Bratt fit
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan ik dit nou serieus nemen?Ik heb 1 kuur gehad van 12 weken en ga nu zelfs nog vooruit zonder on te zijn dus wat jij zegt klopt niet. Momenteel zit ik wel in een nieuwe kuur, mijn 2e dus maar als ik straks weer off ben zal ik ook nog vooruit gaan in massa net als na die eerste kuur.
ik vind het lastig jou serieus te nemen met je 70kg

Dus als je zwaar bent zegt dat wat over je kennis? Lyle mcDonald ziet er ook helemaal niet bijzonder uit, de beste man heeft extreem veel kennis.ik vind het lastig jou serieus te nemen met je 70kg![]()
+1.leuk voorbeeld van iemand die mischien net 1,70m is
Lees deze post pas na mijn laatste post. Ik moet je dus teleurstellen, er klopt niks van mijn stats.

Mee eens!
Een van de beste topics die ik heb gelezen hier op DBB. De meeste dingen wist ik wel (doordat mijn vader al 20 jaar naturel traint en dus ook experimenteert met deze systemen en de werking en uitvoering hiervan aan mij uitlegt) maar er zijn ook dingen nieuw voor me, zelfs voor mijn vader. Ik denk dat er nog weinig dingen toe te voegen valt en dat dit topic zelfs als een sticky mag/moet worden genoteerd!
En bedankt harpep en gijs voor jullie inbreng!

Zeer leerzaam topic.
Zou ook graag een vader hebben die er wat interesse in heeft.

Zeer leerzaam topic.
Zou ook graag een vader en moeder hebben die er wat interesse in heeft.
ik zou graag een zoon willen hebben die ik al mijn wijsheden kan doorgeven....![]()

Zeer leerzaam topic.
Zou ook graag een vader hebben die er wat interesse in heeft.
Leuk om dit soort dingen te horen.
Vaders die decennia lang naturel trainen, experimenteren en dat overdragen op hun nageslacht staan bij mij hoog in het vaandel.
Mijn telgjes zijn nog net ietsjes te jong hier voor, maar ik hoop dat zij dit ook zo (willen)gaan meemaken. Ze zijn in ieder geval al wel reuze geinteresseerd, getuige de hoogfrequente bezoekjes aan mijn krachthonk.....