AndroidHealthClinic

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Wat wordt eigenlijk gezien als basiskracht? PL-totaal van boven de 600?

Dat vraag ik me ook af.... Want ik vind mijzelf nu nog niet sterk genoeg.. Maar heb er wel serieuze interesse in.

Je PL-totaal zegt niet zoveel over je kracht bij een strongmantraining. Het gaat meer om functionele kracht. Maar met een totaal van 600 kan je denk ik wel zeggen dat je over genoeg basiskracht beschikt. Het helpt al aardig als je een goede grip hebt en een sterke rug.

Je PL-totaal zegt niet zoveel over je kracht bij een strongmantraining. Het gaat meer om functionele kracht. Maar met een totaal van 600 kan je denk ik wel zeggen dat je over genoeg basiskracht beschikt. Het helpt al aardig als je een goede grip hebt en een sterke rug.

Cool :D

Nog ff flink door trainen dan.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je snel nog maar is langskomen man! We hebben er namelijk nog wel een paar stapjes bij gezet hoor haha.

Ik kan net 120kg benchen maar kan wel 145kg steen laden, sommige oefeningen zijn niet echt nuttig voor strongman. Sterke armen en benen en een sterke rug zijn het voornaamste veronderstel ik.

Heg je je PM al gelezen, JP?

Als je al een paar keer op de onderdelen hebt getraind Jhon dan weet je het zelf het beste of het gaat of niet. Je bent in ieder geval gewoon welkom hoor.

is het mogelijk om gewoon een keer mee te doen om te proeven hoe het is? als je dat liever niet hebt dan begrijp ik dat wel.

Als je al een paar keer op de onderdelen hebt getraind Jhon dan weet je het zelf het beste of het gaat of niet. Je bent in ieder geval gewoon welkom hoor.

Bedankt!

Bedoelde het meer omdat ik me afvroeg of er dus in verschillende groepen getraind gaat worden. Jouw gewichten zal ik op de meeste onderdelen niet halen (misschien alleen op car circle ;) , maar die van een B-wedstrijd komen wat meer in de buurt.

Ik wil het a.s. zaterdag gewoon eens komen proberen en dan zien we wel hoe het verder gaat.

Moet ik je verder nog mailen over iets?

Nee hoor het is goed zo tot zaterdag dan.

Het adres is trouwens:

Leidsche weg 191 in Voorschoten. "Complex" Beresteyn. (groot oud gebouw).

Terug
Naar boven