Fitness Seller

trieste site

Nee niet dood aan pitbulls! Dan nog eerder die mensen inderdaad. Maar pitbulls moeten gewoon verboden worden en er moet heel streng opgetreden worden als mensen toch zo'n hond nemen.

Wat een onzin om deze hond te gaan verbieden:rolleyes::mad:

Nee niet dood aan pitbulls! Dan nog eerder die mensen inderdaad. Maar pitbulls moeten gewoon verboden worden en er moet heel streng opgetreden worden als mensen toch zo'n hond nemen.
Ja natuurlijk, en dan wil je ganzen zeker ook verbieden :mad:

Kapot maken die..

Webmaster

Corrigeer

Schreeuw keihard: NEE NIET DOEN!(dit kun je oefenen)

je meent het :p

de staffords (prachtige hond) worden net zo veel gekocht als een paar nikies. bijna iedereen tussen 18 en 30 lijkt zoon beestje te hebben hier

Honden zouden verboden moeten worden, ze zijn een gevaar voor de samenleving. Ik hou toch ook geen leeuw of krokodil als huisdier?

toen ik 15 was kreeg ik van mijn vader een babykrokodil (nam hij mee uit thaiwan). was erg leuk maar als ze volwassen zijn kun je er geen controle meer over houden. daarom heb ik hem maar weggedaan.

wat een bullschit allemaal!!
honden zijn gwoon lieve beesten ook pitjes en als ze vals zijn licht het puur aan het baasje dus ken je beter het baasje op zunne kop stampen!

je bent zelf een bullschit.

ooit eens met mijn kop in mijn hond zijn hondenbak gezeten en sindsdien wil hij telkens men vel opeten als ik in zijn buurt kom als hij aan het eten is( al zeker 7 jaar zo )

[Link niet meer beschikbaar]

29doden in europa in 3jaar:rolleyes:
das in vergelijking met reptielen en insecten die gehouden worden in Europa niks.
Toch ben ik van mening dat we het huisdieren houden wettelijk moeten gaan aanpassen:

-verbod op giftige slangen en slang die boven de 3meter lang worden
-verbod op Airapaima's,De grote Slangenkopsoorten en alle anders vissoorten die een lengte boven de 120cm kunnen bereiken.
-Het wettelijk stellen dat iedereen een vergunning moet halen voor het beginnen met een huisdier(apart voor vis,reptiel,hond,kat,insect enzovoort) en deze ingetrokken kan worden bij mishandeling.
-verbod op exotische vogelsoorten als Ara's,Kakatoe en andere grote papegaaisoorten.
-Iedere burger in het bezit van een Hond of Poes zou tenminste 1x per jaar naar de huisarts moeten voor een gezondheidscheck.

Vergunning voor het houden van een vis klinkt misschien overdreven maar de hoeveelheid vis die te klein gehouden wordt of leeft onder slechte omstandigheden is gewoon bizar groot. Ook maak ik liever geen onderscheid dus het leed van een hond of een vis aangezien wanneer beide dieren lijden er voor beide een verantwoordelijkheid ligt bij de eigenaar van het dier.
Voor honden en katten kan de vergunning ervoor zorgen dat mensen niet meer op iniatief een huisdier kopen en aansprankelijk kunnen worden gesteld voor de verzorging van het dier wanneer de ''fun'' eraf is.

Heb zelf een volbloeds duitse herder, waakhond training gehad, half jaar op politie training.
Ik voed hem anderhalf kilo vlees per dag, hij is 90kg, Krijgt zijn weekelijkse injectie Test E 250mg + 100mg Deca ivm blessures die hij kan oplopen als ik hem een schop geef.
Laat die pitbull maar komen, hij maakt hem kapot! KAPOT ZEG IK JE!

ahahahahhaa, rat:P

zn injectie ahahahahahahha

Je kan een pitbull wurgen door de halsslagaders, die links en rechts aan de zijkant van de hals zitten, tegen de halswervels te drukken. Als de pitbull op je hond ligt kun je van boven met je duimen op zijn nek steunen en je vingers gebruiken om de pitbull te wurgen.
Let op: Nadat de pitbull zijn bewustzijn verliest moet je dit nog minstens 60 seconden volhouden anders komt de pitbul vrij snel weer bij.

:roflol:

hmm dus ridgebacks, dobermans en rotweilers zijn wel ok? wat een site!

een hond is zo gek als zn baasje zeg ik maar!.... daarom houdt mijn hond alleen van geile teven!

Terug
Naar boven