AndroidHealthClinic

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Altijd handig zo'n adres erbij ;)

Tot zaterdag

• Topic Starter Topic Starter
Het is trainen voor sterksteman in het algemeen Jhon.

JP, weet je al welke onderdelen we gaan doen zaterdag?

Ik wil sowieso (als het weer het toelaat) naar buiten met de yoke, farmers en conanswheel. En binnen wil ik boom en stenen doen. Maar we kunnen aanpassen he.

Ik denk als we met meer dan vijf man zijn we twee groepjes moeten maken en dan door rouleren.

Ok, cool! Op hoeveel mensen zit je nu in totaal?

Weet je toevallig of Geoff zaterdag ook meetraint, of is hij momenteel vooral/alleen PL aan het trainen?

Ik wil sowieso (als het weer het toelaat) naar buiten met de yoke, farmers en conanswheel. En binnen wil ik boom en stenen doen. Maar we kunnen aanpassen he.

Ik denk als we met meer dan vijf man zijn we twee groepjes moeten maken en dan door rouleren.

Vet man!

Piet,

weet je of marcel ook gaat?? en kees?

marcel gaat niet , die moet werken en kan dan niet

Zeer goed initiatief!

Supermooi om te zien dit. Ik wens jullie veel plezier en sterke trainingen mannen.

Voor de jongens die zaterdag komen trainen we beginnen om 1400 uur.

Baal ik dus echt dat ik zaterdag altijd moet werken :(.

Zaterdag ben ik er en dit keer op tijd!

@john, ijser en willy: Gezien het niveau en jullie stats(die in dezelfde regionen zitten als de mijne)... is het te doen?

en hoe wass de training
ijser, ik zag je rijden in katwijk , vond je het leuk met trainen

@john, ijser en willy: Gezien het niveau en jullie stats(die in dezelfde regionen zitten als de mijne)... is het te doen?

Ik kan niet anders zeggen dan dat die gasten zeer goede prestaties neergezet hebben zeker als je ook nog eens rekening houdt met hun leeftijd (IJSer 16 jaar).

en hoe wass de training
ijser, ik zag je rijden in katwijk , vond je het leuk met trainen

Volgens mij had hij het wel naar zijn zin. Hij zei in ieder geval dat hij vaker zou komen.

Ik denk het wel hoor. Gewoon komen en dan kijken wat je er van vindt enz.

Terug
Naar boven