Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Vanaf vandaag ga ik weer nieuw leven blazen in mijn log! Ik ben afgelopen zomer naar Spanje geweest om er 2 maanden te werken. Hier ben ik veel afgevallen door:
Bij terugkomst kwam ik tot de ontdekking dat ik van de 83kg naar de 75kg gezakt was. Dit was niet echt motiverend waardoor ik een beetje aansukkelde;
Ik heb gisteren m'n relatie beëindigt en wil nieuw leven in mijn trainingen blazen. Trainen deed ik nog wel, maar minder. Ook hield ik geen log meer bij. Ik weeg nu rond de 83 en mijn huidige profielfoto is van gisteren (4 april). Gewoon een no-nonse aanpak en geen geouwehoer:
Mijn doel is nu, ongeacht of het haalbaar zou zijn niet, het behalen van 90kg aan het einde van dit jaar.
----
Als jullie tips/vragen hebben dan hoor ik het graag.
- Weinig eten
- Weinig slaap
- Veel alcohol
- Niet tot nauwelijks gewichten optillen
Bij terugkomst kwam ik tot de ontdekking dat ik van de 83kg naar de 75kg gezakt was. Dit was niet echt motiverend waardoor ik een beetje aansukkelde;
- Weinig tijd door school, vriendin, werk
- K*tritme door elk weekend 's nachts achter de bar te werken
- Alcohol
- Af en toe een blowtje of iets anders
- Geen dieet en dus schijt aan voeding
- Af en toe helemaal niet kunnen trainen door tentamens of operatie
Ik heb gisteren m'n relatie beëindigt en wil nieuw leven in mijn trainingen blazen. Trainen deed ik nog wel, maar minder. Ook hield ik geen log meer bij. Ik weeg nu rond de 83 en mijn huidige profielfoto is van gisteren (4 april). Gewoon een no-nonse aanpak en geen geouwehoer:
- Alcohol enkel als uitzondering
- Dieet en ter uitzondering afwijken ervan
- Goede nachtrust
- Schijt aan tentamens, eerst trainen en dan leren. Leren kan je tot 's nachts, trainen niet.
Mijn doel is nu, ongeacht of het haalbaar zou zijn niet, het behalen van 90kg aan het einde van dit jaar.

----
Als jullie tips/vragen hebben dan hoor ik het graag.
Laatst bewerkt:

Ik neem dan ook gelijk m'n bloknote mee voor de resultaten.