tuinstoel?

Mijn rug is nog steeds als een PVV'er in Turkije.

zwaar k*t

kan je wel iets dan of dat ook niet ?

ik heb de afgelopen 2 weken high reps gedaan, met lichte gewichten (alleen isolatie oefeningen) en een shitload aan cardio (crosstrainer), omdat ik m'n conditie op peil wil houden.
maar maandag en dinsdag ging ik ineens weer KAPOT van de pijn. dus ik lig nu alweer 3 dagen op bed en het gaat gelukkig alweer een heel stuk beter.

gewoon rustig aan doen en dan kom ik er vanzelf wel weer. het allerbelangrijkste is dat ik in januari fit ben.

en vannacht gevallen omdat het zo glad was. bovenop mn rug. hoppa, ik ga weer stuk van de pijn.

wat een kaulo shit. weeg ondertussen nog maar 94kg :roflol:

Vandaag was het ****ing drama. Ik kwam de gym binnen, staat er potverdomme LOUNGE muziek op. Helemaal klaar om te beuken, en ****ing lounge muziek. Ben meteen naar de Kijkshop gefietst, zo'n el cheapo MP3 speler gekocht met 1GB geheugen, helemaal volgepleurd met Hatebreed, Slipknot en Underoath en ben gaan knallen. Ik was helemaal hyped. En dus heerlijk getraind.

:roflol:

Oke, even een serieuze update na wat goed nieuws van de fysiotherapeut.

Na mijn gigantische valpartij afgelopen donderdag, ben ik goed hersteld en mag ik van de dokter alles trainen, behalve rug. Alles binnen de pijngrens en dat betekent licht gewicht en veel herhalingen. Ik vind dit natuurlijk heerlijk om te horen, want ik ben echt gekrompen tot zielige proporties. Ik ben van +-106kg naar 94kg gedropt. BF% ligt wel een stuk lager, dus dat is fijn.

Ik heb mijn dieet ook aangepast in de afgelopen weken. Veel minder koolhydraten, iets meer vetten en eiwitten, maar vooral minder KH en dus minder kcals. Ik heb mijn brood en rijst inname nagenoeg gestopt wat ervoor heeft gezorgd dat ik er een stuk minder bloated uitzie (eindelijk niet meer zo'n massive kop). Kip, vis, groenten voeren momenteel de boventoon in mijn dieet. Ik ben niet iemand die strict om de twee uur eet, maar dat is niet niet zo heel erg heb ik al gemerkt.

Mijn plan voor de komende tijd is om proberen wat spiermassa terug te winnen met behulp van spiergeheugen en BF precies gelijk te houden, en uiteindelijk weer te laten droppen. Ik heb met de basketbal een belangrijk tweede deel voor de boeg en dus wil ik niet te zwaar worden/blijven. Dat betekent dat ik voor maximaal 95kg ga.

Foto's zit er niet in. Daar schaam ik me te erg voor.

wat gebruik je eigenlijk?

Ik mag eindelijk weer beginnen, maar dit is wat er van me over is gebleven :roflol:

acqsnm.jpg

Laatst bewerkt:
Knal ze geile emo boy.

you need some massa!

s6 en gainze

Ga je zaterdag spelen tegen R'dam ?

ja! eindelijk weer. en ik heb er echt ongekende zin in. ik denk dat ik zelfs niet ga zuipen op vrijdag.

ja! eindelijk weer. en ik heb er echt ongekende zin in. ik denk dat ik zelfs niet ga zuipen op vrijdag.

Oke nice! Misschien dat ik weer kom haha. Kijk wel even.
Snap dat je er veel zin in hebt, zaterdag had ik ook weer me eerste wedstrijd, ik was DRAMA! :roflol: maarja haha

Good to be back son, we're all in this shit together:thumbs:

Volgens de fysio moet ik beginnen met een 30kg deadlift en een 20kg BOR als rugtraining, hahaha.

Nou, daar gingen we voor het eerst weer eens 100% sinds begin november. Ik ben echt diep gegaan, maar de gewichten stelden niets voor. Nu maakt me dat niet zo heel erg veel uit, want het gevoel was weer heerlijk.

20 minuten warming up op de crosstrainer (HR 100-110)

BP
10x60
10x70
10x80
10x90 (meer kreeg ik er ECHT niet uit)

Incline BP
10x60
10x70
8x80 (failure)
10x60

Cable cross
4x15 - gewicht is niet boeiend

Lateral raise
15x10kg
15x11kg (heel moeilijk)
15x10kg
13x11kg (failure)

Rear lateral raise (zware oefening voor m'n onderrug, dus wel iets rustiger aangedaan :o)
15x6kg
15x7kg
12x8kg
15x6kg

Front raise
15x11kg
15x10kg
15x10kg
8x11kg (failure)

En! Omdat de zomer er weer aankomt heb ik weer wat buik gedaan. Ik ben van plan dit consequent te gaan doen richting de zomer. Ik heb al zes jaar geen buik getraind zo ongeveer :roflol:

En hierna nog 45 minuten cardio gedaan (HR 120-130).

Terug
Naar boven