AndroidHealthClinic

Trainingslog Hans_i

Bezoekers in dit topic

Ik leef nog steeds :-).
Druk met werk en volgende maand wordt ons huis opgeleverd. Maar het kriebelt alweer steeds meer. Na de verhuizing en dergelijke hoop ik weer het sporten wat op te pakken. Ik zit wel steeds beter in mijn vel dus dat is erg chill.
 
Mij lijkt 50/50 ideaal wat betreft trainen in een homegym en in de sportschool

kut nu moet ik het gehele ontwerp weer omgooien :p.
Misschien in de toekomst in de garage. Die is toch zo goed als leeg, maar voorlopig houd ik het bij de sportschool. Tenminste als ik überhaupt al wat doen hahaha
 
Ik leef nog steeds :-).
Druk met werk en volgende maand wordt ons huis opgeleverd. Maar het kriebelt alweer steeds meer. Na de verhuizing en dergelijke hoop ik weer het sporten wat op te pakken. Ik zit wel steeds beter in mijn vel dus dat is erg chill.

Sinds vorige week maandag weer veel last van "somatische klachten". D.w.z. lichamelijke klachten (duizelig, gejaagd) zonder lichamelijke oorzaak.

Vandaag bij de huisarts geweest. Met haar praat ik 1 keer in het kwartaal even bij. Ze adviseerde me naar een psychomotorisch therapeut te gaan. Proberen om dat laatste stukje te overwinnen of hoe je het noemen wilt. Want ik zit over het algemeen best aardig in mijn vel, maar die lichamelijk klachten brengen me dan weer in een negatieve spiraal.

Ook ga ik weer naar de sportschool binnenkort :). Maar dan niet vol gas gelijk maar beetje cardio en niet zulke zware gewichten als eerst. Maar wel om weer even een beetje bezig te zijn.

Zijn jullie, mijn digitale vrienden, ook weer bijgepraat en ik mijn ei kwijt :p
 
Gisteren weer in de gym geweest. Voelde me echt lekker daarna zeg.
Beetje rustig aan gedaan. Beetje spierpijn vandaag.

Training gisteren:

10min crosstrainer niveau 10

Squat Low bar
1x5xstang
3x8x40

Romanian deadlift
1x8xstang
3x8x40

Pull up
1keer

Bench press press
1x8xstang
3x8x30

EZ bar
3x8x10
 
Training van gisteren:

Lineair leg press (nieuw apparaat)
1x8x
1x8x40
1x8x80
1x8x100

Mp
3x8xstang

Deadlift
WU: 3x5x60

Cgbp
1x8xstang
3x8x40

Bicep curl machine
1x8x12
2x8x19

Lekker.
 
welkom terug, fijn dat het weer wat beter gaat.

al aan het verhuizen?
 
welkom terug, fijn dat het weer wat beter gaat.

al aan het verhuizen?

Tx.
Nee nog niet. Huis wordt over 2 weken opgeleverd. Dan nog 2,5 maand verbouwen (keuken, badkamer, muren, tuin etc). Hopelijk vanaf 1 juli wonen we in het nieuwe huis.
 
Training van gisteren:

Squat
1xstang
3x8x50 —> +10kg

Goed diep gegaan. Bovenbenen helemaal verzuurd aan het einde....

Mp
1x8xstang
1x8x30
1x7x30
1x5x30

Bench press
1x8xstang
3x8x40

Eerst totaal 50kg erop gelegd maar dat was geen succes...

Dumbell row
3x8x20

Bicep curl machine
3x8x19
 
misschien de volgende keer de bench voor je ohp doen?
 
misschien de volgende keer de bench voor je ohp doen?

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb nu gewoon wat random oefeningen gepakt. Als ik straks weer echt ga trainen dan gebruik ik weer even een schema.
 
Training vandaag:

Squat Low bar
1x5xstang
3x8x55 —> +5kg

Romanian deadlift
1x8x60
2x8x70

Chin up
1x2xbw
Negatief 1x5
Negatief 1x5

Incline press
1x8xstang
1x8x30
2x8x35

T bar row gewicht alleen schijven
3x8x20


Dit schema ga ik weer aanhouden aankomende tijd. Morgen sleutel van het nieuwe huis. Dus zal wel niet veel trainen worden aankomende tijd... ik ga voor 1 a 2 keer per week.
 
Training vandaag:

Front squat
1x8xstang
3x8x40

Mp
1x8xstang
3x8x25

Walking lunges - gewicht per dumbell
3x8x18

Cgbp
1x8xstang
3x8x40

Chin up
1x10x groene elastiek
1x8x groene elastiek
1x6x groene elastiek

Hanmer strength abdominal oblique crunch
3x10kgx13—>Overgeslagen. Moest helpen paasbrunch maken :-)

Was fijn. Kriebels komen langzaamaan terug. Maar helaas weinig tijd... Maar goede nieuws is dat het voorspoedig gaat met de werkzaamheden in ons nieuwe huis. En daarnaast is mijn huidige opdracht waarschijnlijk verlengt t/m september. Maar eerst zien dan geloven :-)


 
Je kunt eventueel een laatste oefening op myo-reps doen. Dan ben je binnen 3 minuten klaar en heb je toch nog wat volume kunnen pakken. Wellicht dat dat qua tijdsbesparing een optie voor je is.
 
Je kunt eventueel een laatste oefening op myo-reps doen. Dan ben je binnen 3 minuten klaar en heb je toch nog wat volume kunnen pakken. Wellicht dat dat qua tijdsbesparing een optie voor je is.

hey ik leer wat nieuws. myo reps nog nooit van gehoord. Ik heb ff gegoogeld maar moet er nog even verder naar kijken.

Op dit moment wel zware benen en spierpijn in mijn reet :lifter:
 
Zow. Ik ben hier lang niet geweest :). In mijn eigen log notabene.... Maar ik train ff niet meer. Veel te druk met reizen, werken, gezin en nieuw huis. Maar na de zomer wil ik de draad langzaam weer oppakken.
 
Back
Naar boven