XXL Nutrition

Trainingslocatie SCC Powerhouse

ik wil ook wel een keer langs komen, maar ik weet niet of jullie me wel binnen willen laten

• Topic Starter Topic Starter
In voor een shirt!
Zit serieus te twijfelen om een keer langs te hoppen..

RT !

ik wil denk ik in de kerstvakantie eens langs komen, zijn jullie overdag open Tymen?

Normaal gesproken alleen op zondag overdag, en verder ma/di/do/vr vanaf 19u. Maar laat maar even weten wanneer je langs wilt komen en dan kijken we even.

ik wil ook wel een keer langs komen, maar ik weet niet of jullie me wel binnen willen laten

waarom niet

iedereen is in principe welkom

Ik wil niet langskomen

te veel ecto's
wil ook geen shirt.

(zien wel nice er uit btw)

inb4 heel dbb komt ook langs om LM te meeten

Aub geen getroll in dit topic, wil het overzichtelijk houden.

Nogmaals, iedereen is welkom.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Hier ook even:

LIKE & SHARE ACTIE!

Wij hebben nog een weekend ticket over voor de Flexcup 2014 en wij willen deze graag verloten onder onze volgers.

Dus wie nog naar de Flexcup wilt, vooral om de mensen van PHM aan te moedigen, moet op deze status reageren en deze delen!

Donderdag 4-12 om 17:00 wordt er geloot uit de mensen die liken & sharen!

Post staat op http://www.facebook.com/PowerHouseMiddelburg

Like ook gelijk de pagina als je dat nog niet hebt gedaan

Nog wat nieuwe aanwinsten

Swiss bar en super ram.jpg

Heel veel succes zaterdag en zondag op het NK met liften, coachen en aanmoedigen :D
Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kan zijn, ik ben erg benieuwd naar de resultaten!

Een snelle update omdat we allemaal willen gaan eten en moe zijn. Resultaten van dag 1: Yvonne 90sq/55bp/100dl voor 245 totaal, derde plaats in de -63. Aron 200sq/140bp/260dl voor 600 totaal, zevende (?) plaats in de -105. Vito 227,5sq/132,5bp/305dl voor 665, derde plaats in de -105. Top resultaten, op naar dag twee met Cemil, Daniel en Tymen!

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten en records! Ook nog bedankt voor het kaartje. Wou jullie ook persoonlijk nog even bedanken maar jullie hadden allemaal badass baarden enzo.

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten en records! Ook nog bedankt voor het kaartje. Wou jullie ook persoonlijk nog even bedanken maar jullie hadden allemaal badass baarden enzo.

verdomme dus omdat je met mij wel gepraat heb ben ik dus niet badass

Een recap van dit weekend. Veel te kort, maar ik ben dan ook ontzettend moe. Wat een onvoorstelbaar groot succes was dit NK voor PowerHouse Middelburg! We hadden nauwelijks kunnen dromen van deze resultaten, twee nieuwe Nederlandse recordhouders, drie podiumplaatsen en dikke PR's voor iedereen!

Yvonne werd bij de dames derde in de klasse tot 63kg lichaamsgewicht met een 90 kilo squat, een 55 kilo bankdruk en een 100 kilo deadlift, waarmee zij een totaal van 245 kilo behaalde, met wedstrijd PR's op alle lifts.

Bij de mannen hadden wij vijf deelnemers.

Cemil behaalde na een zinderende strijd een vierde plaats in de zeer sterk bezette klasse tot 83kg lichaamsgewicht, met een 180 kilo squat, een 127,5 kilo bankdruk en een 245 kilo deadlift voor een 552,5 totaal. Met die laatste deadlift zette hij een nieuw Nederlands record! In diezelfde klasse zette Daniel een gruwelijke prestatie neer met een nieuw Nederlands record op de squat, 212,5 kilo, een 92,5 bench en een 215 deadlift voor een 520 totaal, precies genoeg om de kwalificatielimiet voor een EK/WK junioren te halen.

In de klasse tot 105 kilo lichaamsgewicht behaalde Vito na een zware strijd om de derde plaats de bronzen medaille. Hij squatte 227,5 kilo, bankdrukte 132,5 kilo en deadliftte maarliefst 305 kilo voor een nieuw Nederlands record, dat overigens direct daarna weer verbroken werd. Alle lifts waren wedstrijd PR's voor Vito. Hij haalde een totaal van 665 kilo en plaatste zich ook voor het EK/WK junioren. Ook in deze klasse deed Aron mee, die de prachtige mijlpaal van een 200 squat behaalde, en daarnaast een 140 bench en een snoeiharde 260 deadlift pakte voor een mooi afgerond totaal van 600 kilo en een achtste plaats in deze zeer sterk bezette klasse.

Tot slot pakte ook Tymen een bronzen medaille, in de klasse tot 120 kilo lichaamsgewicht, met PR's op alle lifts. Hij squatte 230 kilo, bankdrukte 202,5 kilo en deadliftte 250 kilo voor een 682,5 totaal.

Al met al dus een zeer succesvolle dag voor PowerHouse Middelburg in het bijzonder en voor de Zeeuwse krachtsport in het algemeen! Trots, trots, TROTS!

Dank aan: wedstrijdleiding, scheidsrechters, laders/vangers, alle toeschouwers, onze sponsor XXL Nutrition, zeker ook aan onze anonieme shirtsponsor die vrijdagnacht door heeft gewerkt om onze shirts op tijd klaar te krijgen, en met name dank aan iedereen van PowerHouse Middelburg die er dit weekend bij was en die het verdienen om ook maar eens allemaal bij naam genoemd te worden (en dan hoop ik dat ik niemand vergeet): Vito, Cemil, Karel, Daniel, Yvonne, Aron, Michiel, Erik, Michel, Jelle, Thijs plus vrouw, Benno, Bogdan, Wouter en Lennart. Wat een team, wat een passie, wat een heerlijk NK! Fantastisch!

Tymen

Laatst bewerkt:
Allemaal gefeliciteerd met de mooie resultaten! Zeer netjes ;)

wat een heerlijk verslag baas.

Mooi verslag idd, gefeliciteerd met de resultaten. Wanneer is het ek/wk?

Allemaal gefeliciteerd met de mooie resultaten! Zeer netjes ;)

Thanks Y!

wat een heerlijk verslag baas.

Thanks G! Was tof je weer te spreken, en je hebt een mooie wedstrijd gedraaid ook!

Mooi verslag idd, gefeliciteerd met de resultaten. Wanneer is het ek/wk?

EK is in maart, en WK weet ik zo niet uit mijn hoofd, ergens in de zomer.

Hier alvast de filmpjes van Vito, Yvonne en Aron. De rest volgt nog

https://www.youtube.com/watch?v=UdLA02-Sd4A

https://www.youtube.com/watch?v=w6c-bC9Sxnk

https://www.youtube.com/watch?v=Vxb-kBWt_10&feature=youtu.be

Terug
Naar boven