- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter blijven die pitbulls bij onze chihuahua Queeny uit de buurt. Die bijt ze zo de strot af als ze gaan lopen fokken.

Site is idd gemaakt met een aardig trauma/haat in het achterhoofd. In die context niet eens zo vreemd. De adviezen lijken me niet te komen van een expert. En ja elke hond kan slecht opgevoed worden en zo gevaarlijk worden. Alleen kan je niet ontkennen dat het ene ras/soort dan dodelijk wordt en het andere niet.
Soms heb je dat wel, dat iemand een grote hond heeft voor status. Zo'n grote, domme (agressieve) hond. Dit is dan niet persé een pitbull maar een random grote agressief ogende hond. Vooral k*t als ze de hond los laten rondlopen en deze naar je toe holt als je bijv. naar de bus loopt. Ik schrik me iedere keer te pletter. En dan spreek je het baasje hier op aan, en zeggen ze ''Waarom word jij niet aangelijnt''? K*th$%r.
Mijn moeder heeft een keer gezegd: hoe groter de hond, hoe lager het inkomen.
Trieste website... Niks tegen honden, wel tegen sommige baasjes![]()

sommige lui hebben echt geen leven...
Net of een hond aggresief/vals word geboren..

Het heeft wel twee kanten, Ik vind het wel leuke en mooie honden en heb vaak lieve staffords en Pitjes gezien maar ik zie in me buurt ook een bepaald soort mensen lopen met deze honden en het zijn wel jongens/jongemannen met een hele agresieve uitstraling die je heel kwaad aankijken, foute pet, jas met bontkraag, heel breed lopen en voor de hond het liefts geen riem maar een touw of los.
Ik heb een kind dat buiten speelt en ik voel me daar niet gerust over als er van die gasten met hun hond in de buurt zijn.
Heb zelf een volbloeds duitse herder, waakhond training gehad, half jaar op politie training.
Ik voed hem anderhalf kilo vlees per dag, hij is 90kg, Krijgt zijn weekelijkse injectie Test E 250mg + 100mg Deca ivm blessures die hij kan oplopen als ik hem een schop geef.
Laat die pitbull maar komen, hij maakt hem kapot! KAPOT ZEG IK JE!

Val de pitbull aan
De ogen zijn kwetsbare plekken die je met je vinger in kunt drukken.

Mooie honden die pitbulls,maar geef mij maar een chihuahua
(yes srs)