- Waardering
- 151
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iemand met weinig verstand.
Ik zou niet aan de baas komen als die met een hond loopt. Hond beschermt zijn baas
Pitbulls zijn na mijn mening een van de mooiste honden die er zijn, ze zijn helemaal niet agressief, ja je kan ze agressief maken. Maar dat kan met zon beetje ieder levend dier. Slechte media aandacht voor dit ras heeft voor angst gezorgd voor deze honden. Terwijl als je echte pitbulls mee maakt en wat verstand hebt van honden weet je dat ze niet als 'killers' geboren worden, maar gemaakt worden door MENSEN![]()
Maltezers het meeste doodgebeten, die pitbulls zijn dus gewoon anti white power honden.

Ze worden TE vaak zo gemaakt door mensen. Daarnaast, pitbulls zijn zo enorm sterk en in die zin gevaarlijk, dat ze je echt ernstig verwonden ALS het een keer mis gaat. En pitbulls zijn vooral populair hierom. Heel spijtig, maar het is beter te voorkomen dan te genezen.
Durf je nu te beweren dat gansen gevaarlijk zijn? Hoe durf je! Ik heb zelf een gans als huisdier gehad niks mis mee.Ben ooit aangevallen door een gans, ga denk ik maar een anti site opzetten
Echt een jeugdtrauma ik was 6 ofzo, sindsdien ben ik gaan bodybuilden en sterker geworden, en op een dag zullen de gans en ik elkaar weer ontmoeten...Ik kreeg ook ooit zijn vleugel tegen mijn kaak aan toen ik hem vast hield en hij even uit mn armen wou springen. Was niet leuk.Ik wou hem aaien en toen beet ie gewoon in m'n duim terwijl ik juist lief deed!!, met zijn sterke snavel met kartelrandjes liet hij niet meer los..Echt een jeugdtrauma ik was 6 ofzo, sindsdien ben ik gaan bodybuilden en sterker geworden, en op een dag zullen de gans en ik elkaar weer ontmoeten...
Ik kreeg ook ooit zijn vleugel tegen mijn kaak aan toen ik hem vast hield en hij even uit mn armen wou springen. Was niet leuk.
Als je ooit weer op de epische queeste gaat om de woeste Anatidae te slachten en je wraakgevoelens te stillen, call me.. The Geesewhisperer.

klopt helemaal gelijk.. maar toch om te zeggen beter voorkomen dan genezen(dood aan bulls?).. vind ik te ver gaan..
dan zou ik zeggen kill the folks who use them for fights..
echt.. dat is veel beter.. zijn dr geen pitbulls meer gaan ze uiteindelijk over op engelse bulls, argentijnse doggs, franse bulls,deense doggs, en what next Chiuahua?:O
beetje raar dat ze zoiets zegt.
ik ken meerdere mensen met grote honden die er echt voor leven..