MuscleMeat

Tractortje-gaat-vlammen-log

Nee zonder grappen, ik denk dat ik wel weet wie je bent en jij kent mij denk ook wel van gezicht/naam, maar moest er ineens denken aan waarom Marten het altijd over Crack heeft. Praat je weleens met hem over training/voeding/supps?

• Topic Starter Topic Starter
2,5 scoop genomen. zometeen rug en schouders trainen denk ik. ben benieuwd :roflol:

1e oefening.. BOR. ging uitstekend. derde setje 100kg 8x. en BOEM.. bij de 8e rep schiet het in me onderrug. ik had hier al wat weken last van, maar het ging eindelijk wat beter.

heb hierna de rest van me training veel pijn gehad. heb nog een lat pulldown eruit getrokken en daarna mn schouder routine doorgezet (op militairy press na). man man man, wat een drama. de gewichten trok ik makkelijk, maar de pijn wat minder.

die crack voel je trouwens wel werken, hehe. heerlijke pomp. helaas werd het feestje verpest door de pijn in me rug. dat wordt weer voorlopig geen rug trainen en de fysio weer eens een bezoekje brengen.

Voel je die pijn als je een side bend doet en beetje je romp beweegt?

hoeveel pk?

Dus crack slaat pas in na 2,5 scoops :D, k*t van je rug man...beter wordt je weer snel de oude.

Voel je die pijn als je een side bend doet en beetje je romp beweegt?

ook ja. en als ik voorover buig is de pijn niet te houden. zelfs hoesten doet gvd pijn.

morgen afspraak bij de dokter gemaakt. als die ****ing mongol gaat zeggen dat ik 6 weken rust moet houden bijt ik zn strot open.

Even training posten maat.

ik kan momenteel niet langer dan 2 minuten zitten, dus dat wordt em even niet.

Is het een spier of in je wervelkolom? Denk dat ik hetzelfde heb maar is al bijna weg getrokken.

Diclofenac erin gestouwd, een beetje tijgerbalsem en kijken hoe het gaat. ik hoop zo dat het de spieren zijn en niet de wervelkolom.

Balen zeg, hoop dat 't meevalt en je er snel weer vanaf bent :(

Sterkte gozer.

toch maar even de training dan

bor
8x60kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg (en toen klapte mn rug)

lat pulldown
8x75
8x80
8x85
8x90

hierna gestopt met rug en begonnen met schouders.

side raises
15x11kg
15x12kg
15x14kg (pr in deze reprange)
15x14kg

shoulder dumbbell press
8x18kg
8x24kg
6x28kg
8x18kg

front raises
15x11kg
15x12kg
15x12kg
15x14kg (pr in deze reprange)

hierna gestopt. het ging echt niet meer. wel een gruwelijke pomp in m'n schouders. en ik zie ook echt heel duidelijk het verschil met zo'n twee maanden geleden. die hoge reprange heeft duidelijk z'n vruchten afgeworpen.

ik hoop in ieder geval dat ik snel weer kan trainen. eerst afwachten wat de dokter zegt.

nou, ik ben benieuwd ...

trouwens, 2.5scoop Crack? Zit je rond de 100kg qua bw dan?

ja.

De verhouding bw/bf speelt een belangrijke rol bij suppies ja.

Een beschadiging aan m'n tussenwervelschijf. 'Tis (nog) geen hernia volgens de fysio. Ik mag 2 tot 6 weken niks doen. Al schatte hij mij eerder in rond de 2 a 3 weken.

Fail.

Terug
Naar boven