XXL Nutrition

traint er iemand bij een ''fit for free'' sportschool? of kent het ofzo...

Ik zit bij Fit for Free, voor een tientje in de maand. Het is heel veel afvalapparaten en isolatie, ook circuittraining; ook wel een flinke krachthoek met handhaltertjes, waar je ook kan dippen en chinnen, maar niet voor het echte zware werk. Toevallig zijn er net nieuwe spullen binnengebracht voor squatters en deadlifters, meer bankjes en squatracks en crosscable dingen. Wat stangen betreft houden ze het bij smithrekken, ik heb het idee vanwege de risiko's die aan echte zware losse gewichten verbonden zijn (jazeker, als er een meute fitnessers op de halters losgaat dan heb je ieder avond ongelukken).

Voor mij dus meer dan genoeg, voor massabouw lijkt het me ook redelijk, maar voor de masculiene hardcore krachtfanaten (oh pardon, ik bedoel powerlifters...) onvoldoende.

dat begrijp ik ja
maar dus als krachtsporter ben je er niet welkom :mad:

Inderdaad, zo'n smith is wel het meest veilig...Opgenomen in de Fit4Free:roflol:
YouTube - vinkovacki bilder 220kg - momak je prejak za nas smrtnike

• Topic Starter Topic Starter
hahahahahaha wtf man, leeft die gast nog?

elke week roepen naar de baas van fit fore free dat er bars moeten komen en een benchpress.. maarja helpt niet krijg er geen antwoord op terug gewoon.

Dumbbells tot 32 Kilo, smith.. wat is het leven k*t in Breda en eindhoven

In Breda zitten een paar goede sportscholen hoor!
Kom maar naar Nijmegen, daar zit niks!

elke week roepen naar de baas van fit fore free dat er bars moeten komen en een benchpress.. maarja helpt niet krijg er geen antwoord op terug gewoon.

dumbbells tot 32 Kilo, smith.. wat is het leven k*t in Breda en eindhoven

Begin je eigen homegym man, wat ik wel niet gevonden heb in eindhoven en omstreken aan apparatuur.
Volgens mij gaan daar aardig wat sportscholen failliet of niet?!

Noem maar is 1 goede sportschool op in Breda met een squatrek..
Ken wel ééntje is in een kleine ruimte zonder aicro waar alle dingen dicht op elkaar staan en je weinig variatie hebt.

Hier gaan sportscholen niet vaak 'dood' hoor. Toestellen worden vaak vervangen.

Noem maar is 1 goede sportschool op in Breda met een squatrek..
Ken wel ééntje is in een kleine ruimte zonder aicro waar alle dingen dicht op elkaar staan en je weinig variatie hebt.

Hier gaan sportscholen niet vaak 'dood' hoor. Toestellen worden vaak vervangen.

Wat ik begrepen heb van de eigenaar is Keep fit een goede.
Dumbbells tot 60 of 65 kg. Squatrek enz!

Tevens is er nog 1, naam ben ik ff kwijt maar kan ik morgen wel ff opzoeken voor je!
Is een boven verdiepeing ergens op het industire in de buurt van Tilburg Bastianen.

Wat ik begrepen heb van de eigenaar is Keep fit een goede.
dumbbells tot 60 of 65 kg. Squatrek enz!

Tevens is er nog 1, naam ben ik ff kwijt maar kan ik morgen wel ff opzoeken voor je!
Is een boven verdiepeing ergens op het industire in de buurt van Tilburg Bastianen.

ken er geen bij bastiaanse. Arendse ? :P

Je kan ook proberen die dumbbells en barbells en shit die er nu nog staan en waarschijnlijk weggaat over te kopen. Begin je gewoon een thuisgym :)

Ik train nu vier maanden bij Fit For Free, maarja ben geen bodybuilder.
Ik ben nu spiermassa aan het kweken, kracht en conditie opbouwen. Lukt prima bij FFF. Ik til namelijk niet zo zwaar. Maar voor een bodybuilder is FFF niet geschikt, inderdaad dumbbells tot 32 kilo. Er staat voornamelijk cardio apparatuur. Ik zie trouwens ook geen enkele bodybuilder (BALEN!!!!), alleen mannen rond de 40 die toch besloten hebben wat aan hun bierbuik te doen en 16 jarige jochies die aan de slag gaan met een 5 kilo dumbbell:p

Het cardio apparatuur vind ik dan weer wel zwaar ok :)

30kg weinig? BEESTEN!

256075.jpg

hehehe ik ga er zoiezo nog wel een maandje blijven, eff zwaar rellen daar :D dumbbells smijten hard schreeuwen, zweten, enkel in hardcore tanktops rondlopen en ecto's uitlachen.

alhoewel ik het vooroordeel dan wel extreem bevestig :D

Bedoel je Barry's in Amsterdam? Ik train er ook en ik vind het wel ok voor die prijs:).

Hier inderdaad hetzelfde, voor echte krachttraining en bodybuilding moet je er niet zijn.

Dumbbells zijn bij mijn FFF gym nog wel tot 48kg ofzo. Is voorlopig nog genoeg:).

Fit4Free = knudde

Bedoel je Barry's in Amsterdam? Ik train er ook en ik vind het wel ok voor die prijs:).

Een flutsportschool. Barry's was ok, maar bij Fit4Free hebben ze alle heavy stuff waar je spieren mee kweekte weggehaald. Als je spieren wil kweken moet niet bij Fit4Free zijn!! voor de mensen die willen bewegen voor niet teveel geld is het ok, maar als je echt massa wil kweken kan ik Fit4Less aanraden aan de Veemkade of Barbarians aan de Molukkenstraat.

iemand ook lid in dordrecht toevallig? tot hoeveel gaan de dumbbells, squatrack deadlift etc....

Ik betaal nu 39 maar 16 euro klinkt beter :D

dumbbells gaan volgens mij bij alle F4F filialen tot 32kg, squadrack is de kans heel groot dat die er geen is alleen een Smith Machine, en als je geluk hebt dan heb je denk wel een kilotje of 200 aan schijven die bij de smith machine zitten en dan nog een losse barbell van de benchpress om mee te deadliften, maar eerlijk gezegt heb ik nog NOOIT iemand zien deadliften of squaten bij F4F :P

Terug
Naar boven