XXL Nutrition

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

nog iemand tips kwa eten om niet zwaar futloos binnen te stappen? (waarschijnlijk weet je g-men wel wat) vorige keer was een drama (kwam misschien ook wel door het feestje van de avond ervoor en 50 minuten auto rijden) kwam pas bij de 3e oefening op gang ofzo

Futloos binnenstappen?

Als ik daar binnenstap en die monsters zie schiet mijn testosteron meteen door het dak!

Nee serieus, De avond ervoor goed vetrijk eten helpt je de dag erna. S'ochtends op tijd opstaan en dan beginnen met brinta of havermout met honing en whey. Uur voor de training liefst nog even sterke bak koffie en banaan en dan moet je toch kunnen knallen!

Eventueel KC in je water doen.

Masturberen en niet klaarkomen vlak voordat je weggaat :P

Serieus:
Vrijdag veel vreten, tijdens het trainen een banaantje en dorstlesser.

lol

En s'ochtends gewoon een stevig ontbijt en dan bedoel ik niet een paar boterhammetjes met jam ofzo maar een een lekkere vette ham/kaasomelet op bruin brood, minstens een halve liter melk, banaantje er achteraan, en meer van dat soort dingen.

yeah vorige keer had ik 4 boterhammen met gebakken eieren erop, halve liter melk + whey en daarna 500gr bak vruchtenkwark en een banaan, misschien toch wat aan de schrale kant

idd en wanneer je aan komt nog ff een banaantje en tijdens drinken (niet puur water) en na een 2tal oefeningen een banaantje weg happen

banaantjes worden het dan sowieso :D

Futloos binnenstappen?

Als ik daar binnenstap en die monsters zie schiet mijn testosteron meteen door het dak!

Nee serieus, De avond ervoor goed vetrijk eten helpt je de dag erna. S'ochtends op tijd opstaan en dan beginnen met brinta of havermout met honing en whey. Uur voor de training liefst nog even sterke bak koffie en banaan en dan moet je toch kunnen knallen!

vorige keer inderdaad de avond daarvoor amper gegeten op dat feestje, thnx voor de tips allen! achterlijk vet eten dus vrijdag avond :D

thnx gasten, zie jullie zaterdag :fire:

Dus langs de Turk voor wat kebab enz.

Even een dienstmededeling:

Ik moet zaterdag eerst naar een bankdruktraining van 12.00-14.00 (misschien iets korter) want dan kan ik gelijk even kennis maken met de teamleden waar ik de wedstrijd mee doe.
Ik heb er geen bezwaar tegen als jullie alvast beginnen hoor......:D:D:D

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik nog wel naar Voorschoten kom maar dat ik iets later ben.

Je hebt het maar druk zeg.:D

chewie, ga je je RT pr verbeteren :D?

Ik ben er niet.. veel plezier morgen jongens!

chewie, ga je je RT pr verbeteren :D?

Is goed beginnen we met RT en Yoke warm lopen

Officieel is RT toch van de vloer of niet?

Moet wel ff melden dat ik enorme spierpijn in de binnenkant van me poten heb en nog een gare onderrug. Zie wel hoe het morgen loopt :P

ja nou dat weet ik dus niet precies, ik heb fotos gezien van wedstrijden waarbij ze het van verhogingen doen (ook vertical bar)... misschien verschilt dat weer per organisatie?

enne ik heb op die moment nog spierpijn in men onderrug en hams, daar trainen we gewoon door heen joh

nou ja als ik 90kg van de vloer vast kan houden krijgen ik hem op een verhoging ook wel omhoog :P

Succes morgen gasten!

Over twee weken zal ik er ook weer zijn.

+1

Het is beter voor me voet om niet te gaan.
Zal wel naar me gym gaan voor wat extensions/curls/ab- en adductie gedoe......
Over 2 weken weer! Go hard or go home :fire:

GVD om 1uur gaan slapen. Om 415 wakker geworden en tis nu 630 en nog steeds wakker...Kan nog 3.5u slapen maximaal, maar ben klaar wakker.
Ik weet dus nu niet of ik straks nog ga komen..en als ik kom ga ik denk alleen leuke dingen doen als in farmers en stones. MAar kijk wel hoe ik me straks voel, wanneer ik instort...
Takke nachtdiensten....

GVD om 1uur gaan slapen. Om 415 wakker geworden en tis nu 630 en nog steeds wakker...Kan nog 3.5u slapen maximaal, maar ben klaar wakker.
Ik weet dus nu niet of ik straks nog ga komen..en als ik kom ga ik denk alleen leuke dingen doen als in farmers en stones. MAar kijk wel hoe ik me straks voel, wanneer ik instort...
Takke nachtdiensten....

Niet zeiken en gewoon komen. Ik moet een dubbele training doen en ik moet op de kinderen passen en ik kom ook gewoon....

Idd... Gewoon komen. Dit is geen excuus Chewie!

jezus, laat iedereen afweten ofzo... martijn gaat ook al niet meer mee... afgelopen donderdag tijdens een rackpull met 250 heeftie een blessure opgelopen aan zen ribben of een buikspiertje daaro... hij kan nu niks meer oppakken of tillen of whatever zonder heel veel pijn te hebben

iemand enig idee wat het kan zijn? scheurtje ofzo? of zit daar kraakbeen waar teveel druk op kwam ?

anyhow ik kom dus alleen

Laatst bewerkt:
Vuile vieze klootzakken...ik ben er toch maar wel...
Dit is dus mijn probleem met teamsporten of teamverbanden...al moet ik met een gebroke poot komen om alleen aan te moedigen dan ben ik er nog...Was ook met football zo......argh!

Maar als ik vet chago ben en een k*t training meemaak...dan weet je het alvast...GRRRRRR
Erwin RT meenemen dus!!!

Terug
Naar boven