Fitness Seller

trainingslog T.M.O.S.

Post van 23:16 vind je het gek :D

Ik voelde gisteren trouwens ook mijn onderrug hoor dus je wat niet de enige. Ik trainde ook met een riem met de gedachte dat me dan minder kon gebeuren hehe.

Aardige squat trouwens!

Was dat nou! Een riem gebruikt??

Teveel beinvloeding van mijn kant, en ook al Quarter squat:D

Er zijn mensen die aan het werken zijn om 23:16 :D (en dan heb ik geen tijd om te DBB'en)

Op quarter squat lift je bijna het dubbele van de gewone squat, die gaat dus wel aardig. (moet ik ook eens proberen, 400kg in mijn nek)

Je rug wordt er niet minder moe om wanneer je met een riem traint.

whehehe leuke 20repper! dik pr hoor!

• Topic Starter Topic Starter
@ari: haha ja ik weet t maar ben af en toe ongeduldig haha

@G-men: jaja moest echt ff man mn onderrug was totaal naar de klote dus maar ff om voor het veilige gevoel!
en kwartje squats zij best leuk :D

@leophyte: hehe thx

@powerblade: ja i know maar soms heb een mens niet zoveel geduld he haha en je rig word er niet minder moe van alleen wel minder sterk, helaas!
kwartje squat is best lekker en leuk om met wat meer gewicht op je rug te staan!
en als je 200 squat moet je het makkelijk met 400 kunnen ;)

@viking: ja :o

@starter20: hehe thx man, moest ook wel ff gaan liggen daarna :P

training van vandaag!!!

mn onderrug was zwaar naar de klote dus had in mn hoofd om er een rustige training van te maken met geen rug en benen erin maar het mocht niet zo zijn!

squat

8x 50
6x 70
1x 80
1x 90
1x 100
1x 110
1x 120
1x 130 voor de zekerheid met riem want vertrouwde mn onderrug niet helemaal!
0x 140 failed
1x 130 met riem
1x 140 met riem

kwartje squat
10de gaatje (zelfde als vorige keer)

4x 120
4x 150
4x 180
4x 210 pr
4x 230 pr
1x 250 pr best zwaar voor een varken!
14x 200 pr
20x 220 pr moest ff liggen haha

nog ff 270 geprobeerd maar die wou niet meer!t gewicht wou op zich wel maar ikke niet ;)

biceps dumbbells

4x 40---10x 30 achter elkaar practisch geen rust!!!
rust
2x 40---6x 30 achter elkaar practisch geen rust!!!

nou ist mannetje weer lekker gesloopt!

Ik kan ook nooit rustig trainen :D Herkenbaar! Leuke kwartje squats zeg, damn :thumbup:

en als je 200 squat moet je het makkelijk met 400 kunnen

Whahahahahaahhahaahahahahah geweldig hoe er hier weer uit de nek gekletst wordt.
Probeer maar eens een walk out te doen met 400kg. Twijfel ten zeerste of je de stang uit de pinnen getild krijgt. Het eruit tillen en in positie komen is zwaarder dan de quarter squats zelf.

Whahahahahaahhahaahahahahah geweldig hoe er hier weer uit de nek gekletst wordt.
Probeer maar eens een walk out te doen met 400kg. Twijfel ten zeerste of je de stang uit de pinnen getild krijgt. Het eruit tillen en in positie komen is zwaarder dan de quarter squats zelf.

tja we zullen het vanzelf merken wanneer ik een keer de 200 squat haal!
denk dat 400 dan wel moet lukken hoor, lijkt me niet echt overdreven!

we shall see!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat doen we morgen nou gijs???moet t wel ff weten he ivm andere afspraken!!!

let me know of bel me ff want denk dat ik niet meer achter de pc zit vandaag!

kusje klein kereltje van me :aai:

tja we zullen het vanzelf merken wanneer ik een keer de 200 squat haal!
denk dat 400 dan wel moet lukken hoor, lijkt me niet echt overdreven!

we shall see!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat doen we morgen nou gijs???moet t wel ff weten he ivm andere afspraken!!!

let me know of bel me ff want denk dat ik niet meer achter de pc zit vandaag!

kusje klein kereltje van me :aai:

Ik heb al eens een rackpull met 320kg gedaan, weet je hoe dat gewicht je al in de grond probeert te trekken.
Die 400kg ga ik echt niet zomaar op mijn nek proberen te pakken, een walk out met pakweg die 320kg lijkt me al heel heftig (is wel goed om met het juk te leren omgaan)

Hansiej:P
m ooi stukkiej op me log voor je:P:P

Ik heb al eens een rackpull met 320kg gedaan, weet je hoe dat gewicht je al in de grond probeert te trekken.
Die 400kg ga ik echt niet zomaar op mijn nek proberen te pakken, een walk out met pakweg die 320kg lijkt me al heel heftig (is wel goed om met het juk te leren omgaan)

das idd een mooi gewicht en ik weet hoe die gewichten (nou ja niet die dan) je de grond in trekken maar het zou toch moeten kunnen!
ikzelf zou t nu niet kunnen natuurlijk daar zijn mn benen te zwak voor maar als je een stuk hoger in je squat zit zou het te doen moeten zijn!

en het is een goeie om de yoke mee te oefenen iig het gevoel van het gewicht op je rug!

heftig is t wel maar daar zijn we hier dan ook fan van neem ik aan, anders hadden we wel een normale sport gekozen hahaha!

moest dat nou :grumble:

Nou ik heb afgelopen training proberen te lopen met een yoke van 400 en ik kan je vertellen dat het smerig tegen valt. Ik kwam niet verder dan een paar stapjes en toen zag ik heel alleen nog maar sterretjes..haha.

Nou ik heb afgelopen training proberen te lopen met een yoke van 400 en ik kan je vertellen dat het smerig tegen valt. Ik kwam niet verder dan een paar stapjes en toen zag ik heel alleen nog maar sterretjes..haha.

ja ok maar ik heb t wel over sterke mensen natuurlijk he!:P:P:P:P:P

whahahahaha geintje hoor :)

tuurlijk is t best zwaar, je loopt niet elke dag met 400 kilo op je rug maar we zullen wel moeten toch!
ik kan me op dit moment gewoon niet indenken dat het onmogelijk is en denk dat het zeer zeker goed te halen is en miss kom ik daar later wel weer op terug maar zo zie ik t nu op het moment!

Terug
Naar boven