The Locust
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 44
nog beter, dan kan je in Brunssum gaan trainen bij Jules Bremers en co, dat is maar 50km of zo van Hasselt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wordt eigenlijk gezien als basiskracht? PL-totaal van boven de 600?
Zelfde, in een tiental jarenDat vraag ik me ook af.... Want ik vind mijzelf nu nog niet sterk genoeg.. Maar heb er wel serieuze interesse in.

nog beter, dan kan je in Brunssum gaan trainen bij Jules Bremers en co, dat is maar 50km of zo van Hasselt
Dat vraag ik me ook af.... Want ik vind mijzelf nu nog niet sterk genoeg.. Maar heb er wel serieuze interesse in.
Dat vraag ik me ook af.... Want ik vind mijzelf nu nog niet sterk genoeg.. Maar heb er wel serieuze interesse in.
Je PL-totaal zegt niet zoveel over je kracht bij een strongmantraining. Het gaat meer om functionele kracht. Maar met een totaal van 600 kan je denk ik wel zeggen dat je over genoeg basiskracht beschikt. Het helpt al aardig als je een goede grip hebt en een sterke rug.

he jp. leuk idee. hoe is t met kees en marcel?? nog voouit te branden?![]()

Moet je snel nog maar is langskomen man! We hebben er namelijk nog wel een paar stapjes bij gezet hoor haha.

Als je al een paar keer op de onderdelen hebt getraind Jhon dan weet je het zelf het beste of het gaat of niet. Je bent in ieder geval gewoon welkom hoor.
, maar die van een B-wedstrijd komen wat meer in de buurt.