XXL Nutrition

trainen met bill richardson...

Bezoekers in dit topic

En ze wouden ook de echte kant van het BB laten zien : Eten en HARD trainen. Logisch toch ?

de echte kant, of de kant die BB'ers liever uitvergroot zien tav andere "zaken" :D

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Bill zijn schema trekt dan ook op niks..

3x armen
2x benen, borst, schouders, rug

300+ eiwtten gevolgd door een dag 500+ koolhydraten en weinig tot geen aandacht voor vet.

dacht wel dat ik zoiets kon verwachten, en alles nog eens eindeloos afmatten met dropsets, beyond failures en andere ongein waar enkel enhanced lifters iets aan kunnen hebben.
 
Bill zijn schema trekt dan ook op niks..

3x armen
2x benen, borst, schouders, rug

300+ eiwtten gevolgd door een dag 500+ koolhydraten en weinig tot geen aandacht voor vet.

Die oude is het misschien allemaal al kwijt ? Nee maar ik zou puur gaan omdat hij hard is en je verder drijft tijdens een training sessie.

---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:52 ----------

de echte kant, of de kant die BB'ers liever uitvergroot zien tav andere "zaken" :D

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------



dacht wel dat ik zoiets kon verwachten, en alles nog eens eindeloos afmatten met dropsets, beyond failures en andere ongein waar enkel enhanced lifters iets aan kunnen hebben.

Ja ik heb me inderdaad verkeer verwoord. Je weet wat ik wil hebben :)
 
Cool :) hier wil ik ook wel eens gaan trainen, gewoon om te zien hoe 'hard' die kerel wel is.
 
Bill zijn schema trekt dan ook op niks..

3x armen
2x benen, borst, schouders, rug

300+ eiwtten gevolgd door een dag 500+ koolhydraten en weinig tot geen aandacht voor vet.


Je kiest nog altijd wel zelf je trainings methode hoor...
Vraag je om zijn advies dan zal hij ook zijn advies geven vanuit zijn ervaringen...

Ik split gewoon...
dag a: schouders, triceps en benen
dag b: borst, rug en biceps
rust

Zijn voedingsplannen zijn misschien outdated, maar de kerels die ik ken die ze volgen hoor ik achteraf toch niet klagen.. :) Is het optimaal? Nee maar welk kant en klaar voedingsplan is optimaal voor je lichaam. Luisteren naar je eigen lichaam is nog altijd belangrijk...
 
Back
Naar boven