MuscleMeat

Tractortje-gaat-vlammen-log

deca ipv baco dus :p

****ed up man van die onderrug. Wat een **** sport is het ook he.
Die BOR's op 100kg moet je ook met een belt doen, anders veels te veel belasting op je lowerback zodra ie zwaar wordt. Foutje is zo gemaakt.

doe ff een weekje rustig aan, voordat je het nog erger maakt.
Dan hebben tiger en ik meteen ff de kans om onze voorsprong op je wat uit te breiden.
Beterschap.

ps; anabolen hebben een genezende werking.

• Topic Starter Topic Starter
****ed up man van die onderrug. Wat een **** sport is het ook he.
Die BOR's op 100kg moet je ook met een belt doen, anders veels te veel belasting op je lowerback zodra ie zwaar wordt. Foutje is zo gemaakt.

doe ff een weekje rustig aan, voordat je het nog erger maakt.
Dan hebben tiger en ik meteen ff de kans om onze voorsprong op je wat uit te breiden.
Beterschap.

ps; anabolen hebben een genezende werking.

Dat bleek ja. M'n uitvoering is nagenoeg perfect. Maarja, blijkbaar toch niet. Enig idee waar ik zo'n brute homobelt kan kopen?

Die vrijbrief heb ik niet nodig hoor :D

Die vrijbrief heb ik niet nodig hoor :D

Ik vind dat er in dit dagboek nieuwe afspraken moeten worden gemaakt voor 2010. Als je nou die leverbelastende tyfusalcohol in 2010 gewoon laat staan. En in plaats daarvan 2x3 maanden de spuit erin zet. Net zo ongezond alleen je staat er 10x gruwelijker bij.

Denk er eens over na.....

Ik vind dat er in dit dagboek nieuwe afspraken moeten worden gemaakt voor 2010. Als je nou die leverbelastende tyfusalcohol in 2010 gewoon laat staan. En in plaats daarvan 2x3 maanden de spuit erin zet. Net zo ongezond alleen je staat er 10x gruwelijker bij.

En het is veel minder leuk met uitgaan, niet drinken. Dan kan je zeggen ik vermaak me zodner drank net zo goed, maar dat is crap.

Jaja, absoluut een goed punt. Ik probeer nu redenen te bedenken om het niet te doen, maar de enige die ik kan bedenken is dat ik natural nog zoveel kan groeien vanwege mijn uber genetics :roflol:

Doe eens een tijdje pendlay rows, minder belastend voor onderrug omdat je in een stabielere positie staat. Je hoeft zelfs geen riem aan te doen.

http://www.youtube.com/watch?v=re7HipX0kzY

Volgens mij is dat gewoon een Bor op het filmpje Michiel?

Dit is een pendlay van the master himself alleen mixed grip is denk ik overbodig.
YatesRow.jpg

Korte update voor degenen die het interesseert: het gaat gelukkiger al iets beter. Nog wel pijn met zitten, maar voor de rest gaat het top. Als ik 's ochtends wakker ben ik geheel pijnvrij en kan ik alles doen. Morgen weer langs de fysio, eens kijken wat die homo te zeggen heeft.

Natuurlijk heel stiekem wel lightweight getraind (kon het echt niet laten). 20-reppers gemaakt met lichte gewichten. Het zorgde voor intense pompen, zonder dat m'n rug belast werd. Dus dat was wel eventjes goed. Ook wat rustige cardio gedaan.

Wel grappig om op te merken dat als ik een work-out heb gehad, het veel beter gaat dan de hele dag op m'n bed liggen.

Hopelijk kan ik volgende week of de week erop weer beginnen.

Man man, ik ga je voorbij streven gekke natnek! Hoppa, brabandse RE-PRE-SAIL-LES gek!

Und mit de basketball ?

Ja, same story. Rustig aan. Ik hoef overigens pas weer fit te zijn in januari als het om de knikkers gaat.

Oke oke, ja ik sta ook gewoon rustig balletje te schieten met die knie'en van me. R'dam is pas echt belangrijk ( omdat we uit faalde LOL ), laatste wedstrijd dit jaar.

Oke oke, ja ik sta ook gewoon rustig balletje te schieten met die knie'en van me. R'dam is pas echt belangrijk ( omdat we uit faalde LOL ), laatste wedstrijd dit jaar.

Nummer 2 gaat ook sowieso door, dus da's allemaal niet zo belangrijk. In januari is het pas belangrijk. Als je nou trouwens een echte DBB-vriend bent, schop je Jaco z'n knieën kapot. Dat zou ik fijn vinden.

Terug
Naar boven