Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje, Robke!
Dankje, Paljas!
Ik zal het je uitleggen. Ik warm eerst op met zo'n 2 à 3 setjes. Als ik opgewarmd ben doe ik mijn max en eventueel nog een 5e setje. Vervolgens begin ik bij al de daar-op-volgende-oefeningen met steeds één setje voor de beweging en vervolgens gelijk 3 zware sets. De reden dat ik de zwaarste setjes niet voor het laatst bewaar is omdat ik dan al opgewarmd ben. Ik hou me aan de volgende regel:waarom hou je eiegenlijk je zwaarste gewicht niet als laatst?
Jaa die bevalt me wel!! Je kunt lekker doordrukken, je hoeft niet op techniek te letten of iets.

Bedankt voor je steun Paljas. Ik zal die techniek komende keer toepassen!!Ah Bzar, houdt moed, zo ver zit je niet van je PRs af. Misschien vertekent het ook wel een beetje gezien je opbouw. Is het een idee om ipv. 2x8x60, 1x8x60 & 1x5-8x80 te doen, dan valt die 100kg misschien wat minder koud op je dak...

Die squat is echt sterk man! Is het trouwens een fullsquat?
Dankje!! Nee, ik zak tot 90 graden en kom dan weer omhoog.Die squat is echt sterk man! Is het trouwens een fullsquat?
Wat bedoel je precies met paralel?Niet om hem te beledigen ofzo, maar hij is boven parallel.
Dankje Nicolas!!
Dat is 90 graden, die squats van jou zijn iets minder dan 90 graden.
Haha oké, ik weet nog dat ik ooit een tijd wel echt fullsquats gedaan heb maar dat ik toen een keer achterover gevallen was hahaha!! Als het goed is staat daar ook ergens een training over in m'n log!Dat is 90 graden, die squats van jou zijn iets minder dan 90 graden.

Doe ik ook soms wel eens. Goed voor de spierpijn
. Soms heb je genoeg krachtsetjes gedaan, maar heb je nog het idee dat je energie over hebt in de spiergroep. Lekker aftuigen dus!