XXL Nutrition

Trillerig lichaam bij amper inspanning

Bezoekers in dit topic

Ik als vrouw zijnde zit gewoon vol als ik die brinta en whey en melk op heb.
Heeft niet te maken met "vrouw zijn" Ik als "vrouw zijnde" eet 1250 kcal als ontbijt en zit dan ook wel vol.. dat wel... ;)
Maar je kan ook best vol zitten maar dat je lichaam wel meer nodig heeft. ;)
 
Heeft niet te maken met "vrouw zijn" Ik als "vrouw zijnde" eet 1250 kcal als ontbijt en zit dan ook wel vol.. dat wel... ;)
Maar je kan ook best vol zitten maar dat je lichaam wel meer nodig heeft. ;)

Ik ben aan het cutten. Ik ga niet zoveel callorieen eten. Dan mag ok de rest van de dag bijna niks meer
 
Ik ben aan het cutten. Ik ga niet zoveel callorieen eten. Dan mag ok de rest van de dag bijna niks meer

Ze gaf een voorbeeld en niet dat je zoveel moet eten :) ik zou ontbijt of iig maaltijd voor trainen iets groter maken en ergens anders waar je wat kunt missen minder eten.
 
Ik ben aan het cutten. Ik ga niet zoveel callorieen eten. Dan mag ok de rest van de dag bijna niks meer
He... dat zeg ik ook niet.. Ik geef alleen aan dat "vrouw zijn" niet meteen betekend dat je een kleine eter bent ;)

Ik zou alleen zelf voor en na mijn trainingen goed eten ook al ben je in de cut. Maar dat is ook net wat je persoonlijk het beste bevalt
 
Ik weet heus wel dat vrouwen veel kunnen eten. Ik ben er zelf een. Alleen ontbijt niet, vooral omdat ik vrijwel altijd misselijk wakker word. Nee ben niet zwanger
 
je vraagt wat het mogelijk kan zijn...en dan wordt er mogelijk wat aangedragen en reageer je zo.
Je zou ook eens kunnen proberen of het helpt om wat meer te eten in plaats van het meteen van de hand te wijzen. Dan weet je het in ieder geval.
 
"Reageer ik zo". Ik typ nergens dat ik niks met jullie tips ga doen. Ik geef gewoon feiten aan om een duidelijker beeld te geven en krijgen.

Beetje jammer dat voornamelijk vrouwen zich altijd voelen aangevallen als ik simpelweg gewoon reageer met feiten.
 
je vraagt wat het mogelijk kan zijn...en dan wordt er mogelijk wat aangedragen en reageer je zo.
Je zou ook eens kunnen proberen of het helpt om wat meer te eten in plaats van het meteen van de hand te wijzen. Dan weet je het in ieder geval.
Denk dat het gewoon een debiele troll is kijk eens naar alle andere onzin topics die ze opent verspil je tijd /energie er niet aan.
(Mocht het geen trol zijn ben je een psycho :roflol:)
 
Wat is dat, een troll ?
 
Wat is dat, een troll ?
img-trol45.jpg
 
Als je niet meer wilt eten probeer dan iets anders te eten als ontbijt. Maar lijkt mij tkch echt je bloedsuiker spiegel. Misscjien onderweg naar de sportschool toch nog even een banaan?

(Ben ik de enige die een half uur warming up voor de compounds te lang vind?)
 
Ik denk niet dat het aan de "vrouwen" hier ligt die zich aangevallen voelen, maar in de manier waarop jij je opstelt. Je zegt te reageren met feiten, maar wat je feitelijk doet is alles wegwuiven of dat je dat niet gaat doen omdat zus en zo. Als je dat anders zou verwoorden dan zouden mensen zich niet aangevallen hoeven voelen :) Just my 2 cents.

Had je je misschien al bedacht dat je omdat je aan het cutten bent gewoon een laag energiepeil hebt en je lichaam daarom zo reageert tijdens een zware beentraining? Benen trainen vergt enorm veel energie, als die energie er bijna niet is gaat je lichaam tegensputteren.

Ik vind een opwarming van een half uur ook veel te lang @@anna@, volgens mij ga je dan volledig aan je doel voorbij, als je dan nog een training er uit moet persen.. pfoeh.
 
Ik weet heus wel dat vrouwen veel kunnen eten. Ik ben er zelf een. Alleen ontbijt niet, vooral omdat ik vrijwel altijd misselijk wakker word. Nee ben niet zwanger

Ah dus vrouwen ontbijten gewoon minder goed...en worden vaker misselijk wakker dan mannen. Ik leer hier elke dag weer wat bij!
 
Dit kan letterlijk tientallen redenen hebben. Je zult bloed moeten laten trekken als dit aanhoudt.
 
Ah dus vrouwen ontbijten gewoon minder goed...en worden vaker misselijk wakker dan mannen. Ik leer hier elke dag weer wat bij!
Abn leren misschien? Ik typ hier dat ik weet dat vrouwen veel kunnen eten , want ik ben zelf een vrouw en ik kan ook veel eten. Vervolgens typ ik dat ik dus ook veel kan eten maar dat ik. IK. Sochtends vaak misselijk wakker word.
 
Je moet gewoon minder alcohol beginnen drinken, jij. JIJ.
 
Heel grappig. Maar ik drink geen alcohol
 
Back
Naar boven