Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een beschadiging aan m'n tussenwervelschijf. 'Tis (nog) geen hernia volgens de fysio. Ik mag 2 tot 6 weken niks doen. Al schatte hij mij eerder in rond de 2 a 3 weken.
Fail.
****ed up man van die onderrug. Wat een **** sport is het ook he.
Die BOR's op 100kg moet je ook met een belt doen, anders veels te veel belasting op je lowerback zodra ie zwaar wordt. Foutje is zo gemaakt.
doe ff een weekje rustig aan, voordat je het nog erger maakt.
Dan hebben tiger en ik meteen ff de kans om onze voorsprong op je wat uit te breiden.
Beterschap.
ps; anabolen hebben een genezende werking.
Dat bleek ja. M'n uitvoering is nagenoeg perfect. Maarja, blijkbaar toch niet. Enig idee waar ik zo'n brute homobelt kan kopen?
Een beschadiging aan m'n tussenwervelschijf. 'Tis (nog) geen hernia volgens de fysio. Ik mag 2 tot 6 weken niks doen. Al schatte hij mij eerder in rond de 2 a 3 weken.
Fail.
Ik vind dat er in dit dagboek nieuwe afspraken moeten worden gemaakt voor 2010. Als je nou die leverbelastende tyfusalcohol in 2010 gewoon laat staan. En in plaats daarvan 2x3 maanden de spuit erin zet. Net zo ongezond alleen je staat er 10x gruwelijker bij.
Denk er eens over na.....
Ik vind dat er in dit dagboek nieuwe afspraken moeten worden gemaakt voor 2010. Als je nou die leverbelastende tyfusalcohol in 2010 gewoon laat staan. En in plaats daarvan 2x3 maanden de spuit erin zet. Net zo ongezond alleen je staat er 10x gruwelijker bij.
Denk er eens over na.....

Doe eens een tijdje pendlay rows, minder belastend voor onderrug omdat je in een stabielere positie staat. Je hoeft zelfs geen riem aan te doen.
http://www.youtube.com/watch?v=re7HipX0kzY
Volgens mij is dat gewoon een Bor op het filmpje Michiel?
Dit is een pendlay van the master himself alleen mixed grip is denk ik overbodig.
![]()
Man man, ik ga je voorbij streven gekke natnek! Hoppa, brabandse RE-PRE-SAIL-LES gek!
Ja, same story. Rustig aan. Ik hoef overigens pas weer fit te zijn in januari als het om de knikkers gaat.
Ja, same story. Rustig aan. Ik hoef overigens pas weer fit te zijn in januari als het om de knikkers gaat.
Oke oke, ja ik sta ook gewoon rustig balletje te schieten met die knie'en van me. R'dam is pas echt belangrijk ( omdat we uit faalde LOL ), laatste wedstrijd dit jaar.