XXL Nutrition

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Bezoekers in dit topic

IronSport

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.010
Waardering
31
Lengte
1m85
Massa
120kg
Na wat overleg met een aantal jongens waar ik regelmatig mee samen train,wil ik het volgende kwijt voor iedereen die serieus wil gaan trainen voor sterksteman.

Vanaf aankomende zaterdag (9 februari) is het mogelijk om in Voorschoten op de verschillende onderdelen te trainen. We beginnen meestal tussen 1400 en 1500 uur. Dit kan dan om de week, dus niet elke zaterdag, maar een keer in de twee weken.

Niet geheel onbelangrijk en logisch eigelijk het volgende, je moet wel over een redelijke basis kracht beschikken, dit omdat de verschillende onderdelen vrij zwaar zijn en we geen ongelukken en dergelijke willen.

Je kan mij altijd pm'en voor meer informatie. Ook zou ik willen dat iedereen die komt trainen mij even mailt of het in dit draadje vermeld, dit om een aantal redenen.

Gr, JP.
 
wow echt nice man, mischien kom ik keer kijken voorschoten is 20 min met de bus, maar hoe ji het zegt over kracht beschikken hoe zit het met techniek???

dus je moet ervaring perse hebben om mee te trainen?
 
Goed initiatief, kerel!
 
Nee ervaring hoeft niet dat kan je juist komen leren. Ik weet ook wel dat niet iedereen even sterk is en iedereen op zijn niveau plezier aan een sport kan beleven. Maar deze sport heet "sterksteman" en de onderdelen die er getraind worden zijn "sterksteman-onderdelen" dus je moet wel een klein beetje sterk zijn..haha.
 
Nee ervaring hoeft niet dat kan je juist komen leren. Ik weet ook wel dat niet iedereen even sterk is en iedereen op zijn niveau plezier aan een sport kan beleven. Maar deze sport heet "sterksteman" en de onderdelen die er getraind worden zijn "sterksteman-onderdelen" dus je moet wel een klein beetje sterk zijn..haha.

oke thx man nice
 
wow echt nice man, mischien kom ik keer kijken voorschoten is 20 min met de bus, maar hoe ji het zegt over kracht beschikken hoe zit het met techniek???

dus je moet ervaring perse hebben om mee te trainen?

Techniek lijkt me niet het belangrijkste, dat moet iedereen leren. Maar ik denk dat het voor JP en de anderen wel enigzins prettig is dat je wel redelijk sterk bent. Anders is het qua trainen vaak langdurig en soms wat vervelend voor de 'sterkere' jongens. En je moet natuurlijk er ontzettend veel zin in hebben en donders gemotiveerd zijn.

Zowiezo een buitenkansje voor iedereen die serieus met Strongman bezig is of ermee wil beginnen. Buitengewoon sympathiek van JP dat ie dit voorstelt.

@JP: Ik zou graag van je aanbod gebruik willen maken maat, maar ik denk dat 1x per 2 weken moeilijk zal worden. Zal eens met Jules overleggen om af en toe eens langs te komen! ;)
 
Techniek lijkt me niet het belangrijkste, dat moet iedereen leren. Maar ik denk dat het voor JP en de anderen wel enigzins prettig is dat je wel redelijk sterk bent. Anders is het qua trainen vaak langdurig en soms wat vervelend voor de 'sterkere' jongens. En je moet natuurlijk er ontzettend veel zin in hebben en donders gemotiveerd zijn.

snap ut
 
Mooi initiatief, wel spijtig dat het altijd zover uit de buurt is voor me :(
 
Mooi initiatief, wel spijtig dat het altijd zover uit de buurt is voor me :(

Kan je niet af en toe bij Jimmy trainen dan...? (Sint Pauwels, omgeving Sint Niklaas)
 
ik train nu met dennis gort bij simon sulaiman sterke man onderdelen,maar wil met dennis wel een keer meetrainen als het kan?
 
Tuurlijk kan dat.
 
Techniek lijkt me niet het belangrijkste, dat moet iedereen leren. Maar ik denk dat het voor JP en de anderen wel enigzins prettig is dat je wel redelijk sterk bent. Anders is het qua trainen vaak langdurig en soms wat vervelend voor de 'sterkere' jongens. En je moet natuurlijk er ontzettend veel zin in hebben en donders gemotiveerd zijn.

Zowiezo een buitenkansje voor iedereen die serieus met Strongman bezig is of ermee wil beginnen. Buitengewoon sympathiek van JP dat ie dit voorstelt.

@JP: Ik zou graag van je aanbod gebruik willen maken maat, maar ik denk dat 1x per 2 weken moeilijk zal worden. Zal eens met Jules overleggen om af en toe eens langs te komen! ;)

Als er veel mensen zijn moeten we maar groepjes maken en doorwisselen.
 
Goos als ik eindelijk is van werk verandert, wil ik sowieso is een paar trainingen proeven van strongmen. Nu met me nachtdiensten is het een kansloze onderneming, aangezien me normale trainingen zelfs knudde gaan. Iig ga je me is zien, dat beloof ik!
 
Komend weekend ben ik er zoiezo weer!
Erg leuk dat je dit zo openstelt voor andere gasten :thumbs:
 
Hey jp, ik had je van de week al pm gestuurd en zou dan deze zaterdag komen, Wil bij deze dan ook even melden dat ik ook echt serieus wil gaan trainen! Heb er zin in :)
 
he jp. leuk idee. hoe is t met kees en marcel?? nog voouit te branden? :D
 
Back
Naar boven