Fitness Seller

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

ik en mn blessures zijn er ook

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen die voor sterksteman traint heeft constant pijntjes en blessures links en rechts.

'Welcome to the pain zone... This is where we live'

John hoelaat en waar?

Ik ben er ook...Wie heeft er zin in boom, stones, farmers for weight en tire?

Het is zo'n 45 min rijden, dus 12:30 pik ik je op. Deal?

Ik zou aan het eind die RT ook wel eens willen proberen als dat mag. Heb er al zoveel over gehoord, maar nog nooit één in m'n handen gehad.

We're gonna have a party! :rocknana:
Heb er zin in :D:D:D

RT wil ik ook welleens ja!

allright dat ding gaat dan sowieso mee.

Aan het einde van de dag met ze alle de stad onveilig maken en de kroeg in.:D Haha.

:roflol:

Dikkerdjes :D

Voor mij een Hendo (patatzaak), moet eerder weg vanwege werk dus kan helaas niet mee.....

Moet terug naarm evriendin...ja ik word even vrijgelaten voor een paar uur om te trainen en niet langer :P

Gewoon na de training...dus dat heeft geen haast...of wil jij nog wel mee "bulken" met de rest?

Haha, word je onder de duim gehouden. :roflol:

Mwahja soort van... nee die is me vrije weekend. Om het weekend moet ik werken en tja als ik vrij ben, kunnen we het weekend ten minste samen doorbrengen. En als ik dan deh ele zaterdag pleite ben, zien we elkaar maar 1 dag per 2wkn...Vandaar :)

80% kans op neerslag morgen :D

Ja.. Ik denk dat het binnen trainen wordt. Alleen als er zoveel lui komen wordt dat nog in de rij staan ;)

Ik ben er wel. M'n rug voelt super.. Allee yoke race zal ik maar even niet doen.

Terug
Naar boven