XXL Nutrition

trieste site

je bent zelf een bullschit.

ooit eens met mijn kop in mijn hond zijn hondenbak gezeten en sindsdien wil hij telkens men vel opeten als ik in zijn buurt kom als hij aan het eten is( al zeker 7 jaar zo )

Dan ziet hij je niet als 'packleader' , maw je hebt weinig autoriteit over hem/haar. Volgende keer dat je hem eten geeft ipv de bak op de grond te zetten , de bak vasthouden in de lucht zodat de hond z'n hoofd omhoog moet doen. En zo claim je de bak ook. Meer dog wisperer kijken op NGC.

En pitbulls en al dat soort honden is niet slecht , het is de opvoeding van de eigenaars die het beest maken.

De meeste pitbull-baasjes zijn gasten met een gouden ketting die je aankijken alsof ze op de binnenplaats van een US prison rondlopen. Vervelende probleemzoekende, dom-agressieve stumpers. Vaak doen ze aan kickboksen of beter nog: free-fight.

Ze moesten gewoon geen honden mogen hebben.

Dan ziet hij je niet als 'packleader' , maw je hebt weinig autoriteit over hem/haar. Volgende keer dat je hem eten geeft ipv de bak op de grond te zetten , de bak vasthouden in de lucht zodat de hond z'n hoofd omhoog moet doen. En zo claim je de bak ook. Meer dog wisperer kijken op NGC.

En pitbulls en al dat soort honden is niet slecht , het is de opvoeding van de eigenaars die het beest maken.

ik kijk redelijk veel dog whisperer hoor

thx 4 the tip :p

+1

Kan gewoon gerust de bak wegpakken bij onze hond, kijkt ie beetje beteuterd, meer niet.

De meeste pitbull-baasjes zijn gasten met een gouden ketting die je aankijken alsof ze op de binnenplaats van een US prison rondlopen. Vervelende probleemzoekende, dom-agressieve stumpers. Vaak doen ze aan kickboksen of beter nog: free-fight.

Ze moesten gewoon geen honden mogen hebben.

Klopt, eerste klas tokkies. Zelfde reden dat ze een Opel manta rijden of in trainingspak lopen...opvallen op de foute manier.

Ooit een heer van stand met een pitbull gezien?

Klopt, eerste klas tokkies. Zelfde reden dat ze een Opel manta rijden of in trainingspak lopen...opvallen op de foute manier.

Ooit een heer van stand met een pitbull gezien?

Genoeg.

Maakt iemand in een trainingspak met een pitbull hem meteen tot een aso? Maakt iemand die een opel manta rijd en een pitbull heeft een aso?

Reeks nutteloze vooroordelen..

Bescherm je hond
Gooi jezelf over je hond heen. In dit geval loop je wel het risico zelf zwaar gewond te raken.

hehehe:p. neva.

Zo'n site komt niet geheel uit de lucht vallen, kijk de link naar zembla maar eens op die site.

Ik zit er soms ook weleens over te denken om met een mes op zak mijn hond uit te laten, just in case.....want je weet dat het goed fout gaat als een pit bull aanvalt, en ik laat mijn hondje niet doodbijten.

Ik vind het mooie honden om te zien, maar ze zijn inderdaad onbetrouwbaar en ze bijten niet ter waarschuwing maar ze blijven vasthouden met een gigantische bijtkracht. Dat is het karakter van het beestje. En dat is niet mijn mening, dat is alom bekend en bewezen. Daar komt nog eens bij dat de baasjes die er bij lopen 9 van de 10 keer nog eens van torenhoog tokkie gehalte zijn.

Laatst bewerkt:
Zou een pitbull trouwens lossen als je er een taser op los laat? Ook een verboden wapen, maar wel minder schadelijk dan een mes.

Zou een pitbull trouwens lossen als je er een taser op los laat? Ook een verboden wapen, maar wel minder schadelijk dan een mes.

Weet je, ik ben gek op honden, pit bulls vind ik ook prachtig.

Maar je weet...als een pit bull eenmaal aanvalt dan is het goed fout.
Andere hondenrassen bijten ter waarschuwing; ze "snappen" als het ware.
Een pitbull draait helemaal door, daarnaast is de bijtkracht vele malen groter. Daar zijn ze tenslotte op gefokt.
En tot slot heb ik ook nooit vertrouwen in de eigenaren, het zijn veelal aso's of thug life wannebee's die niet eens voor hun zelf kunnen zorgen, laat staan voor een hond.

Als je nou weet dat een pitbull los laat als je hem een goeie trap geeft, maar dat werkt niet. Daarom ben ik in staat om zo'n beest voor z'n fl**ker te steken, helaas. Ik hoop dat het nooit nodig is.
Maar een taser is misschien wel een beter idee ja.

750.000 volt stungun en zo'n beest laat echt wel los hoor.
Een mens pleurt er al van om na 1 sec.

Weet je, ik ben gek op honden, pit bulls vind ik ook prachtig.

Maar je weet...als een pit bull eenmaal aanvalt dan is het goed fout.
Andere hondenrassen bijten ter waarschuwing; ze "snappen" als het ware.
Een pitbull draait helemaal door, daarnaast is de bijtkracht vele malen groter. Daar zijn ze tenslotte op gefokt.
En tot slot heb ik ook nooit vertrouwen in de eigenaren, het zijn veelal aso's of thug life wannebee's die niet eens voor hun zelf kunnen zorgen, laat staan voor een hond.

Als je nou weet dat een pitbull los laat als je hem een goeie trap geeft, maar dat werkt niet. Daarom ben ik in staat om zo'n beest voor z'n fl**ker te steken, helaas. Ik hoop dat het nooit nodig is.
Maar een taser is misschien wel een beter idee ja.
Ja want ik kan me voorstellen dat zo'n pitbull eigenaar (hoe achterlijk ook, nee niet allemaal) ook wel eens zou kunnen gaan flippen als jij zijn hond met een mes gaat bewerken. En het zal maar een gewapende gek zijn.

750.000 volt stungun en zo'n beest laat echt wel los hoor.
Een mens pleurt er al van om na 1 sec.
Maar je hoort soms wel eens dat hun kaken 'op slot' gaan.

Ja want ik kan me voorstellen dat zo'n pitbull eigenaar (hoe achterlijk ook, nee niet allemaal) ook wel eens zou kunnen gaan flippen als jij zijn hond met een mes gaat bewerken. En het zal maar een gewapende gek zijn.

Ik denk dat een krachtige stungun ervoor zal zorgen dat de betreffende hond out gaat, waarschijnlijk door het lage amperage en hoge voltage zal er kortstondige neurologische uitval optreden waardoor zijn kaken motorisch uitvallen. Ik zou ook pepperspray meenemen want ik denk niet dat zijn baasje er blij mee zal zijn.

Zelfs een pitbull laat los als je hem een gigantische klap op zijn neus geeft..

Ik denk dat een krachtige stungun ervoor zal zorgen dat de betreffende hond out gaat, waarschijnlijk door het lage amperage en hoge voltage zal er kortstondige neurologische uitval optreden waardoor zijn kaken motorisch uitvallen. Ik zou ook pepperspray meenemen want ik denk niet dat zijn baasje er blij mee zal zijn.

Klopt een mens raakt gedesorienteerd en gaat out als je hem langer dan 1 sec aanhoud.
Kan nauwelijks bewegen een paar min hooguit, niet bewusteloos.
Duurt dan even voor die weer op de wereld is en zo'n hond is natuurlijk een stuk kleiner.

Als die out is heb je toch meer mogelijkheden mochten de kaken nog vastzitten in het slachtoffer.
Je kan zelfs de kaken loshalen terwijl je dat beest onder stroom houd, slaat niet door op jou bij een goede stungun.

Terug
Naar boven