XXL Nutrition

trieste site

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
Sinds 2 maandjes ben ik de trotse bezitter van een old english bulldog, niet te verwarren met de english bulldog. Zit een beetje info te zoeken over de oeb, kom ik deze waardeloze site tegen waar zelfs mijn oebje liever dood als levend wordt gezien. jammer dat je deze kerel geen reactie kan geven zeg.

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: wat er allemaal op die site staat

Val aan

Het is altijd de schuld van de eigenaar, volgens de pitters.
Dus als je hond wordt aangevallen val dan indien mogelijk gelijk de eigenaar aan. Luistert het baasje naar je, dan luistert de hond meestal ook.

Ik ga wandelen met de hond en neem mee:

* een zakmes en een appeltje om te schillen;
* een handtas (om in de bek te stoppen);
* een paraplu;
* een breakstick (om bek open te wrikken);
* een camera (om bewijs te verzamelen) en telefoon;
* een paspoort;
* en, niet te vergeten, een riem en poepzakjes!

Gebruik een harnas

harnas van ijzerIn gebieden met een zeer hoog risico kun je een harnas gebruiken zoals op dit plaatje. Tegenpitjes weet echter niet of dit harnas nog in de winkel te koop is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

''Dus als je hond wordt aangevallen val dan indien mogelijk gelijk de eigenaar aan. Luistert het baasje naar je, dan luistert de hond meestal ook. ''

Hahah jezus wat flauw :roflol:

sommige lui hebben echt geen leven...

Net of een hond aggresief/vals word geboren..

get a ****ing life!

Hahah die verhalen

Jane probeerde ondanks haar paniek kalm te blijven zoals een politie-agent geleerd wordt.

“Ik schreeuwde korte commando's: los, af, stop, weg, alles om zijn aandacht af te leiden” Maar niets werkte. “Hij was gewoon op hem aan het kauwen”

Finely begon de hond toen te schoppen maar hij liet nog steeds niet los. “Ik riep keihard om hulp”
Dave Mauer rende naar buiten en begon de pitbull met een schoen te slaan. Maar dat maakte geen enkele indruk op de hond.

No shit, alsof een schoen wat doet bij een hond

Haha mooie site!

oprotten met die stinkhonden! :D

Je kunt bij pitbulls vaak goed zien dat baas en beestje bij elkaar horen. Allebei een verschrikkelijke aso-kop!

Laatst bewerkt:
alle pitbulls moeten dood!!!1111einz, maar geef ze eerst een Waal om op te kauwen, doen ze toch nog iets nuttig met hun miserabele leven...

Je kunt bij pitbulls vaak goed zien dat baas en beestje bij elkaar horen. Allebei een verschrikkelijke aso-kop!
Soms heb je dat wel, dat iemand een grote hond heeft voor status. Zo'n grote, domme (agressieve) hond. Dit is dan niet persé een pitbull maar een random grote agressief ogende hond. Vooral k*t als ze de hond los laten rondlopen en deze naar je toe holt als je bijv. naar de bus loopt. Ik schrik me iedere keer te pletter. En dan spreek je het baasje hier op aan, en zeggen ze ''Waarom word jij niet aangelijnt''? K*th$%r.

Mijn moeder heeft een keer gezegd: hoe groter de hond, hoe lager het inkomen.

Trieste website... Niks tegen honden, wel tegen sommige baasjes :cool:

Soms heb je dat wel, dat iemand een grote hond heeft voor status. Zo'n grote, domme (agressieve) hond. Dit is dan niet persé een pitbull maar een random grote agressief ogende hond. Vooral k*t als ze de hond los laten rondlopen en deze naar je toe holt als je bijv. naar de bus loopt. Ik schrik me iedere keer te pletter. En dan spreek je het baasje hier op aan, en zeggen ze ''Waarom word jij niet aangelijnt''? K*th$%r.

Mijn moeder heeft een keer gezegd: hoe groter de hond, hoe lager het inkomen.

Trieste website... Niks tegen honden, wel tegen sommige baasjes :cool:
beetje raar dat ze zoiets zegt.
ik ken meerdere mensen met grote honden die er echt voor leven..

beetje raar dat ze zoiets zegt.
ik ken meerdere mensen met grote honden die er echt voor leven..
Idd, mijn vader had 2 grote honden (gescheiden, en nooit thuis dus de honden zijn naar zn ex gegaan) en die was d'r helemaal verzot op.

Maar aso-types met grote honden die ze niet goed opvoeden blijf je altijd houden.

K*thoeren die niet aan de lijn lopen ook.

Site is vast van een persoon met een flink trauma..wat een bullshit.

Jezus.. copyright sniperx?

En nou we toch bezig zijn: de hondenbezitters onder jullie mogen ook wel eens wat vaker (lees altijd) die smerige drollen opruimen!

als ze dat niet doen:

3 keer gepakt? laten inslapen.....

en de hond ook

Site is idd gemaakt met een aardig trauma/haat in het achterhoofd. In die context niet eens zo vreemd. De adviezen lijken me niet te komen van een expert. En ja elke hond kan slecht opgevoed worden en zo gevaarlijk worden. Alleen kan je niet ontkennen dat het ene ras/soort dan dodelijk wordt en het andere niet.

• Topic Starter Topic Starter
vreemd dat de rottweiler wel zijn goedkeuring krijgt, als je dan toch al dit soort honden aan het opsommen bent.

Terug
Naar boven