- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat je er ook erg lang over doet om een paar procent te zakken, dat zou bij mij demotiverend werken.
Ik vind dat je er ook erg lang over doet om een paar procent te zakken, dat zou bij mij demotiverend werken.
.Het is even wat het is. Wie weet werkt het inderdaad wel om een iets groter deficit aan te houden zodat je dr sneller vanaf bent. Ben het even vergeten; maar hoeveel zit je nu onder je geschatte onderhoud?
Of zit je nog steeds wel op de -0.7 per week? De vakantiedagen (en daarna) buiten beschouwing gelaten uiteraard.
Sluit ik me bij aan. Je bent al geruime tijd bezig. Had gezorgd voor een groter tekort door wat minder voeding of extra cardio.
Maybe anders even tijdje niet cutten en daarna weer oppakken en wat sneller?
Vandaag dagje thuiswerken. Tussendoor ff aan de cardio gegaan
Kijken of we de boel iets kunnen versnellen. Elke week een uur cardio erbij.
Crosstrainer 20 min niveau 10
Fiets 40 min niveau 10
That’s the spirit! 3 maanden doen over 3 procent... dat kan natuurlijk veel beter. Dit had je ook in een maand kunnen bereiken. Je eet erg weinig met 2k en toch gaat het zo langzaam... vraag jij jezelf niet af wat er beter kan? Eet je volgend schema of op de gok? Weeg je alles af?
Voedingsschema (zo uit m'n hoofd producten langsgegaan) en totale kcals kloppen. Mogelijkheden
- Je schat je onderhoud te hoog. Dan moet je lager dan de 2000 gaan zitten.
- Je schat je (extra) cardio-activiteiten te hoog, eigenlijk ook het punt hiervoor.
- Je werkt je deficit teveel tegen met de cheats die je hebt. Heb je wel eens een cheatdag ingevoerd in MFP oid? Als je op zo'n dag 3500 eet met een deficit van -500 dan haal je al 3 dagen deficit weg.
In realiteit zal dit wel minder zijn door verhoging tdee, ed. Maar je snapt het punt.

Dan is het waarschijnlijk een combi van wat je hierboven noemt. Zal maar beginnen met het avondeten afwegen en (nog) niet minderen in kcals. Hopelijk gata het fan rap genoeg.
Je hebt de pech dat je een laag metabolisme hebt..waarbij je dus al snel dagen te niet maakt.. avondeten strikt in zijn! Cheatdays..hou het op een cheatmeal en zorg dat je hiermee niet op een groot overschot komt. Gooi er cardio in, begin op 3x20 minuten en dit opbouwen..voeding zou ik niet gaan verlagen.
. Ik heb chronische hongergevoelens.
als ik bovenstaande lees.