MuscleMeat

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Ik weet nog niet of ik er dan ben. Die zondag is de sterkste man van brunssum en daar wil ik ook naartoe.(en ik moet ook nogal veel studeren....) Dus misschien blijf ik dan in Eindhoven.

Wie gaan er allemaal zaterdag?
Ik ben er met mn trainingsmaat en starter20 is er ook. M@rsel en IJser ook dacht ik.. wie nog meer?

Ik en Redhead....
Word fockin druk volgens mij!

Willy en ik.....
Word inderdaad druk zo..:p

Ga je zuipen op vrijdag dan?

At RobbertK: Trainen voor... 18 March 2008 15:29 RobbertK jou herken ik aan je nagellak neem ik aan? :P

:roflol:

Weet niet of ik nagellak op heb....

even alvast voor de duidelijkheid, mijn naam is erwin (nys), trainingsmaatje heet martijn (flach) en zit niet op dbb.com

dan weet je wie ik ben als ik me voorstel aan je, want ik ga me niet voorstellen als starter20 :D

Ben er zaterdag, waarschijnlijk m´n trainingsmaatje ook.

John hoelaat en waar?

Ik ben er ook...Wie heeft er zin in boom, stones, farmers for weight en tire?

• Topic Starter Topic Starter
1330 gaat de deur open zaterdag.

Erwin bring your RT :)
Mijne komt van de week binnen, maar wil zaterdag ff voelen ;)

Erg jammer dat ik niet kan.

Erwin bring your RT :)
Mijne komt van de week binnen, maar wil zaterdag ff voelen ;)

is goed, ik kan men rolling thunder + vertical bar sowieso wel meenemen voor de mensen die belangstelling hebben? eventueel kan ik die pinch hub ook gelijk meenemen

ik weetniet of ik zelf na die onderdelen nog gripkracht over heb om er wat mee te doen, maar jullie mogen je er best mee uitleven, zolang ze maar 1 in stuk terug komen whehehe

Mwahja ik wil ff RT proberne op het einde...dus weet niet of er nog iets fatsoenlijks uitkomt maar goed i'll give it a go

ik douw em wel in men tas, de chick van men trainingsmaat gaat toch mee dus dan kan die mooi die tas beethouden.

Wordt een drukke boel dan.... Ik ben er onder voorbehoud

Terug
Naar boven