MuscleMeat

Trainingslocatie SCC Powerhouse

al meer bekend over de shirts bankbonkser?

Gast wat is dat continu met dat bankbonkser man?

• Topic Starter Topic Starter
oke top !

zal je volgende keer wel Tymen noemen ;)

mooi man.!!
jullie allemaal knappe prestaties neer gezet bij het NK RAW
gefeliciteerd

Thanks dennis!

Zien we jou volgend jaar weer op het plankier?

Groot nieuws vanuit de PHM stal! Zoals velen van jullie weten zijn wij al lange tijd op zoek naar uitbreiding. Wij kunnen nu voorzichtig in de openbaarheid gaan brengen dat wij een prachtige, grote ruimte gevonden hebben van zo'n 200m2, vlakbij het centrum van Middelburg, op loopafstand van het station en langs een grote doorgaande weg. Wij zitten daar dan naast Circuit En Krachttraining Middelburg, waar wij een vruchtbare samenwerking mee hopen aan te gaan. Voorlopig is er nog niet meer duidelijk dan dit. Wanneer wij gaan verhuizen en hoe het er allemaal precies uit gaat zien is nog helemaal de vraag, maar dit fantastische nieuws wilden wij jullie niet onthouden!

shirts al klaar dan?

gtatz met nieuw stekkie

goed nieuws man, ik ben benieuwd.

je zegt meer uitbreiding, bedoel je dan richting strongman of gewoon in het algemeen?
staat nog steeds op de planning om een keer langs te komen.

Zag het op FB. Grats man!

je zegt meer uitbreiding, bedoel je dan richting strongman of gewoon in het algemeen?

Uitbreiding als in ruimte :). Van een stoffige, onhandige gevormde ruimte naar een mooi ruim pand :).

shirts al klaar dan?

gtatz met nieuw stekkie

Ja allang maar voorlopig nog niet voor massaproductie.
Thanks.

Uitbreiding in het algemeen, wij zitten nu op 36m2 met soms 10+ man tijdens een training. Maar het is heel lastig om een (betaalbare) plek te vinden. We zijn nog steeds geen commerciële sportschool en zijn voor de financiering dus afhankelijk van het groepje dat op reguliere basis komt trainen. Natuurlijk zal er in de loop van de tijd wel weer meer spul bij komen.

Ik kan ook al wel zeggen dat we, naast onze texas power bar en atx bulls bearing bar, nog een kwaliteitshalter erbij hebben gekocht, namelijk een rogue power bar. Die zal daar ook een mooi plekje krijgen. We hebben dan vijf oly halters, vier racks en drie bankjes, dus dan kom je al wel een heel eind. Plus alle andere equipment natuurlijk.

---------- Post added at 10:22 ---------- Previous post was at 10:22 ----------

Thanks!

Mooi nieuws kerel, gefeliciteerd.

Wanneer kom jij bij ons laten zien hoe we moeten archen chick? ;p

Supergaaf nieuws. Van harte!!

Ben benieuwd naar de locatie, gefely ;)

Terug
Naar boven