- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7Zal toch wel meevallen, een weekje is maar een paar dagen toch ?
Serieuze vraag dit. Heb je dan ook minder spierpijn bij intensiteitsverlaging?
Zal toch wel meevallen, een weekje is maar een paar dagen toch ?
Wat bedoel je hier precies mee? Na een periode niet getraind te hebben? Of tijdens reguliere trainingsweken.
In gevallen zoals de training die je gisteren gehad hebt.
Je zegt dat je veel spierpijn gaat hebben na een tijd niet getraind te hebben. Maar weet je dan ook uit ervaring dat de spierpijn minder is als je op 70% traint ipv op 100%.
Op je laatste bericht hier; heb je doorgaans veel spierpijn? Of alleen na een tijdje niet trainen?
Wist je ook dat het van mij ging komen?
Ik denk dat je dan je eigen vraag beantwoord over hoe je zulke erge spierpijn kan hebben. Inconsistent trainen.
Zelf heb ik dat ook. Bij normaal trainen vrijwel geen spierpijn, doe ik een oefening langere tijd niet of pak ik een nieuwe oefening kan ik er 3-4 dagen flink last van hebben.
Anderen als in?De vraag is dan waarom wij er bv wel veel last van hebben en anderen bijna niet. Dat vind ik vreemd. Maar goed er is wel meer vreemd in deze wereld.
De vraag is dan waarom wij er bv wel veel last van hebben en anderen bijna niet. Dat vind ik vreemd. Maar goed er is wel meer vreemd in deze wereld.
Anderen als in?
Als je het hebt over beginners of mensen die zo nu en dan naar de gym gaan kan ik het me voorstellen.
Die trainen vaak met gewichten die niets voorstellen en staan de meeste tijd de tijd te verlullen.
Anderen als in?
Als je het hebt over beginners of mensen die zo nu en dan naar de gym gaan kan ik het me voorstellen.
Die trainen vaak met gewichten die niets voorstellen en staan de meeste tijd de tijd te verlullen.