droopy 3.0
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 807
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, doe jezelf niet te kort. Je staat nog niet te squatten met een waterflesje in je handhij was weer fijn, mooi staaltje bejaarden gymnastiek

is wel het ultieme doel natuurlijkNou, doe jezelf niet te kort. Je staat nog niet te squatten met een waterflesje in je hand![]()

,Grrrr....heb ondertussen wel de verklaring van genezing van de rug weer ingetrokken gvd,
het zit toch weer niet helemaal lekker vandaag.

helaas geen parallel optie aan mijn pull-up opstelling, bovenhands is voor mij ook lastig, met chins kan ik goed met borst aan de stang komen, voelt best goed op de rug, maar is zwaar om te doen.Bij chinnen kun je nog variëren in grip, parallel voelt voor mij het gemakkelijkst dan onderhands bovenhands het zwaarste.
het schema zegt 1+

niet al te slecht nieuws hoop ik....
nee hoor ek blijf gewoon leven
,
, ook het bovenbeen gaat dat traject nu steeds meer in.
.Ja zeker, ik kan je ook een hand geven kwa issuesik lees hier op dbb heel veel logs, en daaruit haal ik dat er velen met mij zijn die ook issues/struggles hebben, fysiek of mentaal.

Netjes hoor!

moet zeggen dat hij het allemaal wel aardig begreep, al gaat het vanuit zijn standpunt meer om de bewegingen die je maakt met sq en dl, hij ziet dan ook nog wel voordeel om dat met (wat) gewicht te doen en sterk en flexibel te zijn, maar met veel meer de nadruk op je postuur/houding.Netjes hoor!
Die arts had zeker gehoopt dat je ging deadliften met 2 flesjes water, zoals een "normale" bejaarde![]()
.Geef hem een link naar je log volgende keer, en zeg maar dat hij niet de hele tijd in het geile hanenhok moet hangenhij heeft in het dossier opgeschreven wat mijn lift stats nu zijn, dus die gaan we volgende keer vergelijken.