AndroidHealthClinic

Trainingslog Bzar

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf vandaag ga ik weer nieuw leven blazen in mijn log! Ik ben afgelopen zomer naar Spanje geweest om er 2 maanden te werken. Hier ben ik veel afgevallen door:
  • Weinig eten
  • Weinig slaap
  • Veel alcohol
  • Niet tot nauwelijks gewichten optillen

Bij terugkomst kwam ik tot de ontdekking dat ik van de 83kg naar de 75kg gezakt was. Dit was niet echt motiverend waardoor ik een beetje aansukkelde;
  • Weinig tijd door school, vriendin, werk
  • K*tritme door elk weekend 's nachts achter de bar te werken
  • Alcohol
  • Af en toe een blowtje of iets anders
  • Geen dieet en dus schijt aan voeding
  • Af en toe helemaal niet kunnen trainen door tentamens of operatie

Ik heb gisteren m'n relatie beëindigt en wil nieuw leven in mijn trainingen blazen. Trainen deed ik nog wel, maar minder. Ook hield ik geen log meer bij. Ik weeg nu rond de 83 en mijn huidige profielfoto is van gisteren (4 april). Gewoon een no-nonse aanpak en geen geouwehoer:
  1. Alcohol enkel als uitzondering
  2. Dieet en ter uitzondering afwijken ervan
  3. Goede nachtrust
  4. Schijt aan tentamens, eerst trainen en dan leren. Leren kan je tot 's nachts, trainen niet.

Mijn doel is nu, ongeacht of het haalbaar zou zijn niet, het behalen van 90kg aan het einde van dit jaar.:army:

----

Als jullie tips/vragen hebben dan hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:
BAM!

Abbo =)

Mooie post chef, succes ermee!

Bedankt Rico!!;)

Mooie post chef, succes ermee!
Thanks Jorin..!

-----------

Ik heb zojuist een voedingsschema gemaakt die ik vanaf morgen volgen zal (nog even boodschappen doen). Vandaag ben ik al begonnen met 3 eieren als ontbijt met wat sneetjes brood met in de middag soep, havermout, amandelen en yoghurt.

Dit is mijn schema:

Ontbijt:
  • 100g havermout (363 kcal, 13g eiwit, 62g kh, 7g vet)
  • 150ml halfvolle melk (75 kcal, 6g eiwit, 7,5g kh, 2,25g vet)
  • 2 gekookte eieren (152 kcal, 14g eiwit, 0g kh, 12g vet)
  • 1 shake met water (120 kcal, 30g eiwit, 0g kh, 0g vet)
Tussendoor 1:
  • 3 sneetjes brood (208 kcal, 5,7g eiwit, 40g kh, 2,8g vet)
  • 150g tonijn in olijfolie (342 kcal, 31,5g eiwit, 0g kh, 24g vet)
Lunch:
  • 4 sneetjes brood (208 kcal, 5,7g eiwit, 40g kh, 2,8g vet)
  • 60g pindakaas (388,2 kcal, 15,72g eiwit, 9,72g kh, 31,86g vet)
Tussendoor 2/pre-workout:
  • 4 sneetjes brood (208 kcal, 5,7g eiwit, 40g kh, 2,8g vet)
  • 60g kipfilet (388,2 kcal, 15,72g eiwit, 9,72g kh, 31,86g vet)
  • 1 appel (60 kcal, 1g eiwit, 14g kh, 0g vet)
Trainen ~

Postworkout:
  • 1 shake met water (120 kcal, 30g eiwit, 0g kh, 0g vet)
  • Iets van fruit, siroop of iets dergelijks (?? kcal, ??g eiwit, ??g kh, ??g vet)
Avondmaaltijd:
  • Wat de pot schaft

Voor het slapen:
  • 500g kwark (320 kcal, 65g eiwit, 15g kh, 0g vet)

Totaal = 3315,6 kcal, 272,34g eiwit, 325,22g kh, 104,99g vet

Laatst bewerkt:
Na het trainen zou ik zeker nog complexe kh toevoegen. Rijst/pasta iets in die richting 100gram kip erbij en bam! Voor de rest ziet het er heel degelijk uit!

Succes goos!

Had je al een hele lange tijd niet gezien in de gym.

Na het trainen zou ik zeker nog complexe kh toevoegen. Rijst/pasta iets in die richting 100gram kip erbij en bam! Voor de rest ziet het er heel degelijk uit!

Succes goos!

Had je al een hele lange tijd niet gezien in de gym.
Jooo Dennis!

Thankss, alles goed?

Klopt ouwe, ik ben vaak 3x geweest, bijna nooit vaker en heel onregelmatige tijden!

Jooo Dennis!

Thankss, alles goed?

Klopt ouwe, ik ben vaak 3x geweest, bijna nooit vaker en heel onregelmatige tijden!

Yoo,

Ja opzich alles goed, met jouw?

Ah oke vandaar, ik ben er nog altijd 4x per week te vinden. Zal je dus vanzelf wel keer zien in de gym!

cool dat je terugbent camiel:D

Ik ben net weer wezen trainen, maar heb nog geen resultaten opgeschreven omdat ik geen vast trainingsschema heb. Ik twijfelde een beetje tussen het doen van een reeks willekeurige oefeningen of een vastgesteld schema waaraan ik me zal gaan houden. Elke dag variëren is goed voor het prikkelen van de spier, maar een vast schema zorgt ook weer voor meer grip. Nu ben ik er denk ik wel uit. Ik heb zowel vandaag als gisteren met iemand meegetraind en zijn tactiek spreekt me erg aan.

Gisteren:
Dumble Press 4 setjes, 8reps
Bankdrukken (incl.) 4 setjes, 8 reps
Fly's (machine) 5 setjes, 12 reps
Cable Cross 4-5 setjes, 15-20 reps
Front Raise (Cable) 5 setjes, 15-20 reps
-----------
Vandaag:
Front Lat Pull Down (machine) 4 setjes, 8 reps
Optrekken 4 setjes, 8 reps
BOR's 4 setjes, 8 reps
Compound Row (machine) 5 setjes, 15 reps
Compound Row (cable) 5 setjes, 15-20 reps

Zoals je kunt zien heb ik nu telkens 2-3 oefeningen gedaan om een spiergroep te slopen (ieder 8reps) en daarna 3 oefeningen (ieder 12, 15 of 20 reps) om ze vol te pompen met bloed. Ik geloof wel dat dit goed werkt en zal dit bij elke training doen. Ik ga bij elke spiergroep 2 basis-/sloopoefeningen doen en daarna 3 oefeningen om de pomp erin te gooien.

Voor borst doe ik de volgende basis-/sloop-oefeningen:
  • Dumbbell Press (horizontaal/decline)
  • Bankdrukken (incl.)
Voor rug doe ik de volgende basis-/sloop-oefeningen:
  • Front Lat Pull Down
  • Compound Row (cable)
    Ik wil hierbij vooral oefeningen waar ik niet bij kan cheaten.
Voor biceps doe ik de volgende basis-/sloop-oefeningen:
  • Preacher Curl
  • Dumble Curl (staand)
Voor triceps doe ik de volgende basis-/sloop-oefeningen:
  • Machine Extensions
  • Cable Pushdown
    Ik doe wel aan dippen, maar niet in het begin omdat ie dan nooit zo erg gaat branden als ik wil!:fire:
Voor trapezius doe ik de volgende basis-/sloop-oefeningen:
  • Dumble Shrugs
  • Machine Shrugs
Voor schouders doe ik de volgende basis-/sloop-oefeningen:
  • Dumbbell Shoulder Press
  • Arnold Press

Het zal de gemiddelde bb-er wel zijn opgevallen dat ik nog geen DL's of Squads heb genoemd. Dat klopt, met rug ben ik wat voorzichtiger geworden en benen doe ga ik trainen door hard en zwaar te fietsen. Ik heb echt al een dikke reet van mezelf, ik krijg het van bijna elk wijf waar ik vaker het bed mee induik te horen.

Laatst bewerkt:
ow no not this shit again, als je echt teveel jankt om je dikke reet ga dan leg extentions doen oid voor je quads en leg curls voor je hams oid

Oftewel gewoon squatten en deadliften! Ook al doe je het op high reps, het zijn toch wel de oefeningen waar je niet omheen kan lopen.

ow no not this shit again, als je echt teveel jankt om je dikke reet ga dan leg extentions doen oid voor je quads en leg curls voor je hams oid
Haha je kent me. Ja, zoiets ben ik denk ook wel van plan. Morgen ga ik benen meetrainen, dus ik ben benieuwd wat ik op me bord krijg!

ik ken je al lang hoor camiel, ik ben dominique man;)

Ik probeer dit keer wat minder koolhydraten te nemen om wat drogere spiermassa te gainen!;)

Dat kan, maar zorg dan dat je, je kh beter verdeeld. Daarnaast wel redelijk wat brood, rijst gewoon na de training nemen en dat is dan je avond eten.

Weet niet hoeveel tijd er tussen zit, als het max 1,5u zit ofzo gewoon je avond maalt rijst + kip doen en niet weer brood.

Dat kan, maar zorg dan dat je, je kh beter verdeeld. Daarnaast wel redelijk wat brood, rijst gewoon na de training nemen en dat is dan je avond eten.

Weet niet hoeveel tijd er tussen zit, als het max 1,5u zit ofzo gewoon je avond maalt rijst + kip doen en niet weer brood.
THanks! Ik zal je opmerking meenemen!

-

Ik ben nu bezig met het zoeken naar goede aanvullende supplementen. Ik heb altijd whey gebruikt maar ben nu begonnen met een pot Xtend van Scivation (geen uitslag). Hier wil ik ook nog een goede creatine bij gebruiken. Ik neem hiervoor denk ik gewoon een pot NO-Xplode aangezien. Misschien dat er nog suggesties zijn?

Gisteren toch nog even benen getraind, ging erg lekker. Ik heb godverredomme nog steeds last met trap lopen hahaha! Morgen armen knallen en waarschijnlijk gelijk met mijn creatine. Dan gaan we lekker beesten!:evil2: Ik neem dan ook gelijk m'n bloknote mee voor de resultaten.

Redelijk wat supps gebruikt + aardig wat pre workout boostes

No-Xplode voor creatine gebruiken is onzin.

Creatine Mono + Whey meer heb je niet nodig, rest vind ik maar onzin.

Ik heb nu No-Xplode én Mono hehe..:D Die No-Xplode zit niet meer zo veel in, maar is nu puur even voor het testen. Vandaag biceps,triceps getraind:

Dag 4/Week 1 (8 april '11)

Small Bankdrukken
20x20, 12x40, 8x80, 6x82PR
Lying Triceps Extensions (stang niet meegeteld)
15x0, 12x10, 8x20, 30, 7x35PR
Triceps Extensions (Cable)
15x45, 15x40
Triceps Pull Down
20x45, 15x55, 20x40, 20x35
Barbell Curl (stang niet meegeteld)
20x5, 12x20, 8x30, 6x40PR
Hammer Curl
12x8, 9, 10, 11, 8
One Arm Preacher Curl
8x12, 13, 6x15, 8x9

Evaluatie/opmerkingen: Dit een eerste training die ik weer bijhoud. Ik train mee met iemand anders en hij houd me even aan zijn schema, vandaar dat er andere oefeningen staan dan ik in eerste instantie van plan was te gaan doen.

Laatst bewerkt:
Yooo bb'ers,

Dag 2/Week 2 (12 april '11)

Optrekken
4*8xbodyweight
Lat Pull Down
8x25, 35, 60, 80, 4x95PR, 8x60(PR oud = nvt)
Compound Row (cable)
8x35, 50, 70PR, 65(PR oud = nvt)
Compound Row (machine)
15x50, 50, 60, 60, 25
Staand Rows (cable)
15x35, 40, 35

Evaluatie/opmerkingen: Ging wel lekker. Ik was eerst wat moe, maar die NO-Xplode werkt wel. Gisteravond had ik per ongeluk 2 scheppen genomen ipv 1 vandaar dat ik niet kon slapen en nu moe was hehe! Het lijken btw veel PR-tjes maar dat is omdat ik het opnieuw bijhoudt. Het is de bedoeling dat er PR's gemaakt blijven!!:shoot:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven