XXL Nutrition

trainingslog T.M.O.S.

• Topic Starter Topic Starter
Zet hem dan niet in je log :D

Het kan niet altijd goed gaan! (Had je geen cd van Hazes bij je?)

tja waarom niet!schaam me niet voor een slechte training iedereen mag wel weten dat t een keer slecht gaat toch!
ben geen machine haha!
en tja had juist alle goeie muziek die ik kon bedenken maja soms helpt dat ook niet!

Was ook meer een geintje want ik zet zelf ook mijn slechte trainingen er wel in anders heeft een log geen zin tenslotte.

Tja, het is k*t maar je hebt wel eens van die dagen dat niks helpt.

dat snap ik ;)

ja ach t is dat je zelf weet dat ze ertussen zitten maar t blijft raar dat je een gewicht niet kan of heel zwaar dat je normaal lachend pakt maja dat maakt ons toch weer mensen he!!

gaat nog redelijk ja:D

Dat is weer een betere training, behalve het shaggie natuurlijk:D

je oude shape/krachtniveau heb je zo weer te pakken,de aanhouder wint en zoals je mischien wel weet spieren hebben geheugen!!dus knalle met die hap:D

thx mannen :thumbs:

shagie is goed voor me gijs hahaha

en patrick ik heb t idee dat mn spieren dement zijn haha maar komt vanzelf wel weer goed heb voor hetere vuren gestaan met trainen en er altijd weer bovenop gekomen en sterker dus t heeft gewoon ff tijd nodig ;)

zo weer een training had!!!

bankdrukken

12x 50
12x 60
12x 70
10x 80
10x 90
4x 100 was op
15x 50

frontsquat

4x 50
4x 55
4x 60
4x 65
4x 70
4x 75 heavy shit
1x 80 dat was echt alles op t moment kon niet meer opstaan ermee lachen tog!

steeds als ik m teruglegde kreeg ik ongelooflijk steken in mn biceps, weet iemand wat dit kan betekenen en hoe ik daarvan af kom???

ik vond m wel mooi zo maar mn neefie was nog nie klaar dus maar ff achter m aan gehobbeld en wat mee gepakt!

squat

1x 100
1x 110
1x 120
1x 140 alleen staan

rackpull

bovenhandse grip

1x 120
1x 130
1x 140
1x 150
1x 160
1x 170
1x 180 grip failed (schitterend)
1x 200 mixed grip

beetje buikspieren gedaan wat nergens op slaat en triceps met zo een kabel ding sloeg ook nergens op haha!

thx mannen :thumbs:

shagie is goed voor me gijs hahaha

en patrick ik heb t idee dat mn spieren dement zijn haha maar komt vanzelf wel weer goed heb voor hetere vuren gestaan met trainen en er altijd weer bovenop gekomen en sterker dus t heeft gewoon ff tijd nodig ;)

ja je bent niet een vd jongste meer:D

lkkkre training kerel!!:D

geen verkeerde training toch?!!

nee op zich niet!
geen 1 training is echt verkeerd he ;)

Door je knieen zakken ??? Waar is dat goed voor dan ???

Wat is het nut van alleen te staan met 140 kg squat ?? je moet door je knieën zakken ! full ROM staan was dan ook sarcastisch !

uhm tja aangezien 140 squat te zwaar is voor me en ik het niet pak kan ik er alleen maar mee staan :(

Door je knieen zakken ??? Waar is dat goed voor dan ???

haha dat snap ik ook niet hoor, je gaat naar beneden en dan weer omhoog kan je net zo goed blijven staan je komt er tog weer haaha

Terug
Naar boven